Het grote test-topic deel 9!!! Tijd voor positieve testen!

Even een kort berichtje hier en dan zal ik hier denk ik voorlopig een hele tijd net meer komen.

Gisteren de uitslagen gehad. Bij mij was tot nu toe alles goed. Weer inwendige echo gehad en had 2 eitjes. 1 van 18 mm en 1 van 8 mm.

Zwemmers van hub waren erg slecht, minder dan 1 miljoen. Dus de kans is echt minimaal dat we via de normale weg zwanger gaan worden. Zit echt te janken nu want elke keer als ik het zo concreet bedenk dan ga ik echt door de grond.

Over 10 weken moet hub weer een zaadonderzoek en als het dan hetzelfde is gaan we kijken wat de opties zijn. De gyn had het nu al over reageerbuisbevruchting. Maar daar zie ik zo enorm tegen op. Weet gewoon ook niet of ik dat ga trekken. Dot is gewoon zo kt. Weet dat er zo nog veel meer stellen zijn maar we hadden altijd de hoop dat er een simpele oplossing was en nu blijkt dus dat het echt dramatisch slecht is.

Hub ging natuurlijk ook door de grond en zag het helemaal niet meer zitten.

Echt zulk kl
te nieuws, hopelijk kunnen we beiden nog een beetje genieten van ons weekend Parijs en onze 1e trouwdag, maar ik denk dat dat toch best wel moeilijk wordt.

Sorry voor het ego negatieve bericht. Het enige wat we nu kunne doen is bidden voor een wonder. :pray:

Ach Alicia… wat balen zeg! Pfff, er zijn nog mogelijkheden maar kan me voorstellen dat je gehoopt had dat het ‘spontaan’ zou lukken. Hopelijk kan je het snel weer een beetje positief bekijken en probeer er toch iets leuks van te maken in Parijs!! Waarom niet?? Jullie hebben elkaar dus genieten maar! :-*

Hmm, inderdaad klote Alicia… ik weet er alles van.

Maar inderdaad, er zijn heel veel mogelijkheden! Dit hoeft niet het eind van de kinderwens te betekenen!! :-*

Probeer inderdaad toch maar te genieten van het weekendje Parijs en jullie eerste trouwdag!! :hug:

@Marieke_5000 wrote:

Jannigje wij leven ook heel erg met jou mee meis!!

Wat voor werk doe je?

Ik heb besloten dat ik voorlopig toch eventjes geen banner doe, ik zal wel nog eventjes mijn nod doorgeven voor het lijstje.

Oja Peg had ik nu ergens gelezen dat jullie een meisje krijgen? :inlove:

Das lief van jullie dat jullie meeleven :-* :-* :-*

Ik werk 32 uur in de week op een kinderdagverblijf. Op een babygroep.

Vandaag op mijn werk hadden 7 van de 8 baby’s diarree :? heb me dus een slag in de rondte gewerkt

Ik denk trouwens ook dat ik mijn banner weg ga halen. Ik ben nu zo onregelmatig ongesteld dat ik niet eens weet of ie klopt :think:

Peggy: LEuk zeg een meissie :inlove: :dance: :dance:

Alicia, jeetje meid…weet niet zo goed wat ik moet zeggen, alles klinkt stom! Pfff…rotnieuws zeg! :hug:

Alicia: een dikke knuffel voor jou en je hub :hug: :hug: :hug:

Alicia; wat een kl*te bericht zeg :hug:

Hoop dat jullie toch de moed op kunnen brengen en ervoor gaan. Dit hoeft echt niet het einde te betekenen. Ga lekker van elkaar genieten, laat het even rusten en dan kunnen jullie er vol goede moed tegenaan, hoop ik…

Alicia; wat een rotnieuws meid :hug:

Geniet eerst ff van jullie 1jarige huwelijk en kijk daarna wat jullie opties zijn :hug:

Lieve Alicia wat een vreselijk k*tnieuws, vind het echt heel erg voor jullie :cry: :hug:

Laat het eventjes bezinken lieverd, even lekker genieten in Parijs en neem daarna pas beslissingen.

Als het met wat medische hulp toch zou kunnen lukken is het dan misschien toch niet de moeite waard om dat te doen?

Je krijgt er zoveel moois voor terug.

Nogmaals laat het eventjes rusten meis.

Dikke knuf voor jullie :hug:

Oh Alicia, wat een kl*te nieuws inderdaad! Kan me zo voorstellen dat je man het niet ziet zitten, dit is een klap in 't gezicht voor jullie allebei. Maar geniet toch van elkaar in Parijs en laat alles even bezinken… ze kunnen zoveel, en ook al is het niet de manier waarop je het gehoopt had dat het zou lukken, als het dan toch lukt dan zal het alles waard geweest zijn… :hug: :hug: :hug:

Jalena: welkom en hopelijk is het snel raak voor jullie! Laat je niet gekmaken door de kwaaltjes :wink:

Zonnetje: gelukkig houden ze het goed in de gaten, even een stapje terug voor jou… laat je meissie maar lekkere michelin kneepjes kweken :inlove: :inlove:

Poeh marieke, vermoeiend zo’n vakantie met van die gezellige meiden… en spannend hoor dat je man straks weer naar Ghana gaat!

Jannigje: zo dan, lekker hoor 7 baby’s met diarree!! :mrgreen: En pittig hoor weer aan de slag, werk je gelijk weer volledig?

Lieve meiden allemaal bedankt voor de knuffels!!! Doet me goed :-*

Goed, vandaag weer naar de gyn geweest voor de fm. En echt helemaal niks nakkes nada. Maar goed na die domper van dinsdag had ik niet anders verwacht, dus zo groot was de teleurstelling vandaag dan ook niet eerlijk gezegd. En omdat er niks zat hoef ik ook geen bloed te prikken en kunnen we gelijk verder :dance: . Ben alweer begonnen met de primolut. En heb ook al spuitinstructie gehad voor de Puregon. Dat staat in bestelling bij de apotheek. Klein beetje gedoe, het wordt wel vergoed (krijg volgende week voor ruim €400 puregon mee :shock: ), maar daar is een artsenverklaring voor nodig en die schreef de dokter niet. Dus daar gaat de apotheek mee aan de slag. Komt vast goed. Vind het wel weer spannend!

En ik heb vandaag de baby van m’n vriendin in bad gedaan :inlove: had ik nog nooit gedaan, dus dat was erg leuk! Hij had een poepluier, maar ook dat heb ik nog nooit gedaan (alleen plasluier :mrgreen: ), dus dat heb ik maar zo gelaten :lol: :lol: Dat oefen ik wel als ik zelf een kindje heb :mrgreen:

hoi m2b,

ik heb hetzelfe als jij ik heb toen ik eenmaal op de goede dosis zat dus twee tabl clomid en twee eenheden progesteron spuiten een prachtige zoon gekregen.

hij is nu bijna vijf maand oud.

ik volg je verhaal een beetje ik wens je heel veel sucses.

groetjes will

Alicia, wat een rotnieuws. :hug:

Hier kan ik beschuit met muisjes uitdelen, ‘helaas’ dan wel vanwege mijn vissen, en nog niet voor mezelf :mrgreen: Vanmorgen zwommen er 13 kleine guppen-babietjes in de bak.

Vrijdag is mijn NOD, mocht er donderdag nog geen teken zijn, ga ik donderdag testen. :slight_smile: Ik ga maar nergens van uit, maar het zou fantastisch zijn als het raak was.

Spannend hoor Jalena…

Gefeliciteerd met je baby guppen… :mrgreen:

Dank je wel :slight_smile:

Wat de rest betreft, ik maak mezelf volgens mij gek :stuck_out_tongue:

Ik ben al een aantal dagen zo beduidend ‘misselijk’ dat ik zonet dacht dat het eruit zou komen en richting de wc moest. Ik heb steekjes in mijn buik, en een afwisselend ongi-gevoel. Daarbij ook nog eens totaal geen eetlust, veel moeten boeren, en kuitkramp. :eh: Ik ben de laatste 3 weken of iets ook nog eens zo moe dat ik iedere dag 's middags een kort tukkie moet doen, omdat ik anders echt geen mens ben.

Ik wacht maar af… :shifty:

@willie wrote:

hoi m2b,

ik heb hetzelfe als jij ik heb toen ik eenmaal op de goede dosis zat dus twee tabl clomid en twee eenheden progesteron spuiten een prachtige zoon gekregen.

hij is nu bijna vijf maand oud.

ik volg je verhaal een beetje ik wens je heel veel sucses.

groetjes will

Hey Willie,

Bedankt hoor! Wat goed dat het bij jou zo’n mooi resultaat heeft opgeleverd! :inlove: :inlove: Dat geeft goede hoop! Dus alleen clomid werkte voor jou ook niet? Ik vind het wel spannend, moet echt over een drempeltje heen met mezelf prikken, maar heb er echt vertrouwen in. En positieve verhalen van anderen helpen daar zeker bij! Leuk om te horen :smiley:

Groetjes, m2b

hoi mom2b,

het prikken valt mee hoor meid, ik moest idd ook over die drempel heen maar als je het eenmaal gedaan hebt valt het mee.

wij mogen 1 sep proberen om een derde kindje te krijgen vind het ook allemaal heel spannend!!!

ik blijf je verhaal volgend meid.

groetjes will

hoi meiden van het testtopic :smiley:

Ik heb weer even bijgelezen na een lange tijd. Ik vind dat er best wat zwangeren bij mogen komen hoor en ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: voor jullie!!

Ik las dat jullie kantjeboord al een tijdje niet gezien/ gehoord hadden. Ik kan vertellen dat ze zwanger is en bij de maartmama’s meeschrijft!

Met mij gaat alles prima, zit alweer op 20 weken. Gaat echt zo snel :shock:

Ik gun het jullie ook allemaal!

:-* Steenbok

Alicia, :hug:

Steenbok: fijn om te horen dat alles goed met je gaat :thumbup:

Jelena: spannend meid, nog maar een paar daagjes afwachten :pray: :pray: