Smurf wat een goed nieuws! :dance: en dat al voor je NOD! wil bijna hier ook een verpakking openscheuren! Maar doe het toch maar niet, meestal test ik echt pas positief na mijn NOD.
Ingrid, wat verschrikkelijk jammer. Juist omdat je ook weet dat er wel “iets” was. maar misschien kan je volgende week toch nog een keer testen? Je hoort wel eens verhalen dat er één vruchtje afgedreven wordt maar dat er dan toch stiekem nog een andere is blijven zitten. Weet niet of het vloeien nu heviger wordt? dikke knuffel :hug: in ieder geval voor jou.
Ikzelf voel me erg moe, wil nu ook wel weer slapen, vaag misselijk en
last van zo’n vervelende vaginale infectie, die heb ik normaal alleen als ik zwanger ben,
Newby gefelicieteerd!!! :-*
het gaat hier wel, zet niet door
heb besloten zondag nog een test te doen, als het niet in alle hevigheid doorzet en wanneer deze posi is bel ik manadag de vk op…
Nou ingrid het zou dus nog best kunnen. Blijf .
Bij jou kantjeboord klinkt het ook al aardig goed. Hopen maar hoor!!!
Ingrid ik blijf duimen hoor! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Kantjeboord dat wordt spannend dus :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Ik loop nog steeds op een roze met blauwe wolk :lol: Het moet nu toch gewoon een keer goed gaan dus geniet er maar lekker van zo lang als het duurt. :inlove:
Iedereen hele fijne dagen toegewenst en een vruchtbaar, gezond en succesvol 2009!
Kantjeboord, wat spannend zeg… dat worden echt de spannende laatste dagen van het jaar, duim voor je!
Smurf en Newbe, gefeliciteerd meiden, wat een geweldig kerstnieuws, geniet er lekker van en op een naar klein hummeltje in sept 2009!
Ingrid, hoe gaat het nu, las net je andere berichten, wat balen meid :hug: :hug: :hug: hopelijk is het verder niets maar kan me voorstellen dat het erg onzeker is voor je!! Maandag snel de vk bellen en zsm een echo eisen hoor!
Smurf en Newbe: GEFELICITEERD MEIDEN!!! Wat heerlijk voor jullie…
Nu de anderen nog
Wat is nou een goeie, gevoelige test? De goedkope van kruidvat?
Newbe en Smurf GEFELICITEERD!! :dance: :dance: :dance:
Kantjeboord spannend.
Ik had vorige week die vaginale infectie heel leuk :? dacht ook al zal het daarvan komen??
Newby en smurf GEFELICITEERD :dance: :-*
Hier nog geen ongi wel al 2 dagen enorme steken en krampen en last van mn rug en enorme humeurbuien erg gezellig dus :liar: Mn buik is zo dik de afgelopen week viel het al bij een paar mensen op :roll: das wel ff minder hahahaha maar jah, kansen staan nog open hier.
wij gaan 31 dec testen als ik nog niet ongi ben.
Sollie, die goedkope van het kruidvat moet volgens mij erg gevoelig zijn.
Chantal; geen bloed geeft moed zeggen ze hè. Hoop echt dat je lichaam je niet voor de gek aan het houden is hoor :naughty: :naughty:
Ik ga ook de 31e alvast testen met kruidvat. Wil toch eigenlijk wel weten of ik iets kan drinken met oud en nieuw.
Smurf en Newbe,
gefeliciteerd!!!
Ingrid, meid, wat balen… :hug: :hug: hoop nog steeds dat het mee gaat vallen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Het is nu echt dorogezet.
Net of ik gewoon erg ongesteld ben.
wel moeilijk maar weet je het is ook een opluchting.
Die dagen van onzekerheid die hebben er wel ingehakt. En ons zo gewenste kindje komt wel, het zal nu behouden zijn voor veel leed denk ik.
Terwijl ik dit schrijf drupt er wel een traan over mijn wang, maar wanneer ik achter mij kijk en onze grote meid, ons eerste wonder, zie zitten dan weet ik dat er voor haar ooit een broertje of zusje mag komen.
Meiden, tot later, ik kom hier snel (hoop ik) weer terug
:-*
ach meid toch, ik heb met je te doen. Tegelijkertijd herken ik je optimisme in het verhaal. Maar toch, ook dit kindje was gewenst.
Hou het bloedverlies in de gaten. Als je blijft bloeden of het heel erg wordt even je vk of ha bellen hoor :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Ik hoop dat je snel weer zwanger mag worden :-*
Ingrid :hug:
Het is inderdaad erg om in die onzekerheid te zitten, dus kan me die soort van opluchting ook wel voorstellen. Sterkte er mee en dat broertje of zusje komt er wel…
Ingrid wat een rotbericht! Bah!dikke :hug:
Alle meiden: bedankt voor de lieve reacties allemaal!!!
Ingrid :hug: wat ontzettend naar bericht, sterkte :-*
oh Ingrid, wat kl.te :hug: :hug:
had zo gehoopt dat het loosalarm was, net als jijzelf uiteraard. Maar kan me voorstellen dat de onzekerheid nog erger is… fijn dat je ondanks het verdriet ergens nog positief kunt zijn :thumbup:
hoop je hier snel terug te zien,
dikke :hug:
Helaas Ingrid, echt doorgezet. Heel veel sterkte de komende tijd.
Smurf en Newbe van harte gefeliciteerd meisjes.
Volgens mij komen wij jullie net niet tegen bij de augi mama’s.
Smurf, het gaat deze keer vast en zeker goed komen/blijven meid. toitoi.
Och Ingrid, wat sneu… :hug:
Zonnetje, voor jou is het al behoorlijk spannend he?
Ik duim voor je hoor!
Newbe en Smurf, gefeliciteerd!
Ach Ingrid wat vervelend meis :hug:
Chantal hoe is het bij jou???
Mijn voorgevoel zegt dat ik gewoon ongi ga worden :think: