haha ik heb geen last van mijn leeftijd, mensen schatten mij altijd in de 20 :mrgreen: :mrgreen:
Zoalang ik er maar jong blijf uitzien :mrgreen:
Grappig dat wij dan gelijk lopen, dus voor jou ook nog 11 dagen te gaan :lol:
Kunnen we samen wachten, pffff, zucht…
Mijn nod is vandaag over 2 weken dus iets langer dan die van jou. Maar volgens mij heb ik een vroeg ei gelegd :think:
Bij mij zit er ook geen 14 dagen tussen mij ei en mijn Nod.
@bigsby wrote:
@Jane_S wrote:Ja bigsby daar lijkt het op!! :dance: dat betekent dan dat je vandaag je eitje hebt/ hebt gehad :inlove:
ah eindelijk een antwoord :wink:
Het kan dus dat ik misschien die middag daarvoor al een positieve test had kunnen hebben, wat het streepje die dag ( s' ochtends) was wel heel donker maar niet donker genoeg?
Dus kan het dat die gister dan weer negatief moest zijn?
Ik test vanochtend nog ff om te kijken.
Jij moet nog maar een weekje, ik duim heel hard voor je
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
Ja maar dat had ik ook, maar ik weet zeker dat die testen goed werken.
ik weet niet welke test je gebruikt maar ik vind die van sensitest het beste, die worden echt duidelijk super dik! ik heb nu clearbleu en kruidvat ovutest gebruikt en die werden niet zo super dik als die van de sensitest! maar ik weet zeker dat mijn eitje is geweest want ook mijn temp steeg een dag na de negatieve test! :dance: :inlove:
dus ik weet haast zeker dat jij je eitje hebt gehad op de dag na de positieve test (dus de dag dat je test weer negatief werd!)
Hopelijk is die deze keer goed benut!! :pray: :pray: :-*
Bedankt! het mag nu ook wel eens tijd worden!!
heb alles al uitgezocht en wil die babykamer en kinderwagen wel heeeeel graag kopen!!! :pray: :pray: :oops:
Marieke fijn je weer volop te lezen.
Minders dat je mannetje even een minder goede bui had/heeft.
ja nog 7 daagies spannend!
maar durf niets meer te hopen :cry:
wat een domper zeg met die babydoos, kan me voorstellen dat het je wel even en steek na geeft :hug: :hug: :-*
hoe gaat met je kindje? ze groeit hard zeg!! je mag haar vaker komen spammen hoor!! :inlove: mooi kindje! :inlove: :-*
Jane; ik had dit keer ook die van sensitest :mrgreen:
Nou dan zit er voor mij ook niks anders op dan afwachten
Hopelijk is het voor jou deze ronde ook raak, ik blijf duimen :thumbup: :thumbup:
Jane dankjewel :inlove: :-*
Ik zal haar wat vaker spammen, verwaarloos dat ook een beetje :oops:
Maar het gaat supergoed met haar, heel dametje wordt het hoor.
Praat als brugman maar praten doet ze al vanaf dat ze 6 maanden is, toen begon ze al met woordjes. Is ze gewoon vlot in, aankleden daarentegen lukt haar nog niet :mrgreen:
Ze is nu bijna 2 maanden compleet zindelijk zowel overdag als 's nachts. Gewoon van de een op de andere dag. Ikke trots :inlove:
Maar het wordt nu wel tijd dat ze weer naar de psz gaat hoor, pfffffff kan ze weer even wat energie kwijt
En ik hoop zo dat je heel snel die kinderwagen en babykamer kan gaan bestellen
Hier staat alles op zolder en ik kan gewoon niet wachten om alles weer naar beneden te halen :oops:
Ik zal nog even snel de kamer stofzuigen en dweilen, is het morgen weer lekker fris voor de kindjes.
Owkay, mja apart dan dat hij niet zo donker werd, misschien was hij al lichter aan het worden…? :mrgreen:
ik geloof wel dat hij is geweest bij jou!
nu maar hopen dat hij goed benut is!!
Bedankt, ik hoop het iedere ronde maar weer en een hoop met mij mee, maar helaas zit alweer in ronde 12 :shock:
iedereen om je heen is maar zwanger, 't maakt het niet veel makkelijker :?
Marieke, fijn dat je haar binnekort komt showen! :inlove: kan niet wachten!
Ja ze groeien hard he!
ze is op een maand na even oud als mijn zusje en die is ook al tijdje helemaal zindelijk. echt super leuk!! zo trots dat ze dan ook zijn :inlove:
Meid ik hoop dat je die spulletjes snel mag vullen! :hug:
Bedankt! hoop het ook!! :-*
Het wordt weer spannend meiden.
Marieke; wat een domper zeg van die doos van de Etos. Nou ja, waarschijnlijk heb je hem snel nodig en kan je je nog een keer aanmelden.
Ik ben idd voorlopig 2 uur per dag minder gaan werken, dan kan ik wat rustiger aan doen met alles.
