@Marieke_5000 wrote:
Shirley ik sluit me compleet bij Gemma aan :lol:
:shock: :shock: :shock: :shock:
@Marieke_5000 wrote:
Shirley ik sluit me compleet bij Gemma aan :lol:
Nou ik kan er nu wel vanuit gaan toch dat het toch zoiezo fout gaan nu ivm dat bloedverlies dus dan hoef ik toch niet meer te testen wel?
haha gemmama dat was deze maandag meid!!niet vorige week maandag
@Gemmama wrote:
@Marieke_5000 wrote:Shirley ik sluit me compleet bij Gemma aan :lol:
:shock: :shock: :shock: :shock:
Oh Shirley ik dacht ook vorige week :oops:
dus twee dagen geleden nog neg getest!
oeps ja sorry zet het er verkeerd in nee deze maandag. ik denk dat ik er maar vanuit moet gaan dat het nu gedaan is. of het moet zijn dat ik nu niet meer veel bloed kwijt raak
Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo :roll: :roll: :roll:
zeg dat dan 8)
Nou Marieke, ik viel bijna van mijn stoel, dat wij het nog eens eens zouden zijn :mrgreen: (Voor de meiden die denken: Waar gáát dit over :roll: Marieke en ik schrijven al een paar jaar bij de meimama’s 2006, we hebben ook al heel wat discussies de revue laten passeren maar kan me niet herinneren dat wij het ooit eens zijn met elkaar Behalve dan over de liefde voor onze meiden natuurlijk :inlove: )
Hahaha Gemma nou zo heel afentoe zijn we het weleens eens ja :lol: en inderdaad de liefde voor onze meiden, daar zijn we het roerend over eens :inlove: :-*
Ik moet bekennen dat dit topic en het de hopelijk 2009 mama’s ofzo wel erg doorelkaar loopt, ik weet soms niet eens meer waar ik een berichtje type
Oh daar heb ik geen moeite mee
Marieke, ga jij er morgenochtend nog eentje doen? Of wacht je weer een paar dagen?
Ik ga (proberen) om tot zaterdag te wachten
Nou ik ga morgen maar niet doen, ik probeer ook tot zaterdag te wachten, wachten we gezellig samen
Hoeveel testjes heb jij nu nog? Ik heb er nu dus nog 5.
Ik heb niks meer, van de 6 die ik had, waren er 2 goed en 1 heb ik zaterdag gedaan en 1 vandaag. Ik probeer nu echt zo lang mogelijk te wachten en dan koop ik wel een duurdere test
Het gaat hier steeds spannender worden!
Marieke heb jij ooit zolang moeten wachten?
Bigsby nee niet dat ik weet. Mijn cyclus is normaal gesproken heel regelmatig. Bij Nathalie heb ik pas na een week getest omdat ik niet het idee had zwanger te zijn en ineens besefte dat ik al ruim een week overtijd was.
Daarom snap ik dit gewoon ook niet.
Marieke, heb jij nu ook dat je veel minder geduldig bent dan bij Nathalie??
Bij Nica heb ik ook een week gewacht, zonder moeite, kon me ook niet voorstellen dat het raak was. Maar nu… :evil: nu word ik gek van die onzekerheid :oops:
't Zou wel grappig zijn als we wel allebei zwanger zijn, eerst samen naar de meimama’s en dan nu naar de septembermama’s :mrgreen:
Yep dat begin ik nu ook wel te krijgen hoor Gemma, en op deze manier word ik er ronduit chagrijnig van :evil:
Zwanger? Prima laat dat dan ook een test uitwijzen
Niet zwanger? Ook prima maar laat me dan ongesteld worden.
Ik was er bij Nathalie echt van overtuigd dat ik niet zwanger was, ik had de maand daarvoor een ontsteking in mijn vagina gehad ter grootte van een pingpolbal (AUW) en dacht eigelijk dat ik daarom niet ongesteld werd.
Daarom heb ik toen eigenlijk ook getest, om een zwangerschap uit te sluiten zodat ik naar de ha kon voor verder onderzoek. Stom van me om zo te denken omdat ik wel vlak daarvoor met de pil gestopt was :wall:
Over Nathalie gesproken, ik zal haar eens van de psz af gaan halen, zo zielig als ze daar straks alleen overblijft omdat mama haar vergeten is :lol: :mrgreen: