Nadert je NOD? Mag je bijna testen? Dan kan je hier even je frustraties, je verdrietige óf je blijde nieuws kwijt!!!
Meld
Zonnetje whoehahaha een column over klussen ala stiekem :lol: :lol:
Dat gaan we dan zeker doen als we allebei zwanger zijn hahaha.
meld!!
meiden hier nog steeds een hoge temp en geen ongie…morgen ga ik denk ik testen…als ik durf hahaha.
kus :-*
He meiden, krijg ik daar dan een prijs voor als het is gelukt?? :lol:
Stiekem een speciale award oke? :lol:
Meissie
@Marieke_5000 wrote:
Meld
Zonnetje whoehahaha een column over klussen ala stiekem :lol: :lol:
Dat gaan we dan zeker doen als we allebei zwanger zijn hahaha.
Hoe zat dat schema dan ook alweer in elkaar? :think:
Kantjeboord, ik heb geen idee...toch raar dat temp zo constant blijft en niet piekt. Maar hij was toch van 36.3 naar 36.6 gegaan? Dan is het natuurlijk niet zo raar dat hij 36.6 blijft. Tis beter dan dat hij daalt
Misschien dat hij over een weekje weer stijgt na een mogelijke innesteling?
Stijgt 'ie dan daarna ook nog? Had vandaag wel weer een vaag kramperig gevoel in mijn buik. innesteling??
Meld!!!
En elke 2 dagen hè meid? Niet elke dag hoor, 1x per 2 dagen is veel beter!!!
Veel plezier en succes… Bidden
Nee, niet elke dag hoor meiden!! Stout
Dat komt namelijk, omdat jullie mannetjes (iig de zaadjes) even nodig hebben om weer te verzamelen voordat ze uitgezonden kunnen worden Meneer Groen (en daar hebben ze een dagje langer voor nodig, vaak zit er in een zaadlozing dan alleen maar vocht en een enkel zaadje en je hebt er ongeveer 8 miljoen bij een zaadlozing, dus moet je nagaan)
Als je elke dag zou gaan bijv: op dag 14 heb je je ei en je wilt hem uitstekend gaan benutten dan vrij je op dag 10, 12 en 14.
Zaadjes blijven zo’n 48 uur tot vaak wel 3 dagen in leven. En je hebt de beste kans om zwanger te worden als er al zaadjes liggen te wachten in de eileiders zodra het eitje vrij komt.
In tegenstelling tot de zaadjes leeft een ei gem. 6-12 uur.
Neem het nou maar van mij aan, want het is mijn werk! Knipoog
Dit is het schema en uitleg van stiekem, kantjeboord… hahahahaha
Ennuh… ja hoor als het lukt verzinnen we wel een leuk award :mrgreen:
Ow ja, ben af en toe nog wat vergeetachtig. Je raakt echt hersencellen kwijt na een bevalling hoor! :mrgreen:
Hahahah, ja dat ken ik en het ergste van alles is…het komt nooooooooit meer goed :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Nee, echt niet!
Las vandaag iets over een amerikaans gezin met 18 kinderen! die moet dan haast wel dement zijn! :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Zie nu dat ik een 8 vergeten ben:
Man heeft 88 miljoen zaadcellies ongeveer per keer. :mrgreen:
8 miljoen is wel een beetje weinig namelijk… kom je net in aanmerking voor IUI/ IVF :roll:
Ow nou, 8 miljoen klonk mij ook al veel in de oren hoor! Zal het maar niet aan hubbie vertellen, gaat 'ie nog naast zijn schoenen lopen! Whahahaha. :mrgreen:
Meld plus negatieve test
Tot over 26 dagen!
Jane S dat is aardig balen :hug:
Zolang er nog geen bloed is dan is het nog :thumbup:
Ja maar Jane, je moet toch nog 1 dag voor je NOD? en dan kan het nog wel een paar dagen duren voor je test positief is hoor!
Of ben je duidelijk ongesteld geworden? :hug:
dames bedankt voor het duimen…
IK BEN ZWANGER!!
:dance: :dance:
meissie, gefeliciteerd!!! helemaal super!! geniet ervan en dat wordt een mooie kerst!!! meteen een dikke vette streep vanochtend??
liefs mam76
bedankt :-*
nou het tstreepje sprong niet direct uit de test, hahaha.
maar hij is wel goed duidelijk.