Mannen…pffffff, soms ben je ze echt even spuugzat.
Ik ben ook blij als zoë weer naar school gaat hoor. 6 weken zijn echt gewoon veel te lang voor het kind, maar ook voor moeders, hihihihihi.
De dagen dat ik werk gaat ze naar mijn moeder en die doet ook allemaal leuke dingen met haar, maar het is wel genoeg zo. Hierna nog 1 week vrij en dan door naar groep 2.
Wat super dat Nathalie ineens zindelijk is :thumbup:
Jane; ik hoop dat je snel je spulletjes kan gaan bestellen.
Bigsby; ik had ze ook van sensitest. Heb toen maar 1x een ei gespot en alle andere keren dus niet.
En Marieke, was ie weer zijn vrolijke zelf toen ie thuiskwam?
Zonnetje, lekker hoor dat je minder bent gaan werken.
Ik merk nu ook dat het zwaarder wordt om 9 uur per dag te werken, maar zolang het nog gaat probeer ik vol te houden.
Bigs, ik weet helemaal niets van die ovutesten af, vandaar dat ik je geen antwoord heb gegeven. 't Was niet omdat ik niet wilde, maar omdat ik er dus niets over kan zeggen!
@Jane_S wrote:
Owkay, mja apart dan dat hij niet zo donker werd, misschien was hij al lichter aan het worden…? :mrgreen:
ik geloof wel dat hij is geweest bij jou!
nu maar hopen dat hij goed benut is!!![]()
Bedankt, ik hoop het iedere ronde maar weer en een hoop met mij mee, maar helaas zit alweer in ronde 12 :shock:
iedereen om je heen is maar zwanger, 't maakt het niet veel makkelijker :?
Hij is wel 1x positief geweest, dat was heeel duidelijk. En beide strepen kwamen ook tegelijk op na een paar seconde :mrgreen:
Ronde 12 alweer

Deze ronde moet het gewoon maar eens raak zijn, vind je ook niet :hug:
111 maakt niet uit meid, het was ook niet lllig bedoelt. Als ik ergens geen antwoord op weet dan reageer ik op dat deel ook niet :-
Marieke: wat goed dat Naatje al helemaal zindelijk is
Luca zegt af en toe " potje’ en hij heeft er nu 3x een plasje op gedaan :inlove:
Wij wachten nu gewoon tot hij erom vraagt, hij is nog best jong.
hoi,
hier nu dankzij die pillen al vanaf zondag niet meer ongesteld gelukkig pfffffffffffffff was er zo flauw van.
ik hoop dat mijn cylus weer een beetje normaal wordt na die pillen maar we zullen zien.
-bigsby :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbup: :thumbdown:
duim voor je dat het raak mag zijn deze ronde
-marieke wat rot van die baby doos, weet hoe je voelt ik had na twan* ook zn ding op de stoep heb hem weer terug gestuurt.
-jane s ook voor jou spannend :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Willie wat fijn dat je niet meer ongesteld bent :dance:
111 Hij was weer aardig bijgetrokken toen hij thuis kwam gelukkig, echt hoor ik blijf erbij dat niet alleen vrouwen last van hun hormonen hebben :mrgreen:
Je vroeg trouwens hoe het met onze pluizebol gaat?
Nou hartstikke goed, die is morgen alweer 3 maanden, groeit als kool en speelt de hele dag, vooral zijn moeder moet het vaak ontgelden haha.
Ook drinkt hij nog zo’n 1 tot 2 keer per dag bij haar :roll:
Ik zal zien of ik hem vandaag of morgen eens goed op de foto krijg.
Monique laat Luca nog maar lekker in zijn luier hoor, hij is inderdaad nog zo klein. Naat was dus net 3 geworden toen ze zindelijk werd.
Marieke; ik heb er altijd zo’n hekel aan wanneer ze dan weer thuis komen en net als of doen of er niks gebeurd is :?
Super zeg…en wat gaat het hard he…3 maanden oud! Ben heeeeel benieuwd naar de foto en hoe hij er nu uitziet :inlove:
Willie, fijn dat je van het menstrueren af bent na zo’n lange tijd!
Bigs, spannend volgende week!
Marieke: Puregon helpt bij het rijpen van de eicellen. Dus ik hoop nu echt echt echt heel erg dat ik weer eens een ei ga leggen! :mrgreen: Morgen ga ik starten.
Ben benieuwd naar de foto van je poezekind, 3 maanden alweer :inlove:
En ach mannen… :mrgreen: moest erg lachen om je berichtje :lol: .
Willie: zeker fijn dat de :twisted: weer even pleite zijn zeg. Pfff 6 weken is wel een beetje too much ja :?
Spannend weer een aantal meiden in de wachtweken, ik ga voor jullie duimen!
Mom; ik hoop mee dat je nu een ei gaat leggen, en wanneer weet je dat?
Gut, we zijn ook net een stel kippen he :mrgreen:
:lol: :lol: :lol: :lol:
zijn we toch ergens goed voor