Bigsby, dat is raar. Ik dacht hem overigens ook altijd te voelen tot ik eens een setje ovulatietesten kreeg en daaruit bleek dat dat wat ik voelde een paar dagen vóór mijn ei kwam, tsja dan kun je wel blijven klussen hè
Marieke, hier precies hetzelfde, vanmorgen stiekem er ook even een testje tegenaan gegooid, 't leek me zo’n leuk begin van het jaar maar ook maar 1 streepje. Verder ook nog niks te bekennen. Hoop toch niet dat mijn cyclus nu standaard 32 dagen wordt hoor :roll:
Nu maar duimen dat we allebei gewoon te vroeg hebben getest :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Gemma ik weet zeker dat wat ik voel mijn ei is, ,maar misschien is die dit keer wat later :think:
hoi hoi meiden wordt hier erg spannend zeg…ik hoop dat het echt een vruchtbaar jaar mag zijn voor iedereen hier…
zelf weet ik het niet gevoel is hier zo raar eene gevoel van me zegt dat het raak is andere niet…ik voel me raar anders…was vandaag aan het zwemen met mijn zoon en mijn tepels deden zeer :oops: niet noormaal …net zo als in die tij ddat ik zwanger was mijn mijn zoon ivan
maar ja …heb memengde gevoelens…heb enkele keer een steekje onderin
maar ja is afwachten en
ik duim voor jullie meiden …dat veele van ons de 2 belangerijkste streepjes mogen zien en beleven
Spannend zeg Ahysha, gemmamama en marieke. Hoop dat jullie snel 2 strepen zien.
Lastig hoor Bigsby, misschien is je ei deze keer later of je hebt hem niet gevoeld.
Lastig hé, je gevoel zegt een hoop maar of het waar is :think: nog ff geduldig afwachten Ahysha
Bigsby kan het niet zo zijn dat je sliep toen je ei kwam en je hem daarom niet gevoeld hebt?? Tja, ik verzin ook maar iets :mrgreen:
Ahysha spannend
Ach Gemma net als ik ook een negatieve test Positief maar blijven he meid, we hebben gewoon te vroeg getest, hoewel ik er dus nog steeds vanuit ga dat het niet raak is hahaha.
Tja Marieke, daar heb ik ook al aangedacht :think: maar dan had ik er toch wel iets van moeten voelen? je ei duurt langer dan dat je slaapt :think:
Marieke, ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik te vroeg getest heb, zat op dag 31, lijkt me toch wel dat hij dan in ieder geval een licht streepje moet geven. Moet eerlijk zeggen dat ik het vertrouwen echt even kwijt ben hoor. Ik ben altijd redelijk positief geweest maar 't is nu gewoon even op…
Het is gek met dat voelen van een ei. Toen ik nog aan de pil was had ik heel vaak pijn ter hoogte van m´n eierstokken, maar kan dus geen eisprong geweest zijn. Sinds ik gestopr ben heb ik er nooit meer iets gevoeld, tot een paar dagen geleden, vanaf dag 5 of 6 heb ik regelmatig pijn in m´n liezen zeg maar, maar dat kan dan toch ook nooit een eisprong zijn. M´n temp is ook ngo steeds iet gestegen dus daar ga ik nu maar op af…
Ik voel mijn ei nooit hoor. Eerst dacht ik op de dag dat ik hoofdpijn had, maar nadat ik ging testen bleek dat dus niet zo te zijn. Eerst dacht ik ook iets te zien aan mijn afscheiding, maar ook dat heb ik de laatste keren niet gehad. Ook niet toen ik een positieve ovu test had.
Ik voel mijn ei ook niet geloof ik, afentoe wel wat krampjes of steken rond die tijd maar lang niet altijd.
Gemma ligt eraan wat je cyclus deze maand is he? Best mogelijk dat je wel te vroeg getest hebt.
Ik heb elke keer netjes een cyclus van 28 en heb op dag 30 getest, toch negatief maar nog steeds niet ongesteld.
Ik snap heel goed dat je het even gehad hebt met positief denken meis maar probeer het wel te doen anders blijf je in die negatieve spiraal hangen :hug:
kom op meiden het is tuurlijk moeilijk al dat hopen en wachten
vriendin van mij teste bij haar met bijde zwangerschappen pas met 2 weken overtijd pas positief dus tja …is natuurlijk bij iedereen anders
maar het kan gewoon zijn dat je nog te wijnig zwangerschap hormoon aanmaakt…
ik duim voor jullie meiden dat er snel duidelijkheid mag komen of het positief is of negetief…maar dat weet je in iedergeval waar je aan toe bent
:kaars:
En ook voor jou duimen we Ahysha
Hallo meiden, ben weer terug! allemaal nog de beste wensen voor het nieuwe jaar. Had wel een internet verbinding ontdekt in Oostenrijk, maar daar gingen de muntjes zo snel doorheen dat het niet meer leuk was. Ook zit het toetsenbord daar wat anders in elkaar. Dus sorry kon niet mailen en ik heb wel een heeeel verhaal te vertellen. Maar zal proberen het kort te houden.
26 dec dus op vakantie gegaan, moe, misselijk etc.
27 dec NOD dag, niets te bekennen, temp hoog.
28 dec temp hoog, 's avonds 1 keer iets roze slijm bij het afvegen. Weet uit ervaring dat mijn menstruatie wel eens iets later kan zijn als je op hoogte gaat. Teleurstelling dus, maar ja, op naar de volgende ronde dacht ik.
29 dec temp nog steeds hoog, niets te bekennen. Hmmm :think:
30 dec. nog steeds niets, temp hoog, toch maar een test gedaan: Gaf een heel licht streepje! :dance: Mijn man zag het ook. dus ik nam me voor om het 2 dagen later nog maar eens te doen, want dan zou hij duidelijker moeten zijn.
31 dec vlak voor de jaarwisseling iets kramp in mijn buik en weer 1 keer roze slijm.
1 januari, nog maar weer eens getest, weer een vaag streepje, iig niet duidelijker dan 2 dagen geleden. Temp nog steeds hoog.Potverdorie, wat is dit nu? Verder weer niets te bekennen. :o
2 januari, zes dagen overtijd nu, 's morgens ineens tempdaling en vlak erna mega ongesteld! :thumbdown:
Denk dus dat het heel even iets geweest is en dat ik een vroege miskraam heb gehad. Vloei ook als een gek met veel stolsels, raar idee, want bij ieder fliebertje denk je: Zou dit het geweest zijn? En dan moet je juist op vakantie zijn en steeds op verschillende toiletten moeten gaan. :thumbdown: :thumbdown:
Heb er even een keer heel verschrikkelijk om moeten huilen, ik wilde zo graag, maar ja, uithuilen en opnieuw beginnen zeggen ze dan he? Ben ook blij dat ik weer thuis ben. Hoop ik weer snel een normale cyclus te krijgen, en niet zoals na de laatste keer weer een half jaar moeten wachten, want dan is het hier einde oefening…
Trouwens evengoed wel kunnen genieten van de vakantie hoor!
Ga morgen de banner wel even veranderen, had 204 mails in mijn mailbox staan. :shock:
PS, zag dat er wat meiden positief hebben kunnen testen! Gefeliciteerd!
(Enne, niet meer zoveel schrijven hoor! had 6 pagina’s terug te lezen!)
Ach kantjeboord, wat ontzettend sneu zeg Het was je zo gegund meisie :hug: :hug: :hug:
kantjeboort wat balen meis :hug: ik hoop dat het snel weer raak mag zijn is je zo gegunt
Ach kantjeboord, ik had het je ook zo gegund :hug: :hug:
Kantjeboord :hug: meis heel veel sterkte :-*
Hè Kantjeboord, wat jammer zeg :hug:
Had het je zo gegund. :-*