Ik zie ook wat hoor Angela!!!
Dit is de kruidvat test hè. Die is heel gevoelig dus het zou zomaar eens raak kunnen zijn.
Ik zie ook een streep Angela, ik zou over een paar dagen nog maar eens een test doen dan is die vast veeeeel positiever :mrgreen:
@zonnetje01 wrote:
Ik zie ook wat hoor Angela!!!
Dit is de kruidvat test hè. Die is heel gevoelig dus het zou zomaar eens raak kunnen zijn.
ja trekpleister,maar dat zijn de zelfde als die van kruidvat volgens mij.
Ik denk dat ik het pas geloof als ik een postieve digitale in handen heb. :mrgreen:
Over een paar dagen weer een testje er tegenaan gooien. toch alvast even stiekem, jipppiiieiieieieiei
oh angela wat spannend, ik zie toch ook echt een streep hoor!!
heel veel meiden die een dunstreepje hadden en echt zwanger waren kregen hem niet zo goed op de foto als jou!!! ik :thumbup: me te pletter meid!! :-*
Jeetje Angela, wat spannend! Kan me voorstellen dat je het zelf nog niet geloven wilt… Hopelijk over een paar dagen een stuk duidelijker (je hebt wel errug vroeg getest!).
Angela, ziet er goed uit joh! Snap heel goed dat je nog onzeker bent hoor, maar wat er al werd gezegd…een streep is een streep, hoe licht ook. Over een paar dagen weer testen, dan moét ie er wel vanaf knallen en is het helemaal zeker!
Jane, hoe is het met jou meid? Ook spannend voor je NOD?
En Jane heb je al getest?
Angela ik duim voor jou dat het streepje over een paar dagen wat dikker is :-*
Ik heb bij Luca toen ook zo’n licht streepje gehad, al was dat 2 dagen voor mijn NOD. Ik moest hem bijna tegen het licht houden wilde ik hem zien :lol: :lol: :lol:
@bigsby wrote:
Ik heb bij Luca toen ook zo’n licht streepje gehad, al was dat 2 dagen voor mijn NOD. Ik moest hem bijna tegen het licht houden wilde ik hem zien :lol: :lol: :lol:Ik had idd bij Stein 4dagen voor NOD ook een vaag streepje. we zagen het streepje alleen als we het op een bepaalde manier in het licht hielden.
Toch was ik toen echt zwanger
Angela, jeetje, ik geloof dat ik je mag feliciteren meid, wat goed!! :-*
Jane, hoe is het met jou? Ga je testen of afwachten en heb je er nog een gevoel bij, of niet?
Nog 7 dagen en dan is mijn NOD… voor het eerst sinds maaaaaaaanden dat ik weer een NOD heb en ik wil zooooooo graag dat ik amper kan wachten. Heb zoveel hoop, terwijl de kans zo klein is… :?
tierr: ik had goede hoop, dag 26 en nog niets, maar helaas zojuist negatief getest ik zat de babykamer en spulletjes al te kopen (in gedachten)
Tierr spannend ik hoop voor jou wel een positieve test!! :-*
Jane, balen zeg, maar misschien komt die streep over een paar dagen nog.
Tierrr; voor jou ook heel spannend. Ik hoop het zo voor je…
Angela; wanneer ga je weer testen???
Jane: balen van die negatieve test :hug:
Tierr; hopelijk test je over een paar dagen positief
@zonnetje01 wrote:
Jane, balen zeg, maar misschien komt die streep over een paar dagen nog.
Tierrr; voor jou ook heel spannend. Ik hoop het zo voor je…
Angela; wanneer ga je weer testen???
Ik ga pas weer testen op mijn nod.
heb hub de test gegeven die moet hem bewaren toto zondag.
ja ik ken mezelf al een beetje :oops:
Dan hoop ik dat die streep vetter dan vet is!!
Hey Angela, dat komt helemaal goed hoor, ik duim voor jullie dat-ie zondag er inderdaad vanaf knalt!!
Jane: balen dat-ie (nu nog) negatief is…Hopelijk blijven de :evil: gewoon weg bij je
Tierrr: spannend hoor je eerste echte nod na zo’n tijd! Ook al is de kans nu vrij klein, het hoeft er idd maar 1 te zijn!
Ik hoop binnenkort ook eindelijk eens een nod te hebben, ben vandaag begonnen met Clomid 150mg. Volgende week dinsdag weer een fm, dus nog een weekje en dan weten we weer meer.
Mom; het worden weer spannende tijden voor je!!!