whaaa meissie, super gefeliciteerd!!! Nu ga ik tenminste met een goed gevoel naar mijn werk!! jippie!!
Meissi, gefeliciteerd!!!
Meissie: welkom bij de aug.mama’s!! :mrgreen:
MELD!
Meissie; FANTASTISCH!!! GEFELICITEERD!!! :dance: :dance:
Hier weinig te melden. Enne idd die award daar bedenken we wel wat op hahahaha. Manlief is overigens niet zo te spreken over het klusschema haha, maar ja alles voor het goede doel :mrgreen:
Kantjeboord, ik dacht ergens op i net gelezen te hebben dat na een innesteling je temp ook nog 2 tiende kan stijgen.
Misschien weet Stiekem hier meer vanaf :think:
Las ook iets over vergeetachtigheid…tja daar heb ik nou helemaal geen last meer van :roll: Volgens mij raak je per bevalling een aantal geheugencellen kwijt :lol:
Jane S :hug: maar hou vol, het is vandaag pas je nod zie ik dus het kan nog alle kanten op zolang er geen bloed is.
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: Meissie GEFELICITEERD!!!
Ik weet echt helemaal niks over temperaturen, maar er zal best op het i net wat meer over te vinden zijn. Vanmiddag brengen wij zoe naar mijn ouders en hebben wij even tijd voor ons samen :oops: :mrgreen: Daarna gaan we gezellig bij vrienden gourmetten, heeeeeeeeeerlijk.
Nu lekker douchen en dan ga ik een schouw + elektrische haard halen en daarna boodschappen.
Ik weet niet of je temp nog iets stijgt na je innesteling… zou best kunnen. :think:
ja ik las laatst ergens dat je temp een nieuwe stijging kan maken als er een innesteling is geweest.
@meissie wrote:
dames bedankt voor het duimen…
IK BEN ZWANGER!!
Joepie!!! Hartstikke goed zeg! Gefeliciteerd! :dance:
@meissie wrote:
ja ik las laatst ergens dat je temp een nieuwe stijging kan maken als er een innesteling is geweest.
Ow, nou, dat hoop ik dan maar, want ik snap er eigenlijk niets meer van. Vanmorgen temp 36.9! :shock:
Meer dan een week nadat de gyn had gezegd dat ik de komende 2 dagen op mijn vruchtbaarst zou zijn.
Liep echt te balen hoor vanmorgen. de 16e nl voor het laatst “geklust”.
Bedacht me echter ook dat ik een extra dekbed er op had gegooid omdat ik het 's nachts toch ook wel koud had. Geen flauw idee of ik het daardoor warmer had? :think:
Gisteren ook wat kleine steekjes en wat kramperig gevoel. Hoop maar dat het de innesteling is geweest. Want volgens mijn berekening kan het dan kloppen als ik vorig weekend mijn eisprong heb gehad.
Blijft dus spannend tot het laatste moment.
Meissie van harte gefeliciteerd :dance: :dance: :dance:
Ik zit te wachten of ik vandaag wel of niet ongesteld word :roll:
Mijn ei was vandaag precies 2 weken geleden, ik heb gisterochtend wel getest maar die was negatief
Misschien te vroeg of misschien niet zwanger… ff afwachten dus
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: Meissie gefeliciteerd :-*
Jane_s ben je al ongie geworden dan?
Bigsby oeh zo spannend joh
Ik voel me zo niet lekker :? Vriendlief moest vandaag optreden en ik zou met Nathalie en zijn andere meiden meegaan om te kijken, kunnen ze hun papa ook eens zien optreden maar tja, Nathalie en ik zijn maar thuis gebleven. Zou het griepvirus mij dan ook eindelijk bereikt hebben?
Marieke: het is niet te hopen dat jullie ziek worden, zo net voor de feestdagen :o :hug:
Ik hoop het ook niet, dus ik neem zo maar een overdosis mandarijnen en een paracetamolletje en dan even op de bank.
heel goed, door maar lekker rustig aan :hug:
Meissie GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :dance:
Bedankt dames
Uhm volgens mij nog niet, vandaag is mijn NOD…
Ik heb wel oud bloed en vanochtend heeel klein beetje helderrood bloed gevonden, en lichte krampjes, en door de krampjes denk ik dat het vandaag of morgen gaat komen
ik weet dat ik tevroeg had getest, maar door de krampjes weet ik het eigenlijk toch wel al beetje denk ik … maar goed er is nog hoop…
Even snel berichtje hier, morgen gaan we testen… hoop dat ik morgen ook online ben dan horen jullie het.
ben ook nog eens prikkelbaar en emo erbij naast de symptomen, ben niet zo’n gezellig gezelschap meer voor mn vriend de laatste dagen :oops: best wel zielig voor hem maar jah.
Hopelijk morgen zekerheid
Meld!
Meissie gefeliciteerd! :dance: :dance:
Geniet van deze tijd! Mooi nieuws zo net voor de kerstdagen!
Mijn temp is van de week ook weer gestegen van 36,8 a 36,9 tot 37,2 dus m´n ei is weer geweest in ieder geval. Om de dag geklust dus wie weet…
We blijven gewoon om de dag klussen om het zaad op het goede peil te houden zeg maar
Heb wel wat pijnlijke borsten, en af en toe wat krampen in m´n onderbuik. Maar verder geen aanwijzijngen… wordt gewoon maar weer afwachten dus. Hopleijk is het deze keer raak en krijg ik dus ook geen migraine op 1e kerstdag!
Het worden weer spannende tijden ook hiet op het forum. Binnenkort hopelijk weer veel testers.
En Chantal! al getest???
Jane S aan je banner te zien ben je toch ongi geworden :hug: balen zeg! Hopelijk volgende keer meer succes!
Chantal!!! We zitten hier te waaaaccchhhttteen!!!
Helaas ben ik ook ongesteld geworden
En chantal?