Het grote test-topic deel 9!!! Tijd voor positieve testen!

@willie wrote:

hoi mom2b,

het prikken valt mee hoor meid, ik moest idd ook over die drempel heen maar als je het eenmaal gedaan hebt valt het mee.

wij mogen 1 sep proberen om een derde kindje te krijgen vind het ook allemaal heel spannend!!!

ik blijf je verhaal volgend meid.

groetjes will

Wat leuk dat jullie voor een derde gaan! En 1 september is al snel! Ik hoop dat het allemaal voorspoedig voor je verloopt! :pray:

Ik denk ook wel dat het mee gaat vallen, komt vast goed :thumbup: :slight_smile:

Steenbok leuk dat je hier wat laat horen! 20 weken alweer! Heb je je echo al gehad? En wat goed dat kantjeboord weer zwanger is!

Mom, kan me voorstellen dat het soort verhalen van Willie je sterken!! Goed om te horen dat het, met de nodige hulp, toch mogelijk is!

Steenbok, gaat snel hè!! En leuk om te horen dat Kantje weer zwanger is. Nu maar :pray: dat het dit keer allemaal goed mag gaan.

Precies Mim, we blijven positief!

Wat is het verder rustig hier? Hoe is het met iedereen??

Het is inderdaad erg rustig…vakanties?

Hier is alles oke, we beginnen nerveus te worden voor komende vrijdag - de 20 weken echo alweer. Verder de komende drie weken erg druk met verjaardagen en begin september start de zwangerschapsyoga. Ook weer spannend, geen idee wat ik me er precies bij moet voorstellen, maar wel weer leuk om mensen te ontmoeten die ongeveer net zo ver zijn als ik.

Spannend 111 :mrgreen:

Zeker spannend!! Wil jij ook weten wat het wordt? En leuk ook zw.yoga, en mede-zwangeren te ontmoeten!

Wij zijn er nog steeds niet uit of we 't willen weten.

Het lijkt ons zo leuk om verrast te worden bij de bevalling, maar het is ook wel leuk om het van tevoren te weten in verband met de voorbereidingen. Koopt toch iets makkelijker en ook de kleuren voor de babykamer is dan wat makkelijker kiezen. Niet dat wij voor roze of blauw zullen gaan hoor. Wij zijn wat meer van de stoere uitstraling, maar hoe stoer kunnen we gaan he? :mrgreen: 't Kindje moet zich wel prettig voelen natuurlijk.

Dus tenzij we vrijdag een ingeving hebben, zullen we waarschijnlijk wel aangeven dat de echoscopiste vooral goed moet kijken of alles in orde is, en als we dan al iets zien dan is dat zo, maar ze hoeft niet te gaan zoeken.

Ja, die yoga lijkt me echt wel wat. Ben niet zo zweverig aangelegd, en bij de aanmelding heb ik dan ook echt even doorgevraagd of het niet teveel voor me is, maar er werd me op het hart gedrukt dat het juist niet één van zovelen zwangerschapsyoga-lessen is. :mrgreen: Per les van anderhalf uur wordt alleen het eerste kwartiertje besteed aan kletsen en vragen, en daarna aan de slag met o.a. krachtoefeningen waarbij best gezweet gaat worden aldus de lerares, dus ik ben benieuwd.

Hopelijk bevalt het me zo goed, dat ik besluiten kan er na mijn zwangerschap lekker mee door te gaan (maar dan de gewone versie bij deze instelling). Heb ik meteen weer een goede sport te pakken, kan ik zeker wel gebruiken!

Wow spannend Maris…

laat je nog wel even weten hoe het is geweest.

Ben benieuwd hoe je dat zwangerschapsgymen vindt.

Hey meiden,

Ik ben er weer! :smiley: Heerlijke vakantie gehad, veel gezien, veel gedaan!

Jammer geen zwangeren erbij verder… :evil:

Het is nu even teveel om terug te lezen verder, maar ik maak morgen wel een inhaalslag…

Ben trouwens nog steeds niet ongesteld, heb het tijdens de vakantie wel redelijk opzij kunnen zetten gelukkig, alleen nu ben ik weer thuis en begint het gepieker weer…

Maar eens een afspraak maken bij de huisarts ben ik bang… :roll:

Tuurlijk Zon! Mét echofoto natuurlijk als alles goed is!

En het is YOGA :mrgreen:, geen gym hoor…dat is niets voor mij! :wink:

Arti, ik dacht dat je al geweest was bij de ha… :think:

Anyway, het duurt wel heel lang nu bij jou. Zou inderdaad die afspraak maar maken!

Nee ik ben nog niet geweest, ging eerst op vakantie… :wink:

:-*

Arti; fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad!

Maar wat balen dat je nog steeds geen duidelijkheid heb :cry: ga maar snel bellen dan misschien kunnen ze wel wat voor je doen :hug:

Happy Birthday to me, happy birthday to me :smiley: :smiley:

HIEP HIEP HOERAAAAAA!

Van harte gefeliciteerd, maak er een mooie dag van!!!

GEFELICITEERD Bigsby!! :dance: :dance: :-*

BIGSBY; GEFELICITEERD!!!

BIGSBY: GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :dance:

Gefeliciteerd Bigsby! :inlove:

van harte gefeliciteerd bigsby!!!

vandaag hebben we de 20 weken echo gehad…

alles was goed en we krijgen een jongetje, leuk hoor, ik heb al een jochie dus dat word vast heel gezellig hier…

Nou dames,

ik heb duidelijkheid hoor!!!

ik heb de :evil: :evil: op bezoek en niet zo’n beetje ook :?

Maar ben er toch ook wel blij om.

Deze maand houden we rust.een vriendin trouwt in mij en dat wil ik absoluut niet missen.dus geen mei baby voor ons.

en dat is denk ik ook wel goed,er eventjes niet mee bezig zijn.

maar mocht het “per ongeluk” wel raak zijn,dan zijn we er zeker niet minder blij om hoor :inlove:

Vanavond weer alleen thuis.hub heeft 2 weken storingsdienst en is heel de week al s’avonds weg. :frowning:

hij kwam net eindelijk thuis is hij net binnen gaat weer die kl#te telefoon.

kon hij weer helemaal terug naar etten-leur voor een andere storing en hij kwan er net vandaan :evil:

Bigsby gefeliciteerd :dance:

Bianca; wat fijn dat alles goed was!!!

Nog een knul erbij…leuk hoor.

Angela; Balen dat de duidelijkheid door de :twisted: zijn gekomen en niet door een mooie positieve test.

Zal je nu zien dat het deze ronde raak is, hahahaha.

Balen dat hij nu 2 weken storingsdienst heeft zeg…