@Marieke_5000 wrote:
of misschien wat later zelfs
Niks daarvan! :naughty:
@Marieke_5000 wrote:
of misschien wat later zelfs
haha en zo word je op je woorden terug gepakt Marieke :lol: :lol: :silenced: :shifty:
heb vanaf vanmorgen wel wat bloedverlies dus hoop dat de ongesteldheid nu door gaat zetten zodag ik eindelijk van die onzekerheid af ben… :?
en marieke inderdaat je hebt wel engelengeduld!!!ik zou ook niet zo lang kunnen wachten hoor…vind het knap
Shirly: nou hopelijk breekt het nu echt door
En dan op naar de volgende ronde!
He getsie Shirley toch beginnend bloedverlies :hug:
Nou laat dat bloedverlies dan hier ook maar komen, ik had net bij de post die testjes via internet, dus toch maar gedaan, negatief :?
Nou schiet mij maar lek want ik weet het niet meer.
he marieke het kan nog best dat je over een aantal dagen toch nog een positieve test hebt hoor!! maar ik snap dat je daar super onzeker van wordt!
Ik heb trouwens alleen maar oud bloed lijkt wel, zou dat wel een begin van ongesteldheid zijn dan?het is ook niet zo veel!
Jeetje Marieke dat had ik echt niet verwacht hoor. Ik denk die knalt er echt een vette streep tegenaan.
Vaag toch, en nog vager dat we dit allebei hebben en Shirley ook :think: :think: :think:
Shirley, wanneer had jij voor het laatst getest?
Mmm bij mij begint het ook vaak met oud bloed, maar het kan net zo goed iets anders zijn natuurlijk :?
Tjonge jonge wat een gedoe bij de testers deze week zeg :evil: :evil:
Wat voor testen had je besteld Marieke?
Euh… ff kijken Gemma.
Normaal begint bij mij de menstruatie ook met wat oud bloed zeg maar. Eerst roze slijm (sorry beetje ranzig :mrgreen: ) en dan dat oud bruinig.
Babyboomshop zwangerschapstesten, van die dipstickies.
Ze zijn trouwens voor eenmalig gebruik :lol:
@Marieke_5000 wrote:
Euh… ff kijken Gemma.
Normaal begint bij mij de menstruatie ook met wat oud bloed zeg maar. Eerst roze slijm (sorry beetje ranzig :mrgreen: ) en dan dat oud bruinig.
vorige week maandag heb ik nog een neg test gehad!
Dat is al meer dan een week geleden shirley en je wil vrijdag pas weer testen?
Gemma ik heb zelfs geen fliebertje gehad :?
Vorige week maandag?? Mens dat is 9 dagen geleden, schiet eens op met testen gek, waar wacht je op? Tot je wc zegt dat je zwanger bent? :lol: :lol: :lol:
Marieke, maar helemaal niks dus, ook geen licht streepje? :think:
Marieke: balen dat je test weer negatief was :?
Raar dat je nu ook niet gewoon ongesteld word, misschien ff de ha bellen :think:
Gemma nee helemaal niks.
Bigsby daar wacht ik nog even mee tot ik 14 dagen overtijd ben ofzo
En shirley dat was ook nog eens op je NOD zie ik, neeeeeeee meid waarom zo in onzekerheid, je hebt toch ook van die goedkope testen besteld, nou hupsakee naar die plee ermee!!!
Mannn… ik ben nog in staat om persoonlijk naar je toe te komen :mrgreen:
Shirley ik sluit me compleet bij Gemma aan :lol: en dat gebeurt niet vaak :mrgreen:
Hup testen jij!!!