Ja haha, eindelijk! Oehh deze maand duurde wel lang hoor met wachten, zooo niks voor mij :lol: . Maar goed, nu MOET het goed gaan anders moet ik geloof ik injecties gaan gebruiken… :think: En dat willen we liever niet, dus nu komt er gewoon een mooi, groot, dik ei!! :mrgreen:
Ik ga heel hard voor jullie duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
@Mom2b wrote:
Hey Angela, dat komt helemaal goed hoor, ik duim voor jullie dat-ie zondag er inderdaad vanaf knalt!!
Jane: balen dat-ie (nu nog) negatief is…Hopelijk blijven de :evil: gewoon weg bij je
Tierrr: spannend hoor je eerste echte nod na zo’n tijd! Ook al is de kans nu vrij klein, het hoeft er idd maar 1 te zijn!
Ik hoop binnenkort ook eindelijk eens een nod te hebben, ben vandaag begonnen met Clomid 150mg. Volgende week dinsdag weer een fm, dus nog een weekje en dan weten we weer meer.
ze blijven niet weg, ze zijn al onderweg
@Jane_S wrote:
ze blijven niet weg, ze zijn al onderweg
He jakkes zeg… nu is het niet leuk meer… ik vind het nu toch wel vrij lang gaan duren hoor… :think: :?
Sterkte meid!! :-* :hug:
Jane :hug:
Mom: spannend! ik ga heel hard duimen voor je
Angela: Hopelijk is de streep over 4 dagen heel duidelijk
Ik heb steeds last van een rommelende buik, maar vooral last van een weeig/misselijk gevoel :think: (en boeren)
Oef dames, wat maken jullie het superspannend!
Jane, heeft het doorgezet?
Tierr, duimpjes draaien volop en ik hoop dat alle testers deze week een mooie dikke vette streep vinden op het display van de test!
oooooh Jane; wat ontzettend balen zeg… Ga je nu nog langs de ha, of was je nou al geweest :think:
Bigsby; zou het??? Nog 3 dagen, oeoeoeoeoeoehhhh spannend…
ja ik hoop het zo Zonnetje dat is tenminste dan iets positiefs :roll:
En ik heb ook totaal geen afleiding nu ik geen werk heb :?
De dagen gaan wel snel maar als je wacht dan toch niet snel genoeg :roll:
Maar dit is de derde dag dat ik me een beetje weeig voel, een luchbel in mijn keel zit zal maar zeggen. Maar dat borrelend gevoel is al wel weg.
Dat zijn dan wel hele lange spannende dagen Bigsby.
@zonnetje01 wrote:
oooooh Jane; wat ontzettend balen zeg… Ga je nu nog langs de ha, of was je nou al geweest :think:
Bigsby; zou het??? Nog 3 dagen, oeoeoeoeoeoehhhh spannend…
ik ben al bij de gyn geweest, geluk bij ongeluk moest ik met spoed langs de gyn. inwendige echo laten maken (aantal weken terug) en precies na mijn eisprong dus dat was allemaal in orde
nu wilde ze hsg echo maken en daar wachten we nog even mee aangezien dat even pijnlijk moet zijn als ongikrampen en ik altijd blij ben daar vanaf te zijn.
ik denk dat we in oktober wel afspraak zullen maken (natuurlijk hoop ik dan allang zwanger te zijn… )
111 het heeft helaas doorgezet
Jane; wat balen zeg :hug:
En kun je in oktober pas terecht? laten we hopen dat de volgende rond jou ronde is
Jane, getver meid. :hug:
Bigs, voor jou nog spannend!
Angela, ik zie ook overduidelijk een 2e streep! Volgens mij ben jij gewoon zwanger meid! :shock: :inlove: :inlove: :inlove: !
Nog even je NOD afwachten, maar als die nu al zo duidelijk is zal het tegen die tijd helemaal zo zijn! :inlove:
Tierrr, voor jou duim ik ook, zoals de rest al zegt ‘er hoeft maar 1 zwemmertje te zijn die wél zijn weg vindt!’
Bigsby, bij jou ook zooo spannend! Ik hoop het zo voor je!
Jane, balen meis! Echt heel erg balen! :hug: :hug: :hug:
Mom, ik duim voor een groot, mooi, dik ei!
Ik ben nog niet ongesteld, voel verder ook niks…
We gaan zaterdag op vakantie en dan hoop ik dit hele gedoe even opzij te kunnen zetten want het treed op dit moment wel heel erg op de voorgrond…
Heb helemaal geen zin meer om te klussen, voel me redelijk down…
Ik wil gewoon ongesteld worden… :doh:
Ik kan me voorstellen Arti dat je het niet meer ziet zitten, je bent gewoon een hele cyclus overtijd :shock:
Misschien toch maar ff de ha bellen :think: :hug: :hug:
Hopelijk heb je straks op vakantie wat afleiding :hug:
Hier weer even een berichtje van mij…
Er is zoveel gebeurd de laatste weken dat ik even wat meer tijd voor mezelf nodig heb en mezelf er niet toe kan zetten hier te komen lezen.
Allereerst was de uitslag van de operatie van m’n hub positief. Het gezwel wat weg gehaald was was niet kwaadaardig dus op dat moment konden we samen de wereld weer helemaal aan.
