Hier is alles oke, we beginnen nerveus te worden voor komende vrijdag - de 20 weken echo alweer. Verder de komende drie weken erg druk met verjaardagen en begin september start de zwangerschapsyoga. Ook weer spannend, geen idee wat ik me er precies bij moet voorstellen, maar wel weer leuk om mensen te ontmoeten die ongeveer net zo ver zijn als ik.
Wij zijn er nog steeds niet uit of we 't willen weten.
Het lijkt ons zo leuk om verrast te worden bij de bevalling, maar het is ook wel leuk om het van tevoren te weten in verband met de voorbereidingen. Koopt toch iets makkelijker en ook de kleuren voor de babykamer is dan wat makkelijker kiezen. Niet dat wij voor roze of blauw zullen gaan hoor. Wij zijn wat meer van de stoere uitstraling, maar hoe stoer kunnen we gaan he? :mrgreen: 't Kindje moet zich wel prettig voelen natuurlijk.
Dus tenzij we vrijdag een ingeving hebben, zullen we waarschijnlijk wel aangeven dat de echoscopiste vooral goed moet kijken of alles in orde is, en als we dan al iets zien dan is dat zo, maar ze hoeft niet te gaan zoeken.
Hopelijk bevalt het me zo goed, dat ik besluiten kan er na mijn zwangerschap lekker mee door te gaan (maar dan de gewone versie bij deze instelling). Heb ik meteen weer een goede sport te pakken, kan ik zeker wel gebruiken!
Ik ben er weer! Heerlijke vakantie gehad, veel gezien, veel gedaan!
Jammer geen zwangeren erbij verder… :evil:
Het is nu even teveel om terug te lezen verder, maar ik maak morgen wel een inhaalslag…
Ben trouwens nog steeds niet ongesteld, heb het tijdens de vakantie wel redelijk opzij kunnen zetten gelukkig, alleen nu ben ik weer thuis en begint het gepieker weer…
Maar eens een afspraak maken bij de huisarts ben ik bang… :roll: