binnen een paar werkdagen maar ben al niet meer zo positief na al die negatieve testen. heb namenlijk op 25 dec een pos gehad en daarna alleen nog maar negatieve. snap ook niet waarom ik niet ongesteld wordt, dus nog maar even afwachten op die testen en dan over een week nog maar een keer een test doen…Heb er even beetje de balen in…!kan niet zo goed tegen die onzekerheid hoor…
Shirley, mocht je over een week nog niet positief hebben getest of ongesteld zijn geworden zou ik toch om een echo vragen, het zou kunnen zijn dat je een “missed abortion” hebt dan.
Dan is het vruchtje gestopt met groeien, maar komt niet vanzelf los, of duurt een poos. Wil je niet bang maken hoor, maar dit is wat er nu door mijn hoofd schiet.
Aan de andere kant, sommige vrouwen testen nu eenmaal laat positief, dus laat je ook niet helemaal ontmoedigen hoor!
Shirley, kan me goed voorstellen dat je onzeker wordt. Misschien idd een Missed abortion of een vals positieve test, maar dat lijkt me toch ook raar eerlijk gezegd.
Ff heel stom misschien maar ik zou de vk bellen, ik heb nooit meer dan 1 test gedaan zodra hij positief was, dus in jouw situatie zou ik voor mijn gevoel zwanger zou zijn, er zou na een positieve test namelijk niet in mij opkomen om nog eentje te doen. Ik zou dus de vk bellen en zeggen dat je een positieve test had en dat je een beetje onzeker was en na een weekje nog een test hebt gedaan en die ineens negatief was…misschien kan zij je doorsturen voor een echo.
Hier nog geen veranderingen, buikpijn is zo goed als weg, soms nog wat steekjes en ook helemaal geen bloed meer gezien, toch heb ik er totaal geen vertrouwen in… afwachten maar weer…
Shirley ik kan me eigenlijk alleen maar bij Paula en Gemma aansluiten.
Vooral omdat je er zelf ook zo mee zit meis :hug:
Paula je moet zeker octrooi gaan aanvragen en ik vind eigenlijk ook dat je dan zelf die z.t.w.p. (ZwangerschapsTestWcPot) moet gaan demonstreren :mrgreen:
Gemma voel je verschil met vorige menstruaties als die eraan komen?
Marieke, tsja verschil, nee niet echt, ik had nu ook die ongi buikpijn, gespannen buik enzo. Gisteren een heel klein beetje bloed, echt een spoortje aan mijn wc papiertje en zo begint het eigenlijk altijd dus daarom was ik er ook van overtuigd dat ik vandaag ongesteld ging worden. Maar nu niks meer, helemaal niks… twijfel of ik er morgen een testje tegenaan gooi, maar eerlijk gezegd verwacht ik echt geen positive test hoor, ben echt bang dat mijn cyclus compleet in de hobbel is :?