Daarna heb ik zelf nog een onderzoek voor m’n hart gehad, ik had wat klachten, maar dat was gelukkig ook allemaal goed.
Vorige week donderdag een negatieve test gehad. Die middag bij de gyn geweest. Inwendige echo gehad. Zag er allemaal goed uit. Afgelopen maandag heb ik bloed geprikt en dinsdagmorgen hub z´n zwemmertjes ingeleverd.
Nu moeten we woensdag (dus over een week al!) voor een samenlevingstest. Nu heb ik al gelezen dat die niet echt betrouwbaar zijn maar we krijgen dan in ieder geval ook de uitslag van de tests.
Ik ben zo benieuwd naar de uitslagen!
Aan de ene kant ben ik blij dat het allemaal zo snel gaat (lees hier ook wel eens dat het allemaal veel langer duurt in sommige ziekenhuizen) maar aan de andere kant komt er ineens wel heel veel over je heen en doet het emotioneel ook wel wat met je.
We hebben ook besloten niet te ver vooruit te denken. Eerst de uitslagen afwachten en niet meteen beslissen om behandelingen te ondergaan want ik vind het allemaal erg heftig.
En stiekum hoop ik nog altijd dat ik de volgende keer gewoon een positieve test in handen mag hebben en al dat gedoe niet meer nodig zal zijn…
Ik hou jullie op de hoogte.
Dees fijn dat je nu al verder bent in je zwangerschap dan vorige keer en dat jullie kleine meid nog steeds lekker veilig in je buik zit. Zo kun je misschien steeds een beetje meer gaan genieten van je zwangerschap.
En lekker spulletjes gekocht :thumbup:
En wat een vreselijk nieuws over je moeder… heb er geen woorden voor :hug:
Zonnetje, ook al lekker bezig met de babykamer :inlove: en een meisje :inlove:
Verder iedereen die het ook zo nodig heeft en ook nog steeds geen positieve test in handen heeft gehad :hug: :hug: :hug:
Oja, zal zo eerst m’n banner nog even veranderen :?
Nog wel een leuk vooruitzicht… Volgend weekend zijn we een jaar getrouwd en gaan we een romantisch weekend in Parijs beleven :inlove: Als het mee zit heb ik misschien wel net m’n ei (of net er voor maar dan doen we net alsof ik het dat weekend heb ) dus wie weet wordt er wel een beebje verwekt in het romantische Parijs
Jeetje Alicia, klinkt heftig allemaal! Groot gelijk dat je dan even niet hier te vinden was, je had zo te lezen echt wel iets anders aan je hoofd.
Lekker vooruitzicht joh, romantisch Parijs :inlove:! Hopelijk heeft dat zijn effecten op jullie :mrgreen: !
Arti, snap dat je je kl*te voelt meid… Je lichaam laat je aardig in de steek zo he, althans, zo zal het vast voelen. :hug: Probeer het inderdaad maar zoveel mogelijk van je af te zetten tijdens jullie vakantie, voor zover dat lukt natuurlijk. Soms helpt dat om alles weer even in het juiste perspectief te zien en je op te laden voor de komende tijd.
Jane; hopen dat de afspraak in oktober niet meer nodig zal zijn en jullie daarvoor al een positieve test in handen hebben
Arti; ik begrijp heel goed dat je het nu helemaal zat bent. Ik zou toch nog even langs de ha gaan, want dit duurt nou wel heeeeeel erg lang voordat je ongesteld wordt.
Alicia; wat ontzettend fijn dat het gezwel goedaardig was bij je vriend en dat jouw hart onderzoeken ook goed zijn.
Ik ben heel erg benieuwd naar de uitslagen volgende week.
Hoop dat er verder geen hulp voor nodig is en jullie ook een positieve test in handen hebben.
Lekker vooruitzicht, een weekendje Parijs. Wie weet komen jullie wel met z’n drietjes terug.
Lief van jullie! :-* :hug:
Ik ga ook langs de huisarts, zodra we terugkomen van vakantie…
Ik wil nu gewoon duidelijkheid…
Willen jullie trouwens allemaal voor zaterdag nog even jullie nieuwe NOD’s, eventuele zwangerschappen :inlove: etc doorgeven?
De banner loopt hopeloos achter… :doh:
Dan is dat in ieder geval up to date voordat ik op vakantie ga…
Alicia, ik zat gisteravond nog aan je te denken dat we al een tijdje niets meer van je gehoord hebben! Goed om te horen dat de onderzoeken goed waren maar kan me inderdaad voorstellen dat je het emotioneel heftig vindt. Eerst het onderzoek volgende week woensdag maar eens afwachten en dan bedenken hoe jullie het eventueel aan willen gaan pakken. Ik voor een mooie liefdesbaby uit Parijs, dat zou natuurlijk het allermooiste zijn!!
Arti :hug:
Bibsby
@Artistiqua wrote:
Lief van jullie! :-* :hug:ik heb je mijn verwachte NOD datum doorgegeven in een pb
Ik ga ook langs de huisarts, zodra we terugkomen van vakantie…
Ik wil nu gewoon duidelijkheid…
Willen jullie trouwens allemaal voor zaterdag nog even jullie nieuwe NOD’s, eventuele zwangerschappen :inlove: etc doorgeven?
De banner loopt hopeloos achter… :doh:
Dan is dat in ieder geval up to date voordat ik op vakantie ga…