Ahysha he niet zo leuk nieuws :hug:
Rosa mijn cyclus is normaal zeer regelmatig.
Steekjes helemaal onderin mijn buik voel ik ook niet meer. Wel afentoe steken ter hoogte van navel, net iets daaronder zeg maar en dan meer aan de linkerkant. En lage rugpijn. En het leek wel of ik net op mijn rechtertepel hele kleine witte stipjes zag.
En toch ga ik ervanuit dat de duivels elk moment door kunnen breken.
toch spannend!!!
@Sollie wrote:
Chantal, gefeliciteerd!!!
bij mij zijn inmiddels de :twisted: :twisted: wel gekomen en daar ben ik (klinkt misschien vreemd) erg blij mee.
Het is precies 7 weken na het begin van de vorige menstruatie en da’s voor het eerst in zo’n 4,5 jaar dat ik enigszins een cyclus begin te krijgen!
Ik hoop hier binnenkort ook weer te kunnen testen en dan positief.
Heb je ook geen of slecht een eisprong dan??
Hier enorm pijnlijke tepels, maar kan niet zwanger zijn.
Zondag wel testen voor ik met de Primolut start.
En dan eindelijk weer wachten op ongie (volgende week hoop ik) en daarna weer de Clomid.
Zo ik kom terug van vakantie en er zijn allemaal zwangere bij van harte gefeliciteerd allemaal!
Ingrid hoe gaat het nu met je?
wat balen voor je meid :-*
ik verwacht morgen ongeveer mij ei.
Hoi meiden,
Hier ook weer de wachtdagen aangebroken…
Voor de zwangeren onder ons…GEFELICITEERDDDDDDDDDDD :dance: :dance: :dance:
En voor de rest: Allemaal een super vruchtbaar jaar gewenst!! :-* :-* :-*
Kantjeboord en Chelle? Jullie zitten ook weer rond jullie NOD toch, vorige keer zaten we volgens mij allemaal te wachten.
Marieke, voor jou ook spannend :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Hier steeds steekjes en ongigevoel, hoop niet dat ie morgen komt, we gaan morgen een dagje zwemmen daar kan ik die duivels niet bij gebruiken…nee heb een beter idee, laat ze maar helemaal niet komen :mrgreen:
Spannend Gemma, ik :thumbup: voor je dat het helemaal weg blijft.
Gemma ik had je al gemist maar daar ben je weer
Spannend!!! Ik duim zeker voor je want we hebben een deal he
Hier nog niks, geen oniggevoel of wat dan ook.
Ha Ladies,
Allereerst allemaal een heel gelukkig en gezond 2009 gewenst met voor de zwangeren of hopelijk snel zwangeren een jaar met mooi, gezonde babies!!!
Chantal, gefeliciteerd meid!!! Had je zelf in ieder geval toch een goed gevoel gehad maar tjee wat duurde dat lang eer dat jij positief testte… voordeel wel dat je nu meteen al wat verder bent! Nogmaals gefeliciteerd en een hele goede zwangerschap gewenst!!!
Bigsby, hoe was jouw vakantie? Volgens mij liep onze cyclus ongeveer gelijk he? Ik had m’n laatste 1e ongi dag op 21 dec dus zou eigenlijk morgen m’n ei hebben… ben erg benieuwd, had woensdag en gisteren veel slijmverlies en wat buikpijn, niet echt een kramp maar rommelde wel wat… heb in ieder geval heel veel geknuffeld de afgelopen dagen dus ben erg benieuwd… raar he, de afgelopen 14 dgn was ik veel minder bezig met zwanger worden maar nu ik rond m’n eisprong zit borrelt de vraag of ik deze maand evt. zwanger zou raken weer regelmatig op… worden weer 2 lange weken tot m’n evt. NOD…
Marieke, jij nog nieuws…??
Ja mam, vervelend is dat hè. Ik denk ook elke keer; niet te veel mee bezig zijn. De eerste 2 weken lukt dat ook maar rond de ei tot NOD lukt dat dus niet hè.
Marieke toch nog spannend allemaal
Gemma; hoop toch zeker dat de duivels weg blijven.
Hè Ahysha dat is balen zeg. Heeft het helemaal door gezet of niks meer?
