Anneke wanneer ga je testen??? Ben niet nieuwstgierig hoor :liar:
Gemma en???
heej Marieke
Ga eerst vragen hoe het er met jou voor staat? nog steeds hetzelfde of heeft het al wat meer doorgezet/ of is het gestopt?
wanneer ga ik testen? geen idee eigenlijk misschien durf ik niet zo goed.
gisteren was ik bij kruidvat en die testen die ik wou halen waren op anders betaal ik het dubbele voor twee.
dus misschien vandaag maar es kijken of ze er weer zijn en misschien morgen anders de eerste test doen .
of na het weekend :think: :think:
weet je het zeurderige gevoel onderin mijn buik blijft zo… hubbie vroeg gisteren al hoe is het met de buikpijn ik zei die is wel over alleen zo raar zeurderig weeig gevoel… worden de ogen groot en es opgetrokken met een smiley hahaha…
Liefs An
Goedemorgen :mrgreen: :mrgreen: Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk, ik ben behoorlijk vrolijk, zo vrolijk was ik noooooooiiiiiiitttttttttttt :inlove: :inlove: :inlove:
Kotsmisselijk werd ik wakker vanmorgen, héérlijk :mrgreen:
Marieke hoe is het daar? Is het vannacht doorgezet of weer helemaal weg?
Kom op meiden, wie volgt mij??
Gemma jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gefeliciteerd :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :-* :-* :-*
Hier is het niet doorgezet, het blijft bij heel licht tja euh weet niet eens of ik het echt menstruatie kan noemen. Dat ziet er anders uit namelijk.
Gemmama
GEFELICITEERDDDDDDDDDDDDDD!!!
super hoor ga er lekker van genieten
liefs An
Gemma: gefeliciteerd!!! mooie test :dance:
marieke: nog niet echt doorgezet :shock:
Shirley: nou gelukkig dat je nu weet waar je aan toe bent.
Annekep: spannend!! dat klinkt wel heel goed
gemma@ gefeliciteerd echt een supper test :inlove:
annekep@ ik heb geen ervaring met tempen aangezien we dat nog niet wouden…
en dat zeurderige gevoel ongie krampen? dat heb ik ook nog steeds
is echt vrustreerend maar schijn dat dat ook bij kan hooren
ik duim voor je :thumbup: :thumbdown:
ik dacht dat ik ook niet zwanger was aangezien ik mijn eisprong niet voelde wat ik meestal wel voelde maar ja hoor het is blijkbaar wel plaatsgevonden en ben gelukkig zwanger :inlove:
Misschien vandaag of morgen toch maar gewoon testen hier
dan is er denk ik wel duidelijkheid… hoop ik althans…
Maar mijn vermoeden gaat zeggen dat de test negatief zal zijn… mede omdat mijn temp omlaag is gegaan bijna tot waarde van voor de eisprong.
ik hou jullie wel op de hoogte
Liefs An
Gemma!!! :shock: :shock: :shock: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
GEFELICITEERD!!! Super voor je meid.
Annekep anders morgen ff testen ofzo??
Marieke; bij jou is het toch ook wel heel erg vreemd :think:
Dank jullie wel, heb gelijk alles al even geregeld, maandag over 2 weken mogen we al voor een vroege echo ivm de ma vorige keer, MvM komt dinsdag de kannen weer brengen en heb de verloskundige praktijk even gemaild dat ik weer zwanger ben en de datum van de echo dus die zullen ook binnenkort wel bellen!
Ik duim dat er meer meiden snel zekerheid hebben.
Marieke ik zou er echt even een goeie test tegenaan gooien, dan ben je misschien uit die onzekerheid :hug:
An, 't zou wel heel lekker zijn natuurlijk, nou morgenochtend er ff een testje tegenaan meid!
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor alle andere meiden
Oh Gemma GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :dance: :dance:
hier net de :evil: :evil: gearriveerd
op naar de volgende ronde
Liefs An
Ahh Anneke :hug: balen! Volgende ronde beter!!!
Ben hier aan het aftellen en hoop over een week hier mijn positieve test te kunnen showen :mrgreen:
Gemma, van harte meid!
Ik hoop dat alles goed gaat!
Helaas is het bij ons misgegaan. De echo vanochtend liet een vruchtje van 6 weken zien, terwijl de vruchtzak de grootte heeft van ruim 8 weken.
Het is nu afwachten tot mn lichaam het gaat afstoten, hopelijk komt het snel op gang en gaat het hopen op een nieuw wondertje voor ons weer beginnen.
Ahh nee 111
Sterkte!! :hug:
Ach 111 nee toch :hug: :hug: :hug:
Heel, heel veel sterkte meis :-*
Ach 111 toch… het zit je niet mee meid… :hug: :hug:
Gem, :mrgreen:
annekep@ balen :hug: volgende ronde hopelijk wel raak
111@ wat naar zeg ik heb er geen woorden voor :hug:
111 ahhh wat kl*te zeg! :hug:
Annekeb: balen dat je ongesteld bent geworden :?
An was jou vergeten door het trieste nieuws van 111 maar wat balen voor jou meid, zullen we dan afspreken dat we volgende maand allebei voor een positieve test gaan? :hug: