Het grote test-topic deel 9!!! Tijd voor positieve testen!

Alicia: pff wat een gedoe zeg! maar hopelijk komen jullie met zijn 3e terug uit het romantische parijs :mrgreen:

Ik ben bang dat ik weer ongesteld ga worden, ondanks dat ik al 3 dagen misselijk ben en buikpijn heb :? Ik heb vanmorgen negatief getest :cry: :cry:

wat spannend is het hier zegā€¦

ik duim heel hard voor positieve testenā€¦

vind het moeilijk om alles bij te houden met het gekwebbel hier op kok maar ik lees regelmatig hier nog mee hoorā€¦

Ja, t gaat snel he Bianca!

Ik heb eigenlijk maar 3 vaste topics waar ik actief in meeschrijf, en als ik tijd en zin over heb schuim ik KoK verder af. Anders wordt het veel te veel en weet ik ook niet meer waar ik allemaal in meedoe :mrgreen:

Jane: getsie meis, dat is echt kl*te :hug: :hug: . Hopelijk hoef je niet naar de gyn in oktober :pray:

Arti: lekker genieten van je vakantie. Even je gedachten verzetten! Waar ga je naartoe? Ik heb nog steeds geen nod, dus laat die vraagtekens maar lekker staan :lol:

Bigsby: ohh laat die :evil: nou ook eens wegblijven!! :pray: :pray:

Alicia: allereerst wat fijn dat de uitslag van je man goed was en met jou ook! Spannend zo al die testen, maar wel prettig zo snel, dan weet je ook sneller waar je aan toe ben. En je gaat een hƃĀ©ĆƒĀ©l leuk weekend tegemoet volgende week :inlove: !! Perfecte plek om een ei te benutten :mrgreen: :mrgreen: maar ook zonder ei :oops: :mrgreen: :thumbup: :thumbup:

Ik ga ook eens kijken voor een vakantie ergens in september! Wij hadden niks geboekt, willen de tuin opknappen, maar een weekje we moet kunnen 8)

Jane balen zeg :hug: :hug: :hug:

Bij Bigsby is het ook spannend zie ikā€¦ :pray: :pray: :pray:

Angela: ik hoop dat jou streep snel dikker word :pray: :pray: :pray:

Arti: Ik kan me voorstellen dat je je een beetje down voelt. Door zolang overtijd te lopen weet je gewoon niet waar je aantoe bent :hug: :-*

Hier denk ik trouwens dat het deze maand niet echt is gelukt om zwanger te raken. Klussen met 4 zwaar gekneusde ribben is namelijk niet echt heel fijn :?

Jannigje; 4 gekneusde ribben :shock: hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Ik heb vandaag voor de lol een ovulatie test gedaan en die geeft positief aan op dag 34

De test streep is er gewoon donker paars van verscheen ook al heel snelā€¦

Ik heb nu geen zw.schaps testen in huis dus die ga ik straks even halenā€¦

Ben gewoon stomverbaasd.

O, goudvisā€¦ wat spannend!!!

Ovulatietesten worden inderdaad ook positief als er HCG aanwezig is, dus ik zou idd maar snel een test halen!!

Laat je het nog even weten??

Duim voor je!!!

Dat klinkt inderdaad spannend, Goudvis! Ik heb toen ik wist dat ik zwanger was ook nog wel eens zoā€™n ovulatietest gebruikt en toen knalde de teststreep er ook vanaf! :pray:

Jaaah ik ben ZWANGER!!

Hij knalt er vanafā€¦

en ik nog wel denken dat het niet raak was deze ronde of eigenlijk geloofde ik er gewoon niet meer inā€¦

Zit gewoon te stuiteren haha :mrgreen:

GEFELICITEERD!!!

Geniet van het goede nieuws!!

Gefeliciteerd Goudvis! Super!! :mrgreen:

Bedankt!!

Ik heb nu echt het gevoel dat mensen het van mijn voorhoofd af kunnen lezen, worden nog 2 moeilijke maanden om te zwijgen :shock: :lol:

Jaaaaa, gefeliciteerd!! Wat een goed nieuws zeg!! En nog wel wat onverwacht dus ook!! :smiley: Nog helemaal geen kwaaltjes??

Ik zit er ook over te denken om zondag gewoon vast een testje te doenā€¦ :roll:

Ooooooh Goudvis; wat super gaaf zegā€¦

GEFELICITEERD!!!

Jaaaa, meiden de positieve testen beginnen weer te komenā€¦

Nou ik ben de hele week al erg moe en dan was het vooral maandag en dinsdag erg nu gaat het wel weerā€¦

En ik ben erg chagenrijnig en fel

en hele zere brandende tepels en borsten die als blauwe plek voelen zelfs erop liggen doet zeer.

Maar goed ik ging er dus vanuit dat ik ongi werd omdat het ook ongi symptomen zijn.

Ga voor je duimen dat je zondag een mooie positieve test hebt.

@bigsby wrote:

Jannigje; 4 gekneusde ribben :shock: hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
dat kan je lezen bij "arm om de schouder"bij topic pfoeff schrik van mijn leven.

Beetje lang verhaal namelijk :-*

Goudvis: GEFELICITEERD :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

aaaaaaaah goudvis wat super meis! GEFELICITEERD !!! :dance: :dance: :inlove:

Gefeliciteerd Goudvis :dance: :dance:

goudvis van harte gefeliciteerdā€¦

hopelijk is dit de eerste van vele positieve testenā€¦