Het grote test-topic deel 9!!! Tijd voor positieve testen!

Dees, wat fijn dat je weer lekker thuis bent. Zo te lezen moeten wij hier maar flink ons best doen om het net zo gezellig voor je te maken als je kamergenoot deed in het ziekenhuis! :mrgreen:

En bijna je derde trimester in, heerlijk joh. Hopelijk kan beeb het nog even volhouden, jullie zijn al ruim over de helft!

Jane_S wrote:
Ja bigsby daar lijkt het op!! :dance: dat betekent dan dat je vandaag je eitje hebt/ hebt gehad :inlove:
/quote]

ah eindelijk een antwoord :wink:
Het kan dus dat ik misschien die middag daarvoor al een positieve test had kunnen hebben, wat het streepje die dag ( s' ochtends) was wel heel donker maar niet donker genoeg?
Dus kan het dat die gister dan weer negatief moest zijn?
Ik test vanochtend nog ff om te kijken.

Jij moet nog maar een weekje, ik duim heel hard voor je
:thumbup: :thumbup: :thumbup:

Jannigje; balen dat je ongesteld bent geworden :hug: :hug:

Ben ik weer.

Beladen weekend achter de rug.

Zondag zijn we naar Arnhem geweest, naar familie en met ons allen naar mama’s graf gegaan.

Heel fijn om deze dag met familie te zijn. Voelde heel goed.

Ik kan er gewoon niet bij dat het “al” een jaar is :?

Er staat nu ook een gedenkplaatje op mama’s graf. Beetje ingewikkeld uit te leggen omdat mama’s asurn dus is bijgezet in opa’s graf waar dus al een grafsteen staat.

En nu weer over naar de orde van de dag.

We zitten in de speelweek en toch maar iets gericht gespeeld deze maand omdat vriendlief volgende maand dus weer in Ghana zit :?

Ik zal vanmiddag de laatste pagina’s even proberen bij te lezen, heb nu inclusief Naatje 3 kids hier rondhobbelen en dan gaat het wat lastig :wink:

Hopelijk willen ze vanmiddag alledrie even lekker koesen :pray:

:-*

Marieke; ondanks alles is het fijn dat je er een goed gevoel over had :hug:

Hoe gaat het verder met jou? zijn jullie alweer bezig voor een brusje?

Monique dankjewel voor de knuffel, die kan ik wel gebruiken deze dagen :-*

Jazeker, lees mijn vorige post maar :wink:

Hee Marieke, klinkt wel goed hoor hoe jullie de dag beleefd hebben! :hug: Mijn moeder is eind september alweer 10 jaar :shock: niet meer in ons midden en ik ben nog aan het bedenken of ik er met de familie iets speciaals mee wil doen of niet (we hebben niet zo’n hechte familie). Wil het niet te beladen maken maar om het nou zomaar voorbij te laten gaan…

Succes met spelen :wink:

sorry Marieke, daar heb ik ff overheen gelezen :oops:

Hopelijk is het deze ronde dan ook raak, anders moet je weer een maand overslaan :?

Dan krijg je nog ff een extra :hug: :hug: van mij :mrgreen:

:hug: voor jou Marieke :hug: Fijn dat jullie steun bij elkaar hadden.

gat…moet ie alweer naar Ghana? Laatste keer lijkt nog maar pas geleden…

Bigsby, goed je ei benutten hè?!

hoi allemaal,

hier gaat het lekker zn gangetje, ben nu met een kuur premelut n bezig nu maar hopen dat het nu goed gaat met mijn ongy!!!

was al zes weken ongesteld :shock: :shock: :shock: :shock: .

*marieke :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

• bigsby spannend hoop dat het raak is :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbdown:

groetjes will

Willie; 6 weken ongesteld :shock: :shock:

Heb jij zo’n onregelmatige cyclus dan?

Jaaaa ik hoop ook echt dat het deze ronde eens een keer raak is, anders word ik echt heeeeel erg :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Wij klussen nu gewoon een tijdje verder, gewoon voor de zekerheid :wink:

Nou van mij mag hij NU naar Ghana vertrekken, wat kunnen mannen toch vreselijke klieren zijn zeg :evil:

Hij is nu met een kwade kop de deur uit om te vissen, hopelijk valt hij in de plomp kan hij afkoelen :twisted:

En nu teruglezen.

haha Marieke, die van mij plak ik ook regelmatig achter het behang hoor, ze kunnen soms zooo onmogelijk zijn :doh:

En alleen maar omdat ik na het eten even een halfuurtje was weggedommeld op de bank :roll:

Vergeet meneer zeker dat ik mijn eerste gastkindje vandaag al om 5.20 uur had :evil: :evil: Ik stop haar dan wel gelijk in bed en kan er zelf ook weer eventjes in maar je moet er wel voor uit.

Zeker last van zijn hormonen :twisted:

:mrgreen: Oh oh, het is wat… nouja, komt wel weer goed toch? :-*

Oh jawel maar afentoe ben ik die buien spuugzat!!

