@zonnetje01 wrote:
Weer opgenomen en voorlopig weer gedwongen tot volledige bedrust, @ ziekenhuis
nee he Dees :hug: :hug: :hug:
@zonnetje01 wrote:
Weer opgenomen en voorlopig weer gedwongen tot volledige bedrust, @ ziekenhuis
He Dees! :hug: :hug: :hug:
Ik hoop zo voor je dat verder alles wel goed blijft gaan! :hug:
En ik vind het heel erg van je moeder, heel veel sterkte!
Alicia, jij ook een dikke knuffel meis! :hug:
dees een hele dikke :hug: :hug: voor jou!!!
Jeetje Dees…zet m op meid…
Zon, wat fijn dat jij ons op de hoogte houdt van hoe het met Dees is! Thanx.
Een beetje dubbel na de berichtjes van Dees, maar onze echo was heel goed. Mn placenta ligt voor de opening van mn baarmoedermond, dus met 32 weken krijg ik nog een echo om te zien of de opening vrij ligt. Zo niet, dan wordt het een keizersnee, maar daar maak ik me nog helemaal geen zorgen over.
Alicia, natuurlijk mag je op zulke momenten even flink egoistisch denken. Het is ook allemaal gewoon niet eerlijk!
ah get Dees.
Ik heb er even geen woorden voor, wat een ellende meis! ik denk aan je! :hug: :hug: :-* :-*
Ahhh dees :hug: :hug: :hug: het zit niet echt mee he :hug: :-*
111 fijn dat je een goede echo hebt gehad, het is toch altijd fijn om te horen dat alles goed is :thumbup:
Hopelijk kan je beeb wel via een natuurlijke weg bevallen, maar dat is nog een eind weg h’e
Sorry meiden, ik kom na het weekend wel weer eventjes.
Morgen is mama’s eerste sterfdag en het zijn gewoon even hele nare dagen voor me met veel herinneringen aan een jaar geleden :-*
Dees: sterkte meid, het zit je zeker niet mee… :hug: :hug:
Marieke: ook veel sterkte morgen! :kaars: :hug:
111: wat fijn dat je echo goed is meid!
Alicia: ook een extra :hug: voor jou!
Dag allemaal,
een korte (en helaas niet zo’n blije) update.
De laatste dagen ben ik weinig online geweest. Ik ben er deze week achtergekomen dat vriend’lief’ een ander heeft (wat hij al weken verborgen heeft gehouden), of in ieder geval, van 2 walletjes snoept. Dit heeft veel in me opgeroepen natuurlijk, en heeft me doen besluiten onze relatie (tijdelijk ?) een halt toe te roepen. Ik ben er erg mee bezig en zie de computer weinig meer. Gisteren zijn de :twisted: :twisted: doorgebroken, voor nu is dat even een opluchting, omdat ik niet weet of ik dat er nu bij kon hebben (natuurlijk wel als het goed zou zitten tussen ons, wat ik dus echt dacht).
Ik denk dat ik de komende dagen het forum even moet laten voor wat het is, omdat het in deze situatie nogal ‘vervelend’ werkt wat jullie misschien wel begrijpen. We wouden zo graag een kindje, maar ik had geen weet van wat er ondertussen speelde. Mijn kinderwens blijft, maar het zal nu de situatie niet meer zijn. Ik zal hier niet van de aardbodem verdwijnen, maar wel wat minder actief hier komen.
:hug:
Jeetje jalena :hug: :hug:
Hoe durft ie :naughty:
Heftig om er achter te komen dat hij een ander heeft.
wat een stomme L#L
he Jalena, wat een vervelend nieuws zeg! Echt erg voor je meis! :hug:
Ik had je net in de banner gezet op de 1e pagina… Moet ik je er weer uithalen of niet?
En Marieke, neem je tijd he, we zijn er altijd voor je… Heel veel sterkte! :-*
Jalena: :hug: :hug: :hug: voor jou.
:-* :-* :-*
helaas weet ik precies hoe je voelt. Hetzelfde is mij 5 jaar terug overkomen alleen was ik toen 7 weken zwanger
Jalena; wat een verschrikkelijk nieuws zeg :shock:
Plaats dat hij nou eerlijk was geweest en niet achter je rug had zitten rommelen :twisted: Wat een kl**tzak :twisted:
Dikke knuf voor jou meid :hug:
Marieke: een jaar geleden alweer :hug: :hug:
voor jou mama :kaars:
Marieke: :hug: :hug: :hug: een jaar geleden alweer. :kaars: Veel sterkte vandaag :hug: :hug: :hug: :-*
Jannigje; gatver is jou dat ook overkomen? :hug:
@bigsby wrote:
Jannigje; gatver is jou dat ook overkomen? :hug:Ja helaas wel. Ik was 7 weken zwanger toen ik erachter kwam dat mijn ex een ander had.
Jeetje, wat een rotnieuws, Jalena… wat een klotestreek!! Hoe durft hij? Zeker als jullie bezig zijn voor een kindje… wat moet jij je rot voelen… heel veel sterkte!! :hug:
En Marieke, voor jou ook veel sterkte deze dagen… :-* :hug:
Update van Dees
Deze is van gisteren
Sinds vandaag is alles weer rustig, mag 3x15 minuten uit bed vandaag en als het rustig blijft dinsdag naar huis. Ons meiske blijft nog steeds lekker zitten en is voortdurend baantjes aan het zwemmen door mijn buik, het lijkt wel een golfslagbad @ ziekenhuis
Deze is van vandaag
Vandaag 3x30 minuten uit bed en als dat goed gaat mag ik vanavond naar huis, joehoe! Hopelijk dit keer wel wat langer… @ ziekenhuis
mariska; ik kreeg helemaal geen berichtje meer van hier dus had nog niet gelezen hoe het was.
Fijn dat de echo helemaal goed was. Balen van de placenta, hopen dat die daar nog weg gaat.
Marieke; :hug: :kaars:
Jeetje Jalena wat een ontzettende ei*el zeg!!!
Hoop dat je de juiste beslissing kan gaan nemen.
Neem alle tijd voor jezelf en wie weet zien we je hier weer terug.
Jannigje; wat erg dat je dit ook me hebt moeten maken. Gelukkig heb je nu weer een nieuwe liefde in je leven en gaan jullie voor een liefdesbaby.
Zon bedankt voor je update(s) van Dees!!
Dees fijn dat het zo goed gaat!! hopelijk kun je er thuis ook met een gerust hart eens van gaan genieten!! :-* :-
Marieke :hug: :-