Het grote test-topic deel 9!!! Tijd voor positieve testen!

Jeetje Dees, Iig weer een hele overwinning :dance: :dance: :dance:

Nu kan je weer met een hele andere kijk je zwangerschap doorkomen.

Fijn dat je verder geen last meer hebt gekregen :thumbup:

Iid er mogen wel weer wat positieve testen komen!!!

ja laat die positieve testen maar komen :mrgreen:

Dees: wat een overwinning, maar die kleine meid moet nog wel heel lang blijven zitten hoor :wink:

Dees, jij hebt al gezorgd voor dat JIHAAA gevoel meid! Super, en hopelijk kun je nu wat onbezorgder gaan genieten van je zwangerschap. Lekker joh!

Bigs: :thumbup:

Zonnetje, klinkt gezellig! Een stapje verder met je kinderkamer!

Ik zou hier wel een positieve test willen showen maar helaas heb ik die nog niet in handen :cry:

Maar als ik um ooit wel heb kom ik um gelijk showen

Jannigje: heel goed gezegt, " ooit" :roll:

soms vraag ik me af of ik er ook ooit weer 1 te zien krijg :cry:

Maar nog maar een paar dagen wachten en heeel misschien dan… :pray: :pray: :pray:

@bigsby wrote:

Jannigje: heel goed gezegt, " ooit" :roll:

soms vraag ik me af of ik er ook ooit weer 1 te zien krijg :cry:

Vast wel meid!! Is het niet spontaan, dan maar met een beetje hulp, maar dat tweede streepje komt er vast!! :-*

Ik k heb afgelopen dinsdag écht een ei gehad!! Echt super mooi!! :mrgreen:
Alleen... nu ga ik toch weer hopen dat ie bevrucht is, terwijl dat maar een kleine kans is natuurlijk met mijn vents slechte zaad... ben zo bang voor weer zo'n grote teleurstelling... :?

Tierr, super dat je een ei hebt gehad :dance: en ik duim voor je dat die ook bevrucht is :pray: :pray: :pray:

Meiden hopelijk komt dat ooit heel erg snel voor jullie.

Ook ik had dat gevoel en telkens weer een ronde verder, om moe van te worden, maar uiteindelijk is het dan toch gelukt en dat zal bij jullie ook zo zijn.

Tierrr, helemaal super!!!

Er hoeft er maar 1 tussen te zitten die wel sterk genoeg is. Ik ga hard voor je duimen.

Ik word er ook moe van om elke ronde toch weer ongesteld te worden, maar er zit niks anders op dan toch weer door te gaan :roll:

Ik hoop dat het deze ronde raak is :pray: :pray:

Maar aan die ovutesten te zien heb ik mijn ei misschien niet op de dagen dat ik altijd dacht :think:

Hey meiden, ik ben jullie niet vergeten hoor…

Krijg mezelf alleen niet zover op dit moment om mee te praten hier…

Maar ik lees wel mee hoor, en ik hoop op allemaal positieve testen! :pray: :-*

Ja je kan idd niet anders doen Bigsby.

Zie je dat je toch je ei op een ander moment kan hebben.

Hoop dat je na deze ronde niet meer op zoek hoeft te gaan. Het worden weer spannende dagen…

Zonnetje; ja ik kon me eigenlijk niet voorstellen dat ik mijn ei op een andere dag zou hebben als dag 13 :o Maar misschien is het daarom al die maanden niet gelukt? :think:

Hoe gaat het met jou? jij schiet al lekker op zeg! krijgen we nog een buikfoto te zien?

Arti: jeetje 24 dagen overtijd :shock:

Hopelijk krijg je snel duidelijkheid :hug: :hug:

Wie weet heeft het daar wel aan gelegen Bigsby. Hopen dat het dan nu raak is.

Vandaag alweer 21 weken. Het gaat zeker snel. Vandaag de kinderkamer op orde gemaakt. Van de week even alle kleertjes bij mijn ouders halen en uitzoeken.

Ik zal morgen nog even een buikfoto showen.

Arti; :hug:

Enne graag ook een foto van de babykamer Zonnetje :mrgreen:

Zal ik doen als die helemaal klaar is oké.

Is goed!

Ik vind het leuk om te zien wat andere er van maken :mrgreen:

Bigsby; buik foto staat in het sf.

Gezien :inlove:

Mooie buik hoor!

:shock: :shock: :shock:

zien jullie ook iets??

ik zie wel een streep,maar heb er nog een digitale achteraan gedaan en die gaf aan niet zwanger.

dus twijfel nu enorm. :think:

Een digitale kan ongeveer vanaf 4 dagen voor je NOD positief testen, dus daar lijkt het nog te vroeg voor als ik naar je banner kijk.

Je hebt blijkbaar wel HCG in je lichaam anders komt die 2e streep niet te voorschijn, dus het ziet er wel positief uit!!

Je zult echt even af moeten wachten vrees ik, of even bij etos een vroege zwangerschaptest halen voor 6 dagen voor je NOD.

Ik duim voor je!!!