Het grote test-topic deel 9!!! Tijd voor positieve testen!

@zonnetje01 wrote:

Vandaag 3x30 minuten uit bed en als dat goed gaat mag ik vanavond naar huis, joehoe! Hopelijk dit keer wel wat langer… @ ziekenhuis

:dance: :dance: :dance:

Dees: hoop voor je dat het nu thuis bent. En dat je er langer van mag genieten.

Dees: wat fijn dat je weer naar huis mag, en hopelijk blijf je daar nu ook tot de bevalling :dance: :dance:

dees wat fijn dat het beter lijkt te gaan.

hopelijk ben je nu lekker thuis…

jalena wat een rotzak zeg…sterkte

hoi,

hoi allemaal mag ik ook met jullie mee kletsen,

heb nu al een tijdje meegelezen.

wij gaan 1 sep weer voor een derde kindje.

groetjes will

Willie; gezellig dat je mee komt kletsen. 1 september is al heel erg snel…spannend hoor!!!

Dag meiden,

Ik ben weer thuis, heeeeeerlijk!!!

Het is wel de vraag voor hoe lang, ik ga zeker nog meer bloedingen krijgen en moet dan weer plat, dat kan vandaag zijn maar ook pas na 4 weken bijvoorbeeld.

Het was wel gezellig in het ziekenhuis, had een superleuke kamergenoot, een zwangere dame die ook onrustige buiken had, hebben hele dagen liggen kletsen :slight_smile:

Hopelijk duurt het deze keer wat langer als 1 dag.

Ik moet heel rustig aan doen, veel liggen op bed en bank, zeker niet allemaal gaan rondlopen, lang staan en tillen, dan heb ik alleen maar sneller weer kans op bloedingen.

Ik moet zo even naar het ziekenhuis voor mijn injectie progesteron en daarna ga ik weer op de bank films kijken.

Maar goed, het is allemaal voor een goed doel en morgen heb ik de 27 weken alweer bereikt, dus het laatste trimester is in ieder geval begonnen!!

Groetjes

Fijn dat je weet thuis bent Dees, doe vooral lekker rustig aan meid :-*

Je kleine meid moet nog wel een tijdje blijven zitten, gelukkig zit je al rond de 27 weken :dance:

Dees echt super dat je weer thuis bent.

Ik hoop dat je pas weer over 12 weken (of iets eerder) naar het ziekenhuis omdat jullie meisje dan geboren gaat worden.

Moeilijk hoor om zo rustig aan te moeten doen. Petje af!!!

Hier nog niet ongi maar misschien dat dat vandaag nog komt… :think:

hoi dees,

heb je verhaal een beetje gelezen.

doe rustig aan meid, weet hoe je voelt had van dylan ook de hele tijd bloedingen.

dylan is met 35 +6 weken geboren een gezonde knul.

fijn dat je nu weer in huis bent.

groetjes will

@willie wrote:

hoi,

hoi allemaal mag ik ook met jullie mee kletsen,

heb nu al een tijdje meegelezen.

wij gaan 1 sep weer voor een derde kindje.

groetjes will

Welkom Willie :mrgreen:

wat snel dat jullie weer voor een 3e gaan? maar super hoor! hopelijk is het snel raak!

Ik had gister een positieve ovutest maar vandaag was hij weer negatief :think:

Was hij eergisteravond misschien al positief of zo? :think:

Ja bigsby daar lijkt het op!! :dance: dat betekent dan dat je vandaag je eitje hebt/ hebt gehad :inlove:

Dees fijn dat je weer thuis bent!!

Doe lekker rustig aan en hopelijk hoef je dan de komende tijd niet naar het zkh!! :pray: :pray: :-* :hug: :-*

Dees,

Fijn dat je weer thuis bent.

en rustig aan doen he meid.

wel fijn dat je iid een gezellige kamergenoot had :inlove:

Welkom willie,

het is idd zo 1 september :inlove: :inlove:

dees wat fijn dat je weer thuis bent…

ik hoop dat je heel lang thuis kunt blijven…

Hallo dames. Vandaag toch ongesteld geworden. :cry:

Ik ben in ieder geval blij dat mijn cyclus weer een beetje normaal is :roll: :wink:

@Jannigje wrote:

Ik ben in ieder geval blij dat mijn cyclus weer een beetje normaal is :roll: :wink:

:hug: :hug: :hug: :hug:

hoi bigsby,

het is idd snel, we hebben ook wel lang getwijfeld of we zo snel al weer zouden proberen voor een wondertje.

maar omdat ik pco heb, heb ik het met de gyn overlegt en die vond het een goed idee.

wij hebben na twan* twee jaar op dylan moeten wachten en we zijn uiteindelijk met behulp van een ferteliteids arts zwanger geworden van ons kleine wondertje.

maar vind het idd heel spannend hoor,

groetjes en een dikke knuff willie

@Jannigje wrote:

dikke knuffel :hug: :hug: :hug:

groetjes willie

Jannigje wat een ontzettende teleurstelling weer :hug:

Willie; hopelijk hoeven jullie nu niet zo lang te wachten en zoveel moeite te doen.