Het grote test topic deel 2!

Ahysha GEFELICITEERD!!! :dance: :dance:

jaaaa een hele mooie test :thumbup:

dank jullie wel alemaal…

voor meiden die nog moeten w8 ik duim voor jullie :thumbup: :thumbdown:

ik hoop dat er meer gaan volgen samen een dik buikje krijgen :mrgreen: :oops:

Oh Gemma balen zeg, nu weet je nog niks :?

Jep wel dus…na 3 testen eindelijk eentje die het wel goed deed, maar die was, zoals ik wel verwacht had, negatief :roll:

@Gemmama wrote:

Jep wel dus…na 3 testen eindelijk eentje die het wel goed deed, maar die was, zoals ik wel verwacht had, negatief :roll:

getsie!

@Ahysha wrote:

ik kon niet wachten met testen … en ja hoor ben zwanger :oops: :**: :dance: :inlove:

heb het met de digitaale gedaan en daar stond zwanger op met de weken waneer de bevruchting heeft plaatgevonden

en ik heb een noormaal maar die is zoooo licht kijk er heelmaal scheel van :mrgreen:

ik weet niet echt hoe ik de foto kan plaatsen

Whaaaa! Wat goed! Nou dan levert die test wel zijn geld op he? Gefeliciteerd meid! :dance:

@bigsby wrote:

@kantjeboord wrote:
@bigsby wrote:
Kantjeboord, wil je dan wel ff hier vermelden wanneer je precies op tv komt?

En ja ik zou dat maar vast gaan aanvragen :mrgreen: :silenced: :lol: :lol: :lol: :shifty:

Uhh, je bedoelt voor het programma “het beste idee”…

Want ik zie mezelf regelmatig op tv… :mrgreen: ( werk gerelateerd :wink: )

Oja jij op tv? leuk :lol:

Maar nou mag ik helaas niet vragen waarbij jij op tv komt :snooty:

Ikke zoooo nieuwgierig :wink:

Ben geen BN-er hoor! :wink: Ben ambulanceverpleegkundige/OvD-G. dus zodoende kom ik regelmatig in beeld.

@rosa75 wrote:

OOh ik is ook nieuwsgierig! Zullen we raden Kantjeboord???

Je bent natuurlijk een knappe vrouw…

eens kijken…

lees je nieuws? 8)

Whahahaha, wat heb ik nu weer gezegd? :roll: Nee hoor, ben geen nieuwslezeres! :mrgreen:

@poeizie wrote:

ow wahahahaahaha

echt een super idee kantjeboord

ja daar zou ik octroi op aanvragen

wel een mooie naam bij he

de lady luw of lady loo

ik weet niet precies hoe je het moet spellen

maar in engeland noemen ze het toilet ook wel de luw of loo

het klinkt een beet je als loew/ luuw

Of WCBEEBEE? :mrgreen:

@Gemmama wrote:

Nou ja zeg! mocht nou toch blijken dat je straks zwanger bent zou ik zeker de fabrikant aanschrijven. zijn ze niet toevallig over datum die testen? Dat je een verkeerde hebt meegekregen of dat je ze zelf lang had liggen?

@kantjeboord wrote:

@Gemmama wrote:

Nou ja zeg! mocht nou toch blijken dat je straks zwanger bent zou ik zeker de fabrikant aanschrijven. zijn ze niet toevallig over datum die testen? Dat je een verkeerde hebt meegekregen of dat je ze zelf lang had liggen?

Nope, heb ze nog niet zo lang geleden besteld en ze waren niet over datum. Ik ben gewoon echt niet zwanger, ik voel het gewoon, maar waarom zet die ongesteldheid dan niet door :evil: :evil: :evil: :evil:

Misschien omdat je er juist zo op zit te wachten??

@Gemmama wrote:

@kantjeboord wrote:
@Gemmama wrote:

Nope, heb ze nog niet zo lang geleden besteld en ze waren niet over datum. Ik ben gewoon echt niet zwanger, ik voel het gewoon, maar waarom zet die ongesteldheid dan niet door :evil: :evil: :evil: :evil:

Ah balen meid :hug:

Dat idee heb ik dus ook, dat ik niet zwanger ben en zit dus ook gewoon op mijn menstruatie te wachten.

Ja maar ik zát er niet op te wachten, nu wel natuurlijk :wink:

Marieke, ja ik kan me na deze test echt niet voostellen dat ik wel zwanger zou zijn, bij de vorige zwangerschap teste ik ook gelijk positief.

Nou ja we wachten maar af hè!

Nou ja, ik zat er ook niet op te wachten natuurlijk hahaha maar nu wel ja, laat maar komen die duivels dan kunnen we door naar de volgende ronde.

@Marieke_5000 wrote:

Nou ja, ik zat er ook niet op te wachten natuurlijk hahaha maar nu wel ja, laat maar komen die duivels dan kunnen we door naar de volgende ronde.

Nou zo denk ik er dus precies hetzelfde over!

Stom eigenlijk he dat we alletwee eigenlijk wel weten dat we niet zwanger zijn maar nog niet ongesteld worden.

Ja maar waarom worden we dan niet ongesteld?

Zou het met het nieuwe jaar te maken hebben, is onze cyclus ook opnieuw begonnen? :lol:

:lol: :lol: :lol: Wie weet en ik zit er echt niet de hele dag aan te denken, ik ga gewoon door met normale dingen. Net bij de supermarkt nog maandverband gekocht, gewoon automatisch zo van oja zal nu wel gaan komen dus even meenemen.

Heel, heel vreemd dit.