Het grote test topic deel 2!

Ja hier idem hoor…nou ja we zullen toch geduld moeten hebben ben ik bang :?

Die wcpot is helaas echt nog niet op de markt :mrgreen:

gemmama en marieke ik hoop voor jullie allebei nog op een pos test over paar daagjes :pray:

zelf heb ik het idee toch niet echt ongesteld te zijn ondanks het bloedverlies, stel dat het verder niet echt doorzet heeft het dan nog zin om vrijdag de vk te bellen?hoe denken jullie hierover?

Shirley, wat wil je dat de vk doet? Ik denk dat je beter je huisarts kan bellen en vragen om een bloedtest, dan weet je het zeker?

Heb je wel met verschillende testen getest?

een bloedtest wou hij afgelopen maandag niet doen…nou ik zou wel willen weten of er echt iets zit of niet ivm mijn positieve test met kerst he… ik weet natuurlijk niet als ik niet echt ongesteld wordt of er nog wel of niet iets zit toch?

Wat stom dat hij geen bloedtest wou doen, nou ja misschien kun je die dan wel regelen via de vk inderdaad :think:

Echt gek hoor, volgens mij ligt het aan die testen, ze hebben het gewoon koud, DAT is het!! :mrgreen: :mrgreen:

Nou ik denk dat mijn gebeden om menstruatie verhoord zijn.

Net bij het afvegen had ik wat roze verlies dus ik ga ervanuit dat het vanavond of anders morgenochtend doorzet. Pas dan ook mijn banner aan, eerst goed ongesteld zijn :wink:

Maar wat moet ik nu deze ronde aan gaan houden?? Normaal heb ik dus 28 dagen en vandaag is het dag 34. Afhankelijk of het vandaag of morgen doorzet had ik dus afgelopen maand een cyclus van 34 of 35 dagen :think: :think:

:shock: :shock: :shock:

Dat had ik niet verwacht Marieke!! :?

Was het veel? Eerst maar eens afwachten of het wel doorzet, heb je verder ook buikpijn ofzo?

Ik zou het gemiddelde aanhouden, ik heb nu ook 30 dgn aangehouden, vorige keer was het hier 32-30-30-28, nou ja in het geval dat deze cyclus weer 32 dagen zou duren ben ik nu 2 dagen overtijd, maakt ook geen verschil meer.

:hug:

Nee niet echt veel maar wel genoeg om te weten dat het eraan komt.

Tja ik ga dan denk ik maar op 30 dagen zitten voor de volgende keer.

En nu heeeeeeeeeeel hard duimen voor jou :pray: :pray:

En nee geen buikpijn, gewoon zo ineens.

Of 31 dan zit ik mooi in het midden

Vaag toch, echt heel raar. Nou om de één of andere manier heb ik er nu helemaal gaan vertrouwen meer in :?

Maar we gaan wel heel hard duimen voor jou en Shirley hoor :thumbup: :pray:

Goh begin nu geloof ik ineens spontaan wat krampen te voelen :?

Marieke: aan de ene kant fijn dat je ongesteldheid eraan komt, maar natuurlijk had je liever een positieve test gehad :wink:

Nu alleen nog duimen voor Gemma en Shirley, laat of die ongie doorkomen of test positief!!! :evil:

Jeeeeeetje meiden wat is er weer veel geschreven.

Balen Marieke, liever een posi test dan de duivels!!!

Nu idd nog duimen voor Gemma en Shirley, :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Ik had zelf vandaag een iets donkerder streepje op mijn ovu test.

Vrijdag heb ik een afspraak bij de dokter. Wil toch een door verwijzing naar de gyn.

Heeeey meiden,

Ik ben er weer :smiley: en ik vind het leuk dat ik er weer ben.

Ik heb het zo druk gehad met de feestdagen en er kwam ook nog eens bij kijken dat het internet soms een paar dagen eruit viel… ziggo ziggo ziggo toch :silenced:

Ahh wat leuk om te lezen dat Marieke en Gemma nog flink bezig zijn… vast wel meerdere… heb stiekem alleen even de laatste drie pagina’s gelezen.

Marieke ik hoop dat het roze alarm roze blijft… het is toch wel ontzettend leuk om in september te mogen bevallen :wink:

Ohh en Gemma je maakt het maar weer spannend!

Its good to be back 8)

Hey Chelle welcome back :smiley:

Nou het roze is weer zo goed als weg, evenals de krampjes. Heb alleen nog dat spierpijnachtige gevoel in mijn liezen.

Word hier echt niet goed van :roll: Hopelijk kan ik morgen zeggen dat het echt is doorgezet. Tot die tijd kan ik ook mijn banner niet aanpassen want ik ben gewoon niet ongesteld.

Gemma en al die anderen, ik hoop zooooooooo dat jullie eerdaags een positieve test in handen hebben :pray: :-*

Danke!

En umm Marieke… ik hoop niet dat je morgen ongesteld wordt :shifty:

Wisten jullie trouwens dat vrouwen veel vaker een miskraam hebben gehad zonder het zelf te weten? …als we Derek Ogilvie mogen geloven.

Als de foetus nog zo klein is, kan het een dag of twee leven en dan ermee stoppen. Desalnietemin is het een kindje van jouw geweest en blijft dat kindje bij je ‘hangen’ en over je waken als het in de geestenwereld is.

Wat vinden jullie ervan?

@chelle wrote:

Wisten jullie trouwens dat vrouwen veel vaker een miskraam hebben gehad zonder het zelf te weten? …als we Derek Ogilvie mogen geloven.

Als de foetus nog zo klein is, kan het een dag of twee leven en dan ermee stoppen. Desalnietemin is het een kindje van jouw geweest en blijft dat kindje bij je ‘hangen’ en over je waken als het in de geestenwereld is.

Wat vinden jullie ervan?[/color]

Hoorde hier ook van op. dan heb ik dus al meer kindjes in de “spirit world” dan hier op aarde. Vind ik wel een raar idee.

In ieder geval 4 waarvan ik zeker weet dat ze niet meer bij me zijn.

Toch voelt een vroege miskraam voor mij heel anders dan een voldragen kindje verliezen moet ik zeggen. :cry:
Hoorde hier ook van op. dan heb ik dus al meer kindjes in de "spirit world" dan hier op aarde. Vind ik wel een raar idee.
In ieder geval 4 waarvan ik zeker weet dat ze niet meer bij me zijn.
Toch voelt een vroege miskraam voor mij heel anders dan een voldragen kindje verliezen moet ik zeggen. :cry:

Aaahw ik kan me goed voorstellen kantjeboord dat het vele malen heftiger is om een voldragen kindje te moeten verliezen.
:hug: Gewoon omdat hij/zij er 'klaar' voor was om er te zijn en als moeder je ontzettend hebt geleefd naar het moment van de geboorte. Afgaande op de theorie van Ogilvie moet ik wel zeggen dat het een goed gevoel geeft wetende dat al je kindjes samen zijn op een mooie plek.

hier is het in alle hevigheid doorgezet :slight_smile: bedankt iedereen voor het duimen. ik ben heel blij dat ik nu iig uit die onzekerheid ben…op naar de volgende ronde…!

tuurlijk duim ik ook nog mee voor de rest!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

En ook hier begint het nu echt door te zetten volgens mij dus heb mijn banner maar aangepast.

Ik heb hem gewoon weer op 28 dagen gezet, ik hou er dan gewoon rekening mee dat het eventueel weer uit kan lopen naar 35 dagen maar omdat mijn cyclus dus normaal heel regelmatig is toch maar 28.

Shirley balen :hug: :hug:

Ik wist wel ja dat vrouwen veel vaker een miskraam krijgen dan men weet. Misschien heb ik het zelf ook ooit wel gehad, ik zou het niet weten maar tja wel fijn dan dat ze allemaal in the spirit world toch bij je zijn.

Paula :hug: