Hee Bigsby, nog van harte!! Leuke verjaardag gehad?
Dankje dames :-*
angela: wat balen dat je ongesteld bent geworden :hug: en jammer dat je een maandje moet overslaan
Storingdiensten sucks!
Bianca: wat fijn dat alles goed is, en leuk nog een jongetje :dance: :dance: :dance: :dance:
Dag meiden,
Ik ben even afwezig geweest, 11 dagen moeten doorbrengen in het ziekenhuis wegens bloedverlies en harde buiken, maar alles is gelukkig weer rustig!! Gisterenavond ben ik thuis gekomen en heb ik weer heerlijk in mijn eigen bed kunnen slapen.
Ik heb pech dat mijn placenta heel laag ligt en dat die steeds gaat bloeden en vervolgens raakt mijn baarmoeder geirriteerd en gaat samentrekken. De verwachting is dat dit nog vaker gaat gebeuren en dan wordt ik weer opgenomen en indien nodig krijg ik dan weeënremmers en injecties om versneld de longen te laten rijpen.
Ik krijg zo bezoek, ik zal morgen eens een stukje teruglezen en reageren!!
Lieve groetjes,
Dees
Dees wat fijn dat je weer thuis bent en lekker in je eigen bed kan slapen.
Hoe is het nu met je moeder?
Dees, wat fijn dat je weer thuis bent!! En ondertussen de 26 weken grens gelukkig ook al gepasseerd maar het blijft dus spannend. Ben inderdaad ook benieuwd hoe het met je moeder gaat… :think:
Hallo allemaal,
Heb even een paar vraagjes. Wellicht de standaard vragen maar hoor graag jullie ervaringen.
Afgelopen maandag heb ik positief getest (daarna nog 2x ) a.s maandag heb ik de eerste echo. Dan zou ik 7 weken zwanger zijn volgende de berekening. Doodeng vind ik het. Heb wel pijnlijke borsten en af en toe wat kramp in mijn liezen en baarmoeder maar verder erg weinig.
Ben heel bang voor een windei maar als je windei hebt groeit er toch niets ? en kan je geen bandenpijn lijkt mij … klopt dit of zit ik mezelf gewoon gerust te stellen ??
Alvast een voorzichtig gefeliciteerd Ammygirl…spannend hoor maandag al de echo.
Heb nog nooit van een windei gehoord.
Ik zou me niet gek maken hoor en gewoon de echo afwachten. Een streep is een streep hè dus geniet maar lekker van je zwangerschap.
Helaas heb ik nu weer bloedverlies, niet veel maar toch, heb net het ziekenhuis gebeld, ik mag vooralsnog thuis blijven omdat het nog geen helderrood bloed is en ik geen harde buiken heb, zodra ik dat toch weer ga krijgen moet ik weer terug.
Met mijn moeder gaat het niet zo lekker, ze heeft vandaag haar 7e bestraling gehad van een serie van 10. Daarnaast ligt ze nu in het ziekenhuis voor een bloedtransfusie omdat haar ijzergehalte nog maar 5,4 was. Morgen krijgt ze een darmonderzoek omdat ze bloed verliest met de ontlasting en we hopen nu met heel ons hart dat daar een oorzaak voor is anders dan uitzaaiingen in haar darmen. Ze eet bijna niet meer omdat haar slokdarm brandt en ze ook bijna niets dan vloeibaar binnen kan houden, ze valt dus in razend tempo af. Het is echt heel zielig… Wel schijnt dat ze na de transfusie weer meer energie zal krijgen omdat er meer zuurstof in haar bloed zit en het ijzergehalte weer opgekrikt wordt, dus hopelijk voelt ze zich wel wat beter na vandaag.
Het blijft een tijdbom waarvan we niet weten wanneer hij afgaat…
Getver Dees, vervelend van het bloedverlies en ook om te horen dat het slecht gaat met je moeder. Je weet dat het niet meer beter wordt maar toch hoop je dat het niet al te zwaar wordt en het een beetje draaglijk is. Dikke :hug:
Ik heb nu toch weer helderood bloedverlies en heb net geled met het ziekenhuis, moet om 16.00 komen voor controle en ik vrees dat ze me dan toch weer houden… Ben echt zo verdrietig en teleurgesteld…
Mocht ik moeten blijven, doe jij dan weer de updates Peggy???
