Het grote test topic deel 2!

Ja ik vond het idd ook vreemd. Heb echt wel doorgezeurd zeg maar, maar het heeft niet geholpen.

Ik ben 2 mei gestopt met de pil dus zit nu in de 9e maand.

Denk dat we gewoon nog maar moeten wachten dan. Hoop natuurlijk dat het allemaal niet nodig is, maar wil toch eigenlijk ook wel uitgesloten hebben dat er niks is.

Wij zitten iig in de speelweek dus hoop dat het raak is deze keer.

Ik kom me hier maar vast melden. Over 10 dagen kan ik voor het eerst gaan testen! Ik vind het allemaal zooo spannend!

Spannend Naatje!!!

Hoop dat je snel een positieve test hebt.

Nou ik vind het ook maar een raar antwoord Zonnetje.

Je cyclus zou toch ondertussen normaal moeten zijn zou je denken. Gek dat je huisarts dan toch niet even verder gaat vragen. Al zou het alleen maar zijn om je gerust te stellen.

Wat een bot antwoord zeg :evil:

Maar ik hoop dat het deze ronde raak is en je al die onderzoeken niet nodig hebt :pray: :pray:

Naatje: spannend hoor!

Ik ga voor je duimen :thumbup: :thumbup:

@Naatje wrote:

Ik kom me hier maar vast melden. Over 10 dagen kan ik voor het eerst gaan testen! Ik vind het allemaal zooo spannend!

En nu nog maar 9 dagen! Welkom Naatje! (Kom je uit Amsterdam of zo?? :wink: )

