@kantjeboord, wat vreselijk balen zeg! Dikke knuf voor jou Ik hoop echt dat jullie snel zwanger mogen worden :hug: :hug:
Kantjeboord, wat balen zeg, had het je ook zo gegund!! was je verhaal aan het lezen en was steeds aan het hopen dat de verlossende zin kwam, maar helaas, shit zeg :hug: :hug: :hug:
Gemma en Marieke, t blijft spannend voor jullie zeg, maar zolang je niet ongesteld bent blijft er hoop op een heel mooi nieuwjaar, maar ja, die onzekerheid maakt je helemaal gek, toch? :roll: :roll:
bigsby, ik dacht ook altijd m’n ei te voelen, maar heb nu al sinds woensdag het gevoel dat ie “springt”… ging vanmiddag met m’n kids zwemmen en had echt het gevoel een bal in m’n baarmoeder te hebben en een vreselijke druk op m’n blaas… geen idee wat dat nu kan zijn, zit nu op dag 15… snap er ook niets meer van… gevoel is nu overigens over… tel de dagen af hoor (ook voor jullie!!)
Kantjeboord, wat naar! Ook ik had het je gegund meid. :hug:
Gemmama en Marieke, wat houden jullie het spannend! Ik blijf nog voor jullie !
Mam76 als ik eerlijk ben moet ik zeggen dat deze onzekerheid me juist helemaal niet gek maakt. Ik ben er vrij nuchter onder. Word ik ongesteld dan is het zo en blijft het weg dan ga ik donderdag weer testen, dan zit ik op 7 dagen na mijn nod.
We zien het wel
Mij maakt het ook niet gek, ik ben ervan overtuigd dat ik morgen gewoon ongesteld word. Dan gaan we gewoon weer verder, we doen niet anders, dus deze ronde kan er ook wel weer bij. Ik heb een hoop leuke dingen in het verschiet, ik heb een prachtige, gezonde dochter en een ontzettend lieve man, bijzondere vrienden, dus niks te klagen, dat tweede wondertje van ons komt vanzelf, als hij daar zelf klaar voor is!!
Trusten allemaal :-*
kantjeboord dat is echt balen :hug: :hug: hoop dat jullie weer gauw zwanger mogen worden en dat het dan wel blijft plakken!!
Marieke en Gemma, helemaal gelijk hoor en fijn dat jullie er zo “nuchter” onder zijn. Je kunt het inderdaad toch niet afdwingen en een kindje komt als de tijd daar voor is, daar geloof ik ook in! Toch hoop ik natuurlijk voor jullie dat het deze ronde raak is, zou wel helemaal geweldig zijn! blijf duimen hoor
hier zijn nog niet echt ongie tekenen behalve beetje steekjes zu nu en dan vooral savonds
me baarmoederhals heeft een andere stand dan noormaal :? :oops:
ow ik wordt gewoon gek van het wachten :mrgreen:
maar ja is geduldig wachten en
Gemma hoe is het bij jou???
Ahysha euh… hoe kan je dat voelen dan :think:
Hier nog niks.
Meiden duimen draaien hier voor jullie :-*
Kantjeboord: het lijkt er idd op dat er iets geweest was
Ik hoop dat je snel zwanger raakt
:evil: Hier ook nog niks, maar ik ben ervan overtuigd dat ik niet zwanger ben en dus mag het nu echt wel doorzetten :evil:
Mam: we wachten dan maar gewoon af, alleen weet ik nu niet precies welke dag ik aan moet houden voor mijn nod :think:
Normaal reken ik gewoon 14 dagen na mijn ei, en dat is dan ook de exacte datum dat ik het word.
Maar ik denk idd dat ik mijn ei dan een keer s’nachts heb gehad :think:
Maar toch vind ik het vreemd :think:
@Gemmama wrote:
:evil: Hier ook nog niks, maar ik ben ervan overtuigd dat ik niet zwanger ben en dus mag het nu echt wel doorzetten :evil:
Wannneer heb je voor het laatst getest?
Kl*te die onzekerheid :evil:
Zaterdag, maar gisteren had ik een héél klein flubbertje met wat rozigs erin en altijd begint mijn ongi zo, dus ik ging er helemaal vanuit dat het vanmorgen wel doorgezet zou zijn, ben nu bang dat het pas morgen is :evil:
ik controleer me iedere morgen en avond van af begin van mijn cyclus uh bijna dan behalve als ik ongie ben dan he :mrgreen:
en gewoon toegeren . :oops: net als je zelf controleerd op cervixslijm
en dan controleer ik me ook op de stand van mijn baarmoederhals
dat deed ik in het verleden ook toen ik mijn spieraal had om te kijken of ik de draatjes nog voelde
mischien klinkt het allemaal wel stom maar in de loop der tijd dat ik mij self togeerde met het spieraal en zinds 4 maanden zonder heb ik mijn lichaam echt beetje leeren kennnen :mrgreen:
hihihi of is hetnou baarmoedermond hihihih…whaaaa ik raak even in de war :oops: :mrgreen:
Ik heb je verhaal een aantal keer gelezen maar ik snap niet wat je bedoeld :think:
Wat ik begrijp is dat ze zelf van binnen voelt en zo voelt dat haar baarmoedermond anders staat.
Nou hopelijk heb je het goed gevoeld