ingrit wat balen meis :hug:
zonnetje duim voor je
Zonnetje… spannend!!!
Nog twee dagen…
Al een voorgevoel Zonnetje?
Wat denk je?
Nou Marieke voor jou gaat het ook weer spannend worden.
De :thumbup: :thumbdown: draaien hier voor je!
We zullen zien :?
1-1 is mijn nod maar volgens mij staat mijn banner op 2-1 :think:
Banner aangepast, stond inderdaad op 2-1 8)
Heb negatief getest met de goedkope van Kruidvat (die nieuwe van 2 voor een 10tje).
Nog steeds geen :twisted: :twisted: , nog steeds ongelooflijk pijnlijke en trekkende borsten/tepels, kuitkrampen, enz…
Heb wel vaker onder invloed van hormonen klachten gehad, maar m’n borsten zijn nog nooit zo pijnlijk geweest.
Ik niet schnapp hoor… :think:
sollie spannend allemaal …het w8 wat is dat zo naar …
maar misschien nog even paardaagjes w8 voor een volgende test
opzich maakt het niet uit welke zwangerschap test je koopt
ze zijn allemaal EU gekeurt op de zelfde normen waar ze aan moeten voldoen. en dat zomige duur zijn tja je betaalt gerootste deel voor de naam
ik duim voor je :thumbup: :thumbdown:
Zonnetje heeft helaas de :evil: :evil: :evil: gekregen.
Had het haar zo gegund :-*
Sollie wanneer was precies je nod?
wat balen zonnetje :hug:
hoop dat het nieuwe jaar vruchtbaar mag zijn
Marieke hoe is het met jou …is nu aftellen spannend allemaal
heb je al zwangerschaps verschijnselen?
ik duim voor je
Nou ik ga er echt vanuit dat het niks wordt deze maand hoor.
Voel eigenlijk helemaal niks alleen mijn boobs zijn gevoelig en afentoe pijnlijk maar dat zijn ze ook voordat ik ongesteld moet worden.
Vanmorgen heel vaag misselijk gevoel maar ook dat heb ik eerder gehad voor ik ongesteld moest worden.
Dus reken maar nergens op!
Ik zit me wel af te vragen hoe het nu met Chantal is :think:
Morgenvroeg nog een keer testen
Had te vroeg getest waardoor ik een positieve test had maar wel een super vage en daarna twee negatieve.
heb nu paar dagen gewacht en hoop echt dat ik morgen meer duidelijkheid heb, en dat ik toch nog zwanger ben na die twee negatieve testen. :? ongesteld ben ik iig ook nog niet.
en heb echt bijna alle verschijnselen die je je maar kunt bedenken…
hoop het zoooooo
Shirley heel hard duimen dus
Marieke :-
Meiden succes! :-
Ik ben afgelopen zaterdag helaas een week te vroeg ongi geworden.
Begrijp er echt helemaal niks meer van :think: Heb mijn banner wel weer op 30 dagen gezet, ga maar gewoon van het langste uit.
Marieke spannend hoor, hoop het zo voor je
Chantal; hoe is het nu dan met?
Spannend hoor Shirley hoop dat het morgen een mooie laatste dag van 2008 wordt
Sollie wanneer is dan je NOD en wanneer ga je dan weer testen?
Zonnetje check nov stoppers 2008 daar staat waarom ik ff meer afwezig ben nu.
Jammer hoor chantal, snap het aan de ene kant wel, maar je kan hier toch lekker anoniem kletsen???
Hoop dat je snel terug mag komen en dan met een mooie banner.
Tot snel :-*
heb vanmorgen weer een negatieve test gehad…
Ik weet het nu ook niet meer!!heb voor mijn gevoel wel alle zwangerschapsverschijnselen.
heeft iemand misschien een idee ik heb op 1 dec mijn spiraaltje eruit laten halen. op eerste kerstdag getest toen had ik een licht positieve test. toen was ik niet overtuigd, dus heb ik afgelopen zaterdag er nog een gedaan die was zo goed als negatief omdat die schaduw (nauwelijks te zien) die er al zat echt meteen weg was. Nu moest ik eigenlijk zware medicijnen krijgen voor mijn hand maar ivm evt zwangerschap mocht dat niet dus die zondag toch nog maar een keer getest die was echt negatief. en nu dacht ik, ik zal vanmorgen nog maar een keer testen ivm oud en nieuw zodat ik wist waar ik aan toe was ook ivm een evt wijntje ofzo. was hij weer negatief :?
heeft iemand idee of ik er nu al vanuit kan gaan dat er niks meer zit?(ben nog niet ongesteld geworden) en is het nu erg als ik wel iets zou drinken ivm zwangerschapsverschijnselen? ps weet natuurlijk ook wel dat het beter is zoiezo als je zwanger wilt worden om niks te drinken, maar het kan ook heel lang duren voordat je zwanger bent toch…
heeft iemand een idee/advies?vast bedankt
Ik denk niet dat je zwanger bent maar dat je lichaam eerst even op gang moet komen ivm het feit dat je spiraaltje net verwijderd is. De test was dan vals positief… Niet druk om maken. Het is heel normaal dat de boel eerst even moet acclimatiseren binnen in jou.
Voor de zwangeren een dikke proficiat! En de rest; heel veel succes. Er komen alweer wat testers aan!!