hé ik wil ook een positieve test :snooty: niet dat ik ongeduldig ben of zo :liar:
Al moet ik zeggen dat ik er minder mee bezig ben dan vorige maand, het komt wanneer het komt denk ik maar. Al ben ik toch wel een beetje ongeduldig :roll: :lol:
Ik wil gewoon dat we allemaal heel snel een positieve test hebben!!!
Nou als mijn menstruatie voortaan altijd zo is als nu teken ik daarvoor, amper bloedverlies, geen buikpijn, geen rugpijn, geen steken, geen krampen en geen hoofdpijn.
111 :hug: sterkte meis, wat lijkt mij dat erg toe :-
Marieke nog steeds niet goed doorgezet hhmm :think: raar zeg
shirley jammer dat de ongi is doorgezet maar jah kan nu wel verder dat is wel erg fijn.
Gemma :shock: GEFELICITEERD MEID :inlove: :dance:
Anneke jammer dat de ongi is gekomen zeg
:-
Toch klinkt dat niet als een ongesteldheid :think:
Over twee weken kan ik hier ook eindelijk weer mee komen kletsen :dance:
haha dat kan je nu ook al hoor
Ja, dat is ook weer waar.
Nou, bij deze
Gezellig :mrgreen:
Ik blijf ook altijd hier kletsen ook al zit ik weer in mijn menstruatie
Tja, het duurt nog zo’n tijd voordat het echt een beetje spannend gaat worden. Maar zo kunnen we elkaar natuurlijk wel een beetje in de gaten houden. Lees hier met een schuin oog ook altijd nog wel mee
Sproetje welkom :mrgreen: :mrgreen:
Bigsby, klinkt inderdaad niet echt als ongesteldheid ik weet het, maar ik ga er toch maar vanuit dat het wel zo is.
111: Wat erg voor je meid! Heel veel sterkte :hug:
Gemmama, gefeliciteerd! :dance: Ik hoop dat ik me snel ook tot de zwangeren maag rekenen…
Thanks!
En nu maar hopen dat jullie me over twee weken niet helemaal test-gek maken… :mrgreen:
Hoewel, die makkelijke testen van het KV schijnen uit het assortiment te zijn en ik heb er nog maar eentje :roll:
Marieke, het blijft dus bij rozig bloedverlies? :think:
Yep het blijft daarbij. Ik ga er wel vanuit dat dit mijn menstruatie is hoor want wat zou het anders moeten zijn :mrgreen: . Een aangezien ik nu dus geen idee heb wanneer ongeveer mijn eitje komt moeten we maar gewoon de hele maand door flink spelen
Hmm… vind het toch wel vaag. Maar als je testen negatief waren, zal het idd haast wel als je menstruatie moeten gelden.
Bij mij is het sinds de mk wel veranderd. Veel heftiger, maar ook korter.
Dus dan vind ik het geen vervelende deal :mrgreen:
111 Heel veel sterkte hier mee…
Marieke ik vind dat wel een goede deal dan kunnen we haast tegelijk testen!!!
en voor de rest hoop ik dat jullie ook allemaal snel een mooie dikke positieve test in handen hebben
Liefs An
Gemma, van harte gefeliciteerd! Kon ook niet anders he?
@111 wrote:
Gemma, van harte meid!
Ik hoop dat alles goed gaat!
Helaas is het bij ons misgegaan. De echo vanochtend liet een vruchtje van 6 weken zien, terwijl de vruchtzak de grootte heeft van ruim 8 weken.
Het is nu afwachten tot mn lichaam het gaat afstoten, hopelijk komt het snel op gang en gaat het hopen op een nieuw wondertje voor ons weer beginnen.
Ach nee toch 111! Wat triest meid. :hug:
Dat moet dan toch een klap zijn als je zo bij de echo ligt en dit te horen krijgt.
Veel sterkte!
Sproetje: misschien maar vast een boel testen via internet bestellen
Marieke: ach je kunt gewoon de hele maand lang om te dag gezellig spelen, zo weet je zeker dat je alle dagen goed benut :lol: :lol: :lol: :lol:
Hè gatver 111 wat een naar nieuws, :hug: :hug:
Het zit jullie ook niet echt mee zeg, sjongejonge
Annekep balen dat de :evil: :evil: zijn gekomen. Helaas door naar de volgende ronde.
Ik ben vanmorgen naar de dokter geweest. Had al 2x geen ei kunnen vinden met ovu testen en de laatste keer was ik ineens een week eerder ongesteld. Hoopte dat hij me door zou sturen zodat de gyn even kon kijken of alles goed zit. De dokter wil me niet eerder doosturen voordat we een jaar bezig zijn. Hij zegt dat we bewezen hebben dat we het kunnen dus ziet hij verder geen “rare” dingen. Hij zei wel dat ik moet proberen om er niet zo mee bezig te zijn, uuuuuuuuh hoe moet ik dat dan DOEN?!?!?!?!?!!? Daar wist hij nou ook geen antwoord op, :think: :mrgreen:
Nou ja, hoop dat het ook niet zover hoeft te komen allemaal.
Hmm, wat een onbevredigend antwoord van je huisarts! Je bent nu toch al een maand of 10 bezig als ik goed naar je banner kijk? voordat je een afspraak hebt bij de gyn en er een evt behandelplan wordt/is opgezet ben je zo weer een maand of wat verder. zou anders van de week toch nog een keer naar je huisarts gaan om dit te bespreken evt samen met je man.