ja sorry ben vaag :mrgreen: hihi ja sorry bijn tekst opbouw zal wel niet kloppen mijn taal is niet echt geweldig…
:oops: :oops:
heb op een praktijkschool gezeten voor moeilijk leerende
heb daarna nog een school gedaan maar dat heb ik niet gehaalt omdat het allemaal te moeilijk is al dat papier werk…en de school heeft toen ook gezegt dat ik er mee moest stoppen :x
ik zit nu op een uitkeering (wajong) maar ja ik ben beezig nu met mijn rijbewijs en als ik dat heb gehaalt wil ik in iedergval een curis nederlands doen …en daarna mischien knippen dat ik in iedergeval mijn eigen gezinnetje kan knippen :mrgreen:
vanmorgen ook nog een test gedaan negatief :? al een hele week overtijd… ik zou zo graag duidelijkheid willen of ongesteld of zwanger…maar we wachten gewoon af
Shirley 7 dagen is ook al lang :?
Voel je verder iets wat op een naderende ongesteldheid wijst of misschien op een zwangerschap?
ja voel me wel zwanger omdat ik al bijna twee weken last heb van buikpijn, wat ik bij renzo ook had gevoelige borsten…misselijk moe enzz. maar de huisarts zegt dat ik geduldig af moet wachten, die zei zelfs dat ik pas over een maand weer moest testen toen ik zei dat die testen wel duur waren zo. Maar dat is toch stom pas weer over een maand testen?
denk misschien dat ik die sensitesten maar bestel die zijn zoiezo wat voordeliger. Ik wordt er ook super onzeker van nu ik al een week overtijd ben…jij ook al vier dagen over tijd marieke?heb jij niet al het gevoel dat je zwanger bent of msischien ongesteld moet worden?
@shirley wrote:
vanmorgen ook nog een test gedaan negatief :? al een hele week overtijd… ik zou zo graag duidelijkheid willen of ongesteld of zwanger…maar we wachten gewoon af
Jeetje, snap dat je er de kriebels van krijgt! Is je cyclus normaal wel regelmatig? Of heb je er ook uitschieters tussen?
Pff, ze zouden gewoon een wc pot moeten uitvinden die 's morgens aangeeft of je zwanger bent of niet, scheelt een boel geld voor de testen! :roll:
Kantjeboord (Paula is toch?) ik vind dat echt een supergeweldig idee van die wc-pot :thumbup: :mrgreen:
Shirley ik voel nog niks wat op een aankomende menstruatie wijst. Zwangerschapsverschijnselen ook niet echt maar dat had ik de eerste weken toen ik van Nathalie zwanger was ook niet echt. Ik heb wel spierpijn rond mijn liezen en mijn bovenbenen en daarnet vreselijke steken in mijn tepels. Toch denk ik niet dat het raak is. Heb afgelopen zondag negatief getest.
Afwachten dus.
ja mijn cyclus was altijd hetzelfde en op de tussentijdse bloedingen die ik had voor mijn spiraaltje heel normaal. heb het spiraaltje ook maar een half jaar gehad dus dat is ook niet zo lang he…ik durf nu eigenlijk na zoveel testen ook niet meer te hopen dat het wel zo is. :?
@Marieke_5000 wrote:
Kantjeboord (Paula is toch?) ik vind dat echt een supergeweldig idee van die wc-pot :thumbup: :mrgreen:
Shirley ik voel nog niks wat op een aankomende menstruatie wijst. Zwangerschapsverschijnselen ook niet echt maar dat had ik de eerste weken toen ik van Nathalie zwanger was ook niet echt. Ik heb wel spierpijn rond mijn liezen en mijn bovenbenen en daarnet vreselijke steken in mijn tepels. Toch denk ik niet dat het raak is. Heb afgelopen zondag negatief getest.
Afwachten dus.
Ik zie een kans voor het beste idee van nederland 2009! :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Shirley: dat schiet dus echt niet op, een maand wachten :shock: :evil:
Ahysha: haha is goed hoor, ik val ook niet over spelling.
Ik bedoel meer, hoe kan je dat voelen dan?
bigsby nee inderdaat nu ik er ook later over na denk is het gewoon een stomme uitspraak naar mijn idee want wie kan er nu een maand wacht als je een week over tijd bent. hij wou zoiezo geen bloedtest doen want daar kon je niet meer op zien als op een test zei die.
Als ik jou was dan zou ik over een paar dagen gewoon weer testen, maar dan zou ik wel een paar goedkope testen via internet bestellen
heb net die sensitesten maar besteld en dan die extra gevoelige ik heb ze nog nooit geprobeerd maar ze zijn zo per drie wel een stukje voordeliger en dan zou ik nu zeker moeten kunnen testen omdat die 6 dagen voor menstruatie al een pos test kunnen geven…las ik
mijn mannetje wordt namenlijk niet vrolijk van al die testen. frustrerend he…ik leef iig allemaal ook met jullie mee
Ik heb net ook een paar testen besteld. Had bij ova testen gekeken maar die site is nu niet online (sorry bigsby :mrgreen: ) dus heb ze nu ergens anders, 4 testen voor € 5,55 plus 2 gratis. Binnen 48 uur bezorgd dus moet netjes voor donderdag binnen zijn :mrgreen:
spannend marieke hoop het echt voor je…! vier dagen overtijd is ook al eventjes dus misschien heb je donderdag wel een pos test in je hand! hoop het voor je… :thumbup:
haha die w.c pot geweldig idee haha :mrgreen:
en hoe ik het voel…tijdens toegeeren voel ik hoe mijn baarmoederhals uhhh mond… aanvoelt hart ,schat of ie is verschoven meer naar voren zit of naar achteren…
in begin van mijn ciclus zit het meer naar achteren en voelt het hart aan en zit hij precies recht voor de uitgang zeg maar… ongever op de helft begint het zachter tevoelen en en komt er meer servixslijm en zit hij ook recht voor de uitang …da hout het aan tot ik mijn ongesteld hijt moet krijgen…
maar nu zit het iets naar links zit dieper en mijn servixslijm is vogtiger en beetje wit…
en meestal heb ik 5dagen van te voren iedere dag al beetje bloed verlies en heb ik ook niet …ja 7 dagen terug beetje roze verlooren
hmmm aparte manier Ahysha :mrgreen:
Ik ben benieuwd of het werkt :mrgreen:
Marieke: haha zal je maar net zien :lol: :lol:
Gelukkig heb je meer van die sites
Shirley wanneer moeten jouw testen binnen zijn??
Ik hoop het toch ook zo voor jou meis :-*
Ahysha ik denk dat ik maar niet aan dat toucheren ga beginnen, denk niet dat ik veel verschil zou voelen :mrgreen:
binnen een paar werkdagen maar ben al niet meer zo positief na al die negatieve testen. heb namenlijk op 25 dec een pos gehad en daarna alleen nog maar negatieve. snap ook niet waarom ik niet ongesteld wordt, dus nog maar even afwachten op die testen en dan over een week nog maar een keer een test doen…Heb er even beetje de balen in…!kan niet zo goed tegen die onzekerheid hoor…
@rosa75 wrote:
@Marieke_5000 wrote:Kantjeboord (Paula is toch?) ik vind dat echt een supergeweldig idee van die wc-pot :thumbup: :mrgreen:
Afwachten dus.
Ik zie een kans voor het beste idee van nederland 2009! :lol:
Hahahaha, zie me al staan daar op TV!
:think: moet ik nu octrooi gaan aanvragen? :mrgreen: