Het grote test topic deel 2!

Marieke, balen dat het geen goed nieuws is maar wel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent!!

Shirley, voor jou ook balen meid, ook al zo lang overtijd en dan alsnog ongesteld worden, dat geeft mij ook weinig moed :?

Hier dus nog niks, tepels zijn gevoeliger, maar verder ook niks.

Gemma we gaan er nu voor dat jij wel een positieve test krijgt zaterdag, 1 van de 3 moet toch raak zijn?

Nou ik begin er stiekem nu toch ook wel op hopen hoor, maar vrees het ergste :?

Je gevoel zegt vaak veel he? Wat denk je zelf als je diep van binnen kijkt?

Ik had dus zelf al die tijd het gevoel dat het niet raak was en ik had gelijk.

Ja dat vind ik moeilijk, ik was er ook van overtuigd dat het niet raak is. Maar nu ga ik toch twijfelen en weet je, bij de vorige 2 zwangerschappen had ik het ook niet verwacht dus ik vertrouw mijn gevoel ook niet meer zo…

Hmm moeilijk, ik heb afgelopen dagen ook getwijfeld hoor of het niet toch raak zou zijn. Helaas dus niet. Tja helaas zit er niks anders op dan af te wachten meis en dat is zooooooooo niet leuk :?

Ja precies, je raakt hier gewoon van in de war :? En je kunt wel denken, ach we zien het wel maar laten we eerlijk zijn, als je het graag wil dan hoop je toch stiekem dat het wél raak zal zijn en dat ik zaterdag wél een vette positieve test in handen heb en dan we bij de 12 wkn echo wél een prachtig mooi kloppend hartje zien!

gemmama ik duim voor je hoor

marieke en sherly balen .maar ja jullie weten waar jullie wer aan toe zijn

en op na e volgende ronde :kaars:

Snap er echt niks van, vanmorgen brak het dus wat door, hele lichte menstruatie en nu is het al weer bijna over :?

Gemma hoe is het bij jou?

Die onzekere tijden…

Lijkt me zo gaaf als het toch wel raak is bij je Marieke :smiley:

Omdat we het vorige maand ook zo spannend hebben gehouden op dit topic, mag het nu wel wat komen :pray:

Zo ook voor jouw Gemma! Spannend dit!

Neuh ga ik niet vanuit maar ik vind dit dus allemaal wel heel vreemd hoor.

Nou ja, we spelen gewoon vrolijk door :mrgreen:

Hier nog steeds niks, ik lag net in bad met vreselijk pijnlijke tepels, moest kokhalzen van de wortels en ben nu in staat de hele diepvries leeg te vreten, toen ik nieste voelde het alsof mijn hele baarmoeder eruit vloog.

En even dacht ik: Ik ben gewoon zwanger!! Hartstikke zwanger!!!

Maar ja dan ga je weer rationeel denken en eerst die test morgen maar eens afwachten hè :?

Marieke, wat raar zeg :? Ben heel benieuwd of het nog wel doorzet dan :think:

@shirley wrote:

hier is het in alle hevigheid doorgezet :slight_smile: bedankt iedereen voor het duimen. ik ben heel blij dat ik nu iig uit die onzekerheid ben…op naar de volgende ronde…!

tuurlijk duim ik ook nog mee voor de rest!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Ow Shirley, dat is jammer. Nou ja, je weet iig wel waar je aan toe bent. :hug:

@Marieke_5000 wrote:

En ook hier begint het nu echt door te zetten volgens mij dus heb mijn banner maar aangepast.

Ik heb hem gewoon weer op 28 dagen gezet, ik hou er dan gewoon rekening mee dat het eventueel weer uit kan lopen naar 35 dagen maar omdat mijn cyclus dus normaal heel regelmatig is toch maar 28.

Shirley balen :hug: :hug:

Ik wist wel ja dat vrouwen veel vaker een miskraam krijgen dan men weet. Misschien heb ik het zelf ook ooit wel gehad, ik zou het niet weten maar tja wel fijn dan dat ze allemaal in the spirit world toch bij je zijn.

Paula :hug:

Goh Marieke, bij jou gaat het dus toch ook doorzetten. Ook jammer joh! :hug: Nou ja, ben ik iig niet alleen de volgende ronde! Gaan we er gewoon weer voor!

@Gemmama wrote:

Ja dat vind ik moeilijk, ik was er ook van overtuigd dat het niet raak is. Maar nu ga ik toch twijfelen en weet je, bij de vorige 2 zwangerschappen had ik het ook niet verwacht dus ik vertrouw mijn gevoel ook niet meer zo…

Statistisch gezien zou jij nu toch wel diegene moeten zijn die zwanger is he? :wink:

Gemmama, wat spannend! Ik ga voor je duimen dat het positief is!

Hier gaan we ook weer een klein beetje richting de (hopelijk) test dag…

Vreemd hoor Marieke!!!

Gemmamama het zou toch nog zomaar kunnen. Hoop dat je morgen een dikke vette streep hebt.

Hier verder weinig nieuws.

Heb de afgelopen 3 dagen weer gewoon gewerkt. Op maandag en donderdag sport ik altijd dus ben hier ook weer wat minder geweest.

Ben nu ook net terug van 2 uur sporten, lekker gedouched, even kokken, bankhangen en dan lekker slapen.

@Ahysha wrote:

in begin van mijn ciclus zit het meer naar achteren en voelt het hart aan en zit hij precies recht voor de uitgang zeg maar… ongever op de helft begint het zachter tevoelen en en komt er meer servixslijm en zit hij ook recht voor de uitang …da hout het aan tot ik mijn ongesteld hijt moet krijgen…

maar nu zit het iets naar links zit dieper en mijn servixslijm is vogtiger en beetje wit…

Hier precies hetzelfde....

maar goed mijn temp wel weer laag... dus kan er zo weinig van zeggen :silenced: :think:

annekep ik duim voor je :thumbup: :thumbdown:

Dank je wel Ahysha… het blijft spannend maar omdat mijn temp weer laag is denk ik dat het niet zoveel uit te staan heeft en mijn ongi gewoon gaat komen vandaag of misschien morgen…

rare gevoel hou ik in de buik … zere borsten/tepels ook… af en toe lichte steekjes soms wat feller…

en ja dat mijn baarmoedermond zo ver gekanteld is… hij zit ver naar achter iets naar links kan hem amper raken( sorry leest niet zo fris)