Mannen maken zich soms ook druk om niks h’e?

en waarom moet hij daar nou boos om worden, jij hebt toch ook gewerkt :roll:

Dat word niet klussen vanavond zeker?, of hoeft dat nu ook niet meer?

Jannigje ik zie dat je toch je banner gehouden hebt. Ik kan mezelf er nog niet toe zetten er eentje aan te maken :oops: En wat balen dat je toch ongesteld geworden bent :hug:

Mom wat doet Puregon precies? Wel flauw dat je die poepluier niet wilde verschonen :angel:

Jane nog 7 dagen, spannend :pray:

Jalena hoe is het meis? Wat een eiel die vent van jou zeg :evil: Neem rustig je tijd, eerst even aan jezelf denken nu. Wij lopen niet weg :hug:

Steenbok alweer 21 weken :thumbup:

Willie welkom :smiley: 1 September is al aardig dichtbij. Hopelijk is het snel raak :pray: En ben je echt 6 weken ongesteld geweest? Ik heb na mijn miskraam ook bijna 6 weken gevloeid en was dat toch echt zat op het laatst.

Mim 25 weken alweer :thumbup: Jeetje al 10 jaar zonder je mama :hug: Ik vind ook niet dat je die dag zo voorbij kunt laten gaan. Misschien een idee om een wensballon op te laten? Hebben wij ook gedaan, kantjeboord gaf mij die tip.

Arti waar ben je heen geweest met vakantie? Al een afspraak met je ha gemaakt?

Peggy was jij nu minder gaan werken? Goed rusten hoor meis!!

Monique als eerste nog gefeliciteerd met je verjaardag :-
:-* Jeetje, 21 alweer :mrgreen: . Dan heb je waarschijnlijk toch eerder een ei gelegd dan je zelf dacht :think: Had je vandaag nog een test gedaan? Welke ronde zitten jullie nu eigenlijk?

Bianca een goede 20 wekenecho en een jongen :inlove:

Angela ook ongesteld geworden :hug: en dan ook nog een ronde over moeten slaan :hug: Als het bij ons deze ronde niet raak is moeten wij ook een ronde overslaan, helpen we elkaar erdoorheen :smiley:

Dees, lieve Dees, je krijgt het allemaal niet cadeau he meis? Ik vind het heel fijn te horen dat je weer thuis bent, in je eigen vertrouwde omgeving en hopelijk mag je daar voorlopig ook blijven. Jullie meisje mag de huur van haar tijdelijke woninkje nog lang niet opzeggen hoor :snooty:

En dan ook nog je mama, vreselijk om haar zo te moeten zien. Laat die tijdbom maar heel snel onklaar gemaakt worden. Hele dikke knuf voor jou :hug:

Ammygirl had jij gisteren een echo?

Alicia het is zo niet fijn om overal om je heen zwangeren te zien en dan vooral mensen die makkelijk zwanger worden. Ik maak dat nu mee met 2 vriendinnen en de moeder van een van mijn gastkindjes vertelde vandaag ook dat ze zwanger is :? Weer even slikken maar toch die glimlach weer opzetten :wink: Hoe is het bloedprikken gegaan? :hug:

111 ook een goede 20 weken :thumbup: En je placenta kan nog verschuiven dus hopelijk kan je “gewoon” bevallen.

Rosa yep hij mag weer naar Ghana, heel stiekem vind ik het nu niet zo erg :oops: :oops: heb gewoon echt tijd voor mezelf nodig :oops: :oops:

Ik geloof dat ik weer helemaal bij ben :smiley:

Oh ook zo leuk… NOT

Ik had na de MA gelijk de babydozen afgezegd en die van de Etos bewust niet afgehaald. Hadden ze hem per post opgestuurd vorige week :evil: Ik heb hem geljik ongeopend bovenop zolder gezet, misschien komt hij nog eens van pas.

Maar het was toch weer even een reminder van wat had moeten zijn :frowning:

@bigsby wrote:

Mannen maken zich soms ook druk om niks h’e?

en waarom moet hij daar nou boos om worden, jij hebt toch ook gewerkt :roll:

Dat word niet klussen vanavond zeker?, of hoeft dat nu ook niet meer?

Gisteren nog gespeeld :wink:

In principe kan het totaal niet kwaad om het vandaag ook te doen.

Eerst maar eens zien in wat voor bui hij straks weer thuiskomt.

Marieke: 21 :shock: nee ik ben 11 jaar ouder dan dat :silenced: :shifty:

En ik zit nu in ronde 10, en vanmorgen had ik een negatieve test, dus ik denk dat ik mijn ei gister had :think:

We wachten gewoon vrolijk af :liar: :liar:

Dan zouden wij aardig gelijk een ei gelegd hebben denk ik :think:

Muts, ik dacht maak je spontaan even wat jonger :mrgreen: