Hey marieke, goed om je hier weer terug te zien! Fijn dat je cyclus weer op orde raakt! Heftig verhaal… :hug: :hug: het is ook allemaal niet niks…
Nou vandaag weer een teleurstelling te verwerken gehad... had in mijn linker eierstok weer geen activiteit en rechts was erg moeilijk te vinden en helaas ook daar geen ei. Moet vrijdag nog terug voor een 2e fm en dan volgende week bloedprikken om er zeker van te zijn dat er niks gegroeid is. En dan gaan we toch echt over op de Puregon. Had er echt even enorm de balen van :cry: gedoe ook allemaal.... Was ook nog eens een co-assistent bij (voor de 1000ste keer :roll: ) en daar had ik al helemaal geen trek in, dus die heb ik denk ik zo lelijk aangekeken dat hij op een hele grote afstand bleef bij de echo :lol: (ja sorry hoor, ik lig daar te kijk met 3 mannen om me heen....)
Mom, kan me voorstellen dat het een enorme teleurstelling was! Bah! En dan al die pottekijkers erbij, daar zit (mwa, lig in dit geval :mrgreen: ) je al helemaal niet op te wachten natuurlijk.
Marieke, gezellig dat je er weer bent meid! Hoe’st met je wollige kanjer? Groeit-ie een beetje :inlove: ?
Hoi iedereen, ik kom me bij jullie aansluiten als het mag
Volgende week vrijdag (7 aug) is mijn NOD, ik ben benieuwd.
Het is ronde 1, voor onze eerste.
Ik weet niet wat ik moet denken, het enige wat ik merk is dat ik de laatste dagen ietwat misselijk ben, maar misschien zit dat wel tussen mijn oren. :eh:
Voor mijn gevoel ben ik al een aantal dagen misselijk, boeren, steekjes/zeurderig gevoel in mijn buik en ik heb last van duizeligheid. Jammer genoeg ook een overduidelijk zeurderig/buikpijnerig gevoel links (alsof er iets op knappen staat), waardoor gelijk de term buitenbaarmoederlijk door mijn hoofd schiet. :doh: Maar of dat nu komt doordat het tussen mijn oren zit ? Vervelend die onzekerheid… :sick:
Ben er wel :mrgreen: lees echt heel erg mee en leef vooral ook met iedereen mee.
Heb even niet de puf om uitgebreidt te reageren,
Ik ben namelijk weer aan het werk gegaan en in combinatie met toch nog wel wat pijn in mijn ribben vergt dat veel van mijn energie,
Jalena: De kwaaltjes die je voelt kunnen idd ook ontpillen zijn. En wie weet heb je die kwaaltjes altijd gehad, maar omdat je er nu op let dat je ze voelt :think: :think:
Hier voel ik niets :roll: maar ja ik heb deze maand ook niet echt kans dat ik zwanger ben :roll: :roll: .
Jalena welkom en hopelijk is het inderdaad de eerst ronde gelijk raak. Spannend hoor, we kunnen wel nieuwe zwangeren gebruiken hier
Enne… probeer je niet teveel op die “kwaaltjes” vast te pinnen meis, kan een hoop tegenslag voorkomen :-*
Peggy hij gaat zo goed als zeker van 4 t/m 25 september weer naar Ghana. Mogelijk daarna nog een keer of 2. Het is een project en ze willen graag in de gaten houden of er verbetering is en of de adviezen uitgevoerd worden. Deze keer gaan er nog 2 met hem mee dus zit hij daar niet alleen.
Ikzelf vind het iets minder maar goed. Hopelijk gaat Nathalie er deze keer wat beter mee om.
Jannigje wij leven ook heel erg met jou mee meis!!
Wat voor werk doe je?
Ik heb besloten dat ik voorlopig toch eventjes geen banner doe, ik zal wel nog eventjes mijn nod doorgeven voor het lijstje.
Oja Peg had ik nu ergens gelezen dat jullie een meisje krijgen? :inlove:
Wat balen zeg Marieke. Hopen dat je meisje het idd wat beter begrijpt en er mee om kan gaan.
We krijgen idd een meisje…
Vandaag weer op controle geweest bij de vk. Het kindje is wel aan de kleine kant. Ze zit tussen klein en te klein in. Ga morgen maar even met mijn baas babbelen.
31 Augustus heb ik een groeiecho en is het dan onder het lijntje van TE klein dan moet ik plat. Daar heb ik weinig trek in dus moet het nu maar alvast wat rustiger aan gaan doen. De kinderkamer is zo goed als af. Op een behangrand na. Kleertjes zijn gewassen en hangen in de kast dus daar hoef ik me allemaal niet druk meer om te maken.
Dus Zoë ook klein, ja dan is het logisch dat ze het nu goed in de gaten houden :thumbup:
Ja erg he, die kan echt tot een uur of 10 feesten in bed :roll:
Onze vakantie zit er officieel op, ik heb deze week alleen op maandagmiddag en vrijdagmiddag een gastkindje. Morgen zou ik er eentje de hele dag hebben maar die is ziek afgemeld.
Volgende week begint het weer aardig normaal te worden zeg maar.
Ach ik vind het niet zo erg hoor dat het deze week nog rustig is.
Ik ben gewoon gesloopt door de vakantie. De meiden waren ook mee en die waren gewoon strontvervelend, hele dag kibbelen en ruziemaken en zichzelf niet kunnen vermaken. Ze hadden wel vriendinnetjes maar tja, die zijn ook niet altijd aanwezig op de camping en als we gingen fietsen in de omgeving van de camping was er eentje die dat veels te saai vond en dat ook duidelijk liet merken.
Ik heb gewoon vakantie nodig om bij te komen van de vakantie :mrgreen: