Alicia, succes morgen!! Ik dat het bezoek toch niet nodig is en anders hoop ik dat je er in ieder geval veel wijzer van wordt!!
Moet ik naar de kleur van je banner kijken Zon?
P.s. niks op hyves zetten hierover
he peg!
tegen wie heb jij je dan versproken op het werk? kan ik er rekening mee houden :mrgreen: :mrgreen:
en waarom krijg je dan met 27 en 34 weken weer echo’s? :think:
Hahahahahahaha, tegen Claudia en Joyce.
Nou ja, ik had het over een Esprit overtrek voor het voedingskussen en daar maakte Claudia uit op dat het dan een meisje zou zijn omdat Esprit met bloemen is enzo. Ik had het daar met David over aan de telefoon. Dus ik hing op zeggen ze allebei…wat leuk dat jullie nog een meid krijgen. Ik probeerde nog om het om te lullen, maar ik kan niet liegen, dus ja toen wisten ze het. José weet het trouwens niet hoor en daar ga ik het ook niet tegen vertellen.
Ik krijg extra echo’s omdat ze de groei bij willen houden. Zoë was heel erg klein (2360 gram en 42 cm) en daardoor krijg ik extra echo’s. Dit kindje zat nu ook al onder het gemiddelde, maar niet TE klein ofzo. Zou je trouwens niet zeggen hè met zo’n buik… En dan mijn buik die ik met zoë had :? :shock:
O ja, maar zij weten weer niet dat jij het weet :mrgreen:
@zonnetje01 wrote:
O ja, maar zij weten weer niet dat jij het weet :mrgreen:
potverdorie, reactie getypt, alles weg :evil:
maar goed dat ik weet dat zij het weten :mrgreen: benieuwd of ik het nog uit ze kan krijgen om het te vertellen hihi
o vandaar dus dat je extra echo’s krijgt. en dan kan je idd niet voorstellen met zo’n buik, dat het wat achter ligt op groei :inlove:
had je de bub van Memmie al gezien trouwens?
Waaaaaaat, nee die heb ik helemaal niet gezien.
Ga gelijk even kijken. Heb ook helemaal geen melding gehad :think:
Hmmmm, ik ben benieuwd of ze het gaan vertellen tegen je…
@ Alicia: heel veel succes vandaag bij de gynaecoloog, maar nog meer hoop ik voo rje dat je test positief is en het niet meer nodig is :-*
@ Bigsby; goed geklust meid, ik duim voor je voor een positieve test, het wordt hier zowieso wel weer eens tijd voor wat positieve testen!!
@ Zonnetje; ik had je al een PB gestuurd, maar een meisje!! Was je voorgevoel toch juist :mrgreen: Superleuk!!! Heb je de foto’s van onze box al gezien op mijn hyves??? Echt superzoet…
Hier gaat het goed, mijn buik blijft rustig, ik vind de lange dagen niksen wel erg irritant, maar ja… ik weet waar ik het voor doe.
Vandaag ga ik met mijn mannetje even naar de babydump in Eindhoven, mijn eerste uitje in 4 of 5 weken, kan alleen niet te lang rondlopen daar of ik moet steeds tussendoor even gaan zitten… Maar eruit is eruit toch??
Met mijn moeder gaat het redelijk nu, ze heeft morfine gekregen tegen de pijn in combinatie met ontstekingsremmers, dat werkt redelijk. Ze hebben definitief vastgesteld dat ze longkanker heeft met uitzaaiingen in en op het bot in haar schouder en in haar bovenste 3 nekwervels.
Ze wordt niet meer beter, het is ook nit te opereren. Volgende week begint de bestraling om de buitenste cellen kapot te maken zodat hopelijk de druk wat afneemt en ze minder pijn heeft zodat ze de morfine misschien af kan bouwen, na een aantal bestralingen volgt de chemotherapie. Ze is echt ongelooflijk sterk en gaat er zelf heel posititef mee om en dat geeft mijn broer en mij ook weer kracht.
Mijn broer komt zaterdag met mijn moeder naar ons toe, dus hebben we weer een weekend samen. Op dit moment is de toekomst onzeker, we weten niet of ze het nog 2 jaar redt of dat het heel snel gaat, het is niet te voorspellen, wel is haar conditie heel snel achteruit aan het gaan en valt ze iedere dag af, voor mijn gevoel eet die ziekte haar vanbinnen gewoon op…
Ik probeer me vooral te concentreren op mezelf, hoe egoistich dat ook lijkt, maar ik MOET!! Ik kan niet straks door alle stress ook nog eens ons meisje kwijt raken… Het heeft afgelopen weken waarschijnlijk al effect gehad op haar, want ze lag steeds voor qua groei en nu ligt ze onder het gemiddelde, maar nog wel goed.
Ik heb gisteren de psycholoog maar weer ingeschakeld die ik ook heb bezocht na het verlies van de kleintjes en zij heeft me wat goede adviezen gegeven om met de stress om te gaan…
Nou, heel verhaal… Ik moest het even kwijt!!
Fijne dag allemaal!!!
Hoi Dees, fijn om weer wat van je te horen!! Ik vroeg me de afgelopen dagen al af hoe het met je zou zijn…
Goed dat je nu vooral aan jezelf (en je kleine meid) denkt maar ook fijn dat je nog tijd samen met je moeder kunt doorbrengen. Ik heb destijds de realiteit niet helemaal in willen zien en toen was het eigenlijk afgelopen voordat ik er erg in had. Dus geniet van elk moment!!
Dees ik ben blij om wat van je te horen, ik vroeg me al steeds af hoe het met jou en je kleine meid gaat :-*
Fijn dat nu alles goed gaat, doe het vooral lekker rustig aan en denk er maar aan wat je er voor terug krijgt!
En wat een rot nieuws over je moeder, hopelijk helpt die bestraling haar van haar pijn af en blijft ze nog een tijdje bij jullie :hug:
dees; wat goed weer wat van je te horen.
Ik heb je net een berichtje teruggestuurd via de hyves.
Ben blij dat je buik rustig is.
Heb je vandaag nog wat leuks gezien bij de babydump.
Ik had volgens mij ook een berichtje bij je boxfoto geplaatst.
Het ziet er heeeeeeeel erg leuk uit.
Echt verschrikkelijk van je moeder :hug:
We kwamen met 3 volle tassen thuis, echt allemaal superleuk, we zijn nu zowat klaar met de baby-uitzet, nog een paar kleine dingetjes…
We hadden natuurlijk al heel veel gekocht in de vorige zwangerschap, dat is nu vooral aangevuld met roze dingetjes en natuurlijk een kinderwagen (vorige keer hadden we een duowagen, die hebben we toen terug gebracht), we hebben een antraciet/rode bugaboo gekocht!
Dees, je bent dus lekker uit je dak gegaan vandaag :mrgreen:
Is ook wel ff een leuke afleiding of niet? had je na zo’n lange dag dan geen last van je buik?
Mooi om te zien dat je er weer een beetje bovenop bent Dees, super!
En je hebt gelijk, jij en je kindje gaan nu voor, hoe moeilijk je dat soms ook vindt - maar ook nu nog gaat het leven voor jou gewoon door. Fijn dat je je lekker bezig kunt houden met leuke dingen ook, dat geeft vast weer energie voor de momenten dat je 't moeilijk hebt met je moeder.
Lekker zeg Dees, kopen kopen kopen, heeeeeerlijk.
Daarna weer lekker rustig aan doen. Hoe voelde je je gisteravond???
Bij ons wordt eindelijk de kast bezorgd as zaterdag. Een kledingkast voor onze slaapkamer die moest helemaal op maat gemaakt worden. Volgende week wordt die in elkaar gezet en dan kan ik die inruimen en verder gaan met de kinderkamer. Lekker alle kleertjes bij mijn ouders uit de kelder halen, heb er zo’n zin in.
ik heb een 8 voor rekenen :shock: :shock: :shock:
Ik geloof het nog steeds niet, zo goed was ik daar niet in :shock:
Gefeliciteerd Bigsby!
Ook hier even zeggen dat ik het super knap vindt van je!!! :dance: :dance:
Goed van je bigsby!! :thumbup:
Het ging gisteren goed, heb ook niet superlang gelopen en tussendoor gezeten, maar toen we naar de auto terugliepen was ik doodmoe…
Heb niet meer last gekregen daarna!!
Vandaag ben ik 23 weken en 3 dagen, de dag waarop vorige keer de kindjes geboren werden, dus ik heb wat overwonnen!!! Vanaf nu kan ik de zwangerschap niet meer vergelijken met vorige keer en dat voelt goed!!!
Maaaarrrrrreeee… Waar blijven al die positieve testen hier??? Wordt echt weer eens tijd voor een jhiiiiiihaaaaaa-gevoel!!