Was deze keer bij mij ook dat het ineens een week eerder was, echt minder allemaal. Ennuh, ook jij mag teleurgesteld zijn hoor. Elke ronde is er helaas weer één. :hug:
Poeizie; jij ook gefeliciteerd hoor, jij weer tante!!
Sollie; fijn dat er nu eindelijk een soort van cyclus is. Hoop dat je hierna positief mag testen.
Mam76 nog geen veranderingen hier, zou het dan toch??
Ik ben er gewoon zo van overtuigd dat het niet raak is :think:
Heel misschien ga ik zondag testen als ik dan nog niet ongesteld ben maar misschien ook volgende week pas, daar ben ik nog niet over uit :think:
hier is de bloeding gestopt na 1x plassen :?
maar ja is afwachten het zal wel een voorbloeding zijn voor dat de echte menstruwatie begint…of zal het toch??? tja wie weet ik hoop het zo dat het gewoon raak is ik heb heelmaal geen ongie krampen of zo
Spannend meiden, ennuh marieke, deze zondag is denk ik toch wel beter hoor…
Je kan ons toch niet zo lang in spanning laten :naughty:
OO Marieke, dat zou gaaf zijn zeg, dat we tegelijk 2 streepjes piesen :inlove: :inlove: Hier ook nog geen voortekenen, maar dat zegt nog niks weet ik helaas uit ervaring :?
Ik was ff niet zo actief op het forum, beetje dipje, even alles van afgelopen jaar verwerken, maar nu gaan we er weer tegenaan hoor :-*
Gemmama Ahysha en Marieke, toi toi toi! Ik heb goede voor jullie meiden!
Chantal! Gefeliciteeeeeeeeerd! Wat leuk!
voor de (bijna)testers: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Ik ben aan het wachten op m’n ei. Klopt inderdaad, zodra die er aan komt ben je er meteen weer meer mee bezig… en wat duren die 2 weken dan nog lang!!!
ik ga heeel hard duimen voor de bijna testers :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Mam: ja wij lopen nog steeds gelijk, ik had mijn laatste ongesteldheid op 20 december. Ik ben nu aan het wachten om mijn ei, ik verwacht hem vandaag toch wel, ik zit nl nu op dag 14 en normaal heb ik hem tussen dag 10 en 14 in :think: Ik kan hem moeilijk niet gevoeld hebben aangezien ik altijd zo’n pijn heb dan :eh:
Ik moet zeggen dat ik er de laatste tijd niet meer mee bezig ben geweest, op vakantie heb je genoeg andere afleiding maar nu ik weer thuis ben :roll:
AHysha, Marieke en Gemmama wat een spannend weekend zeg!! Marieke, dat jij zo lang kunt wachten met testen… zou ook morgen doen, wij zijn ook erg benieuwd en hopelijk blij voor jou! :dance:
AliciaC en Bigsby, jullie hebben je ei tegelijk met mij… had eigenlij woensdag al het gevoel dat ik 'm had maar weet het niet zeker, zou wel vroeg zijn (dag 10). Had ook heel veel slijmverlies maar ja, dat had ik donderdag ook, nu wordt het slijm wat witter en voel verder niets bijzonders… Toen ik zwanger raakte van mijn dochtertje voelde ik mijn eisprong zo goed, leek wel een wee van 10 minuten… maar dat heb ik nu niet… tja en dan wachten… wij waren de afgelopen dagen ook lekker op vakantie en dan ben je er idd veel minder mee bezig, fijn he!!
Spannende tijden weer voor sommige meiden :thumbup: :thumbdown: voor jullie.
Hier nog steeds niet ongesteld maar vanmorgen een negatieve test.
Nog steeds geen krampen of ongi-achtig gevoel.
Dus het gaat of eerdaags alsnog doorzetten of het was nog te vroeg om te testen.
Gemma ik hoop ook zo dat jij 2 streepjes gaat piesen
Balen Marieke, hopelijk krijg je snel duidelijkheid :-*
Ik zit nu op dag 14 en voel nog steeds geen eisprong :shock: dat vind ik wel vreemd want ik voel hem altijd :think: en ik heb ff terug gekeken maar ik heb hem steeds tussen dag 10 t/m 12 :think:
ik snap er niks van :think: