oh kantjeboord wat balen zeg!! :hug:
Ahysha gefeliciteerd meid! Het is je gegund, geniet ervan!
Ik ga dan maar eens duimen voor de ongesteldheid voor Gemma en Marieke, laat het maar komen wat des te eerder zijn ze er weer vanaf en kunnen ze door naar de volgende ronde
Ahysha GEFELICITEERD MEIS :dance: :dance: top! en 16 september is een mooie datum :inlove: ik kwam ook op die datum terwereld :mrgreen:
Gemma en Marieke ik duim voor jullie dat jullie gauw duidelijkheid krijgen, weet er alles van enorm slopend als je negatief test en zolang overtijd bent.
Voor de andere :thumbup: :thumbdown: gaan door voor jullie :-*
alysha gefeliciteerd kei fijn dat je zwanger bent!
Heb vandaag de sensitesten binnengekregen, ga vrijdag testen en als ik dan nog niets meer weet maak ik een afspraak met de vk dus hoop echt dat ik vrijdag mis wat meer weet. Ik heb alleen het gevoel dat ik zeker weet dat ik niet ongesteld wordt maar ben nu ook niet meer zo positief dat ik zwanger ben :think:
ben al wel lang over tijd nu he…
andere dames ook al best lang over tijd, de kans dat je zwanger bent is zeker zo groot als dat jullie ongesteld worden hoor dames hoop het echt voor jullie
Shirley het is een 50/50 kans toch?
Waarom pas vrijdag testen? Acht dagen vind ik toch al flink wat hoor.
Bigsby misschien helpt het om op deze manier te duimen :mrgreen:
Chantal jij had op dag 4 en 7 negatief he?
Ik heb bij Nathalie dus pas na 1 week getest. Was er toen ook van overtuigd trouwens dat ik niet zwanger was :think: Had toen ineens zoiets van hey, ik had een week geleden toch ongesteld moeten worden.
Tja dat is toch een keer wat anders hé
Maar ik hoop natuurlijk nog steeds op een positieve test
Het schiet toch zo ook niet op, of word ongesteld of wees zwanger. Geen middenweg :snooty:
Nou precies, dan kun je tenminste verder naar de volgende ronde.
Ik ben eigenlijk de hele tijd vrij nuchter geweest maar begin het nu zat te worden als ik eerlijk ben :oops:
Ik kan me goed voorstellen dat je het nu zat aan het worden bent, ondertussen had je allang van je menstruatie af kunnen zijn :evil:
Jah klopt marieke met 4 en 7 dagen na nod negatief en met 12 dagen positief
Ahysha; super gefeliciteerd!!!
Gemma en Marieke; dit is echt super irri zeg. Laat er nu maar eens duidelijkheid komen. :hug:
Chantal dat geeft de mens toch weer wat hoop he?
Bigsby dat dacht ik dus vanmiddag ook, ik had er alweer af kunnen zijn :evil:
Mmmm Chantal…het kan dus wel!! Nou ja we wachten maar af.
Hier nog geen duivels, niks wat erop wijst dat ze zullen komen binnenkort…
ik duim voor jullie me ik hoop dat het zo mag zijn
hoop dat het snel duidelijk mag wezen
:kaars:
En ook hier nog niks :think:
Ga eens testen doos…
Nee nog geen testen in huis :mrgreen:
En ik heb mezelf voorgenomen om niet eerder dan morgen of misschien wat later zelfs nog te testen.
We wachten heeeel geduldig tot morgen :liar: :liar:
Marieke, jij maakt het wel heel spannend hoor!! Ben héél benieuwd!!
Marieke, was jij ook niet 1 van diegene die tegen mij destijds riep; testen testen, testen?? Kom op, wij willen het weten!!!
Nee hoor meid, succes met het wachten op een posi test.
Alysha gefeliciteerd.