Het grote test topic deel 2!

Ik denk net als Marion dat het een vals positieve test was en dat je lichaam nog op gang moet komen.

Je kan best wel wat drinken lijkt mij.

Wil iedereen alvast een gezellige jaarwisseling toewensen en een gezond liefdevol en vruchtbaar 2009.

Voor de al zwangeren onder ons; een gezond liefdevol 2009 met lieve gezonde babytjes.

:-*

Van mij ook alvast een hele fijne jaarwisseling toegewenst en voor 2009 hoop ik voor iedereen mooie lieve beebjes en positieve tests!

Shirley ik denk ook niet dat je zwanger bent maar aan het “ontspiralen” zeg maar. Je lichaam moet even weer wat op orde komen.

Hopelijk is het snel wel raak!

Lieve meiden, ik weet niet of ik de aankomende dagen nog online ben dus daarom bij deze alvast een hele gezellige oudjaarsavond en een heel gelukkig en liefdevol 2009 :-*

IK WENS JULLIE EEN HEEL GELUKKIG EN GEZOND EN VRUCHTBAAR 2009 :inlove:

meiden gelukkig :dance: ik mag weer praten en typen hier want aangezien bijna de hele familie het nu weet mag ik het hier ook meedelen.

IK BEN ZWANGER :inlove: :inlove:

heb afgelopen maandag met 12 dagen overtijd positief getest en gister weer dus het is echt zo.

Ben enorm misselijk de afgelopen dagen mn buik gaat nu hard zal snel ff een foto plaatsen.

Ik ga nu ff bij iedereen op visite maar wou het alvast ff meedelen :inlove:

:-*

Heb mn banner maar ff op de datum van mn laatste ongi gezet maar ik denk dat ik korter zwanger ben, want dat was met Yeline ook zo toen ik zo laat posi teste. maar hij staat er alvast :inlove:

Chantal gefeliciteed!!! :dance:

Wat een mooi nieuws zo op de 1e dag van het nieuwe jaar.

Geniet er heel erg van. :smiley:

chantal gefeliciteerd…wat een mooi begin van dit nieuwe jaar!!!

Aan alle dames…HAPPY NEWYEAR!!!

lIEFS NATHALIE

JAAAH Chantal!!! Meid gefeliciteerd!!! En je wist het al he, wel toevallig dat je zowel met je dochter als nu pas zo laat positief test!

Geniet er maar van!!!

Chantal GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :dance:

En Marieke al nieuws???

Het is gezellig hoor bij de sept 09 mama’s! hopelijk komen er snel nieuwe zwangeren ons vergezellen!

Gelukkig nieuwjaar meiden!!! :-

Chantal ipv een voorzichtige dan nu een uitgebreide gefeliciteerd :inlove: :dance: :dance: :-

Fijn je weer terug te zien!!!

Smurf hier nog geen nieuws hoor.

Nog geen duivels gesignaleerd maar heb wel afentoe hele lichte steekjes helemaal onderin mijn buik, net boven mijn liezen dus waarschijnlijk zullen ze morgen wel komen.

Ik had dat vermoeden al he :wink
:

wauw wat zijn er veel zwangere bij gekomen :smiley: gefeliciteerd allemaal!!

en voor degene die nog moeten testen ik :thumbup: :thumbdown: voor jullie!! spannend :smiley: jullie allemaal een goed jaar toegewenst en ook een vruchtbaar jaar :smiley: ben benieuwd of er nog veel meiden op ons lijstje van augustusmama`s komen :smiley:

Wauwie…chantal, GEFELICITEERD!!!

En niks tegen ons zeggen hè :snooty: :naughty: :wink:

Geniet ervan meid. Goed begin van het nieuwe jaar iig.

Chantal, gefeliciteerd!!!

bij mij zijn inmiddels de :twisted: :twisted: wel gekomen en daar ben ik (klinkt misschien vreemd) erg blij mee.

Het is precies 7 weken na het begin van de vorige menstruatie en da’s voor het eerst in zo’n 4,5 jaar dat ik enigszins een cyclus begin te krijgen!

Ik hoop hier binnenkort ook weer te kunnen testen en dan positief. :wink:

chantal gefeliciteerd geniet ervan goede start inhet nieuwe jaar :mrgreen: :inlove:

Oh Ahysha jouw nod begint er nu ook aan te komen :thumbup: :thumbdown:

nog 5 dagen w8… ik weet niet maar voel me anders dan anders …

heb wat branderige tepels …maar ja is gewoon afw8

ik hoop het zo

net zo als voor vele andere meiden

sorry kan het toch niet laten :oops:

gefeliciteerd chantal!!

ik las stiekum effe mee want was wel benieuwd naar chantal

duim voor je zussie :mrgreen:

na ja kom net van toilet af en begin nu al wat minstuwatie verschijnselen te krijgen heb heel licht bloed …dus ik denk dat ik naar de volgende ronde ga…

ik hoop dat dit gewoon kortstondig is en dat het gewoon iets is van een innesteling is …maar ja denk het niet

ben voor het eerst wat teleurgesteld en ik mag na tuurlijk nog niet klagen want dit is pas de 4e ronde maar ja tochzucht

He, jammer Ahysha! :hug:

Chantal gefeliciteerd!!!

Marieke, heb je altijd erg regelmatige cyclus of niet??