Hoop dat ik snel weer thuis ben, maar de gezondheid van ons meisje gaat natuurlijk toch voorop…
Lieve groetjes,
Dees
Dank je wel zonnetje. Ja de term windei word weleens gebruikt voor een leeg vruchtzakje (hoorde ik laatst eens ergens). echo is inderdaad vroeg maar omdat wij op vakantie gaan wilde ik gewoon al wat zekerheid. Dat vrouwtje aan de telefoon zei dat het geen probleem was “och meid er komen zoveel vrouwen al in de 7e week langs”. Vond het zo vroeg.
Genieten vind ik nog erg lastig omdat het nog zo onzeker is. Maar al ze mij maandag na de echo goed nieuws kunnen geven dan ga ik zeker genieten. Verheug me nu al op alles :-* zelfs alle kwaaltjes zijn welkom
Jeetje dees, je bent nu al in het ziekenhuis, maar ik wil je laten weten dat ik toch aan je denk en hoop dat alles goed blijft gaan met jullie kindje!!
:-* :hug:
Bedankt nog voor al jullie lieve berichtjes. :-* Moest even wat afstand van hier. Heb aardig in een dip gezeten, en van de week even een beetje ruzie gehad met hub. Het nieuws heeft er aardig ingehakt moet ik zeggen, had het ook totaal niet verwacht.
Kreeg ik deze week ook nog te horen dat een collega waar ik dagelijk mee werk zwanger is (in de 1e ronde! raak) dus dat was ook weer even moeilijk, zeker nu. Toch je vrolijkste gezicht op zetten en blij zijn voor haar. Wat ik natuurlijk ook wel ben, maar tegelijkertijd heb je een gevoel van dat het oneerlijk verdeeld is soms. Misschien heel erg van me, maar ook wel begrijpelijk denk ik.
Nu maar hopen dat de kwaliteit over 10 weken beter is, en hopen dat er een wonder gebeurt.
Gelukkig gaan we over 6 weken nog lekker op vakantie, kunnen we even ontspannen…
Bigsby, gefeliciteerd met je verjaardag.
Dees, wat een ellende weer voor jou. Erg dat het niet goed gaat met je moeder en van je bloedverlies. Hoop dat het snel weer beter gaat met je.
Morgen moet ik weer bloed prikken :? voor progesteron trouwens. Dat is dan voor mij voorlopig het laatste wat ze controleren.
Dees; het zit je ook echt niet mee h’e, constant bloedverlies en dan je moeder…
Gelukkig ben je al wel de 26 weken gepasseerd, maar hopelijk blijft je kleine meid nog heeel lang zitten
Dikke knuffel voor jou :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Alicia; voor jou ook een dikke knuffel :hug:
Ammygirl; hopelijk zien ze bij de vk een mooi kloppend hartje!
Dees:dikke knuffel voor jou :hug: :hug:
Ammygirl: toen ik zwanger was van Stein had ik ook een echo met 7 weken. Ik hoop maandag dat je een mooie echo hebt
Ik had mijn echo met 8 weken.
Ammygirl; ik had nu idd ook een echo met 7 weken en met mijn dochter al met 6 weken.
Dees; wat erg ook zeg van je moeder :hug: Ik heb er echt geen woorden voor. Ik hoop alleen maar dat ze zich wat beter zal voelen als haar ijzergehalte omhoog is en dat ze niet te erg hoeft te lijden.
Ligt ze in hetzelfde ziekenhuis als waar jij ligt?
We hebben nu even niks van je gehoord. Hoop dat je gewoon geen tijd hebt en je lekker in je eigen bedje ligt. Ik zal de meiden hier verder ook op de hoogte houden als het jou niet meer lukt.
Alicia; logisch dat het je niet in de koude kleren gaat zitten. Het is zo’n grote teleurstelling. Als je dan ook nog eens hoort dat je collega snel zwanger is geraakt ben je helemaal sacho en gefrustreerd. Hoe leuk je het ook voor de ander vindt. Dat vond ik toen ook zo moeilijk.
Hopelijk hebben jullie over 10 weken een positiever bericht. Eerst nog lekker relaxen tijdens de vakantie.
Meiden,
Hierbij dan gelijk de update van Dees
Weer opgenomen en voorlopig weer gedwongen tot volledige bedrust, @ ziekenhuis
arme Dees :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
@zonnetje01 wrote:
Weer opgenomen en voorlopig weer gedwongen tot volledige bedrust, @ ziekenhuis
Aaaah nee he? :hug: :hug: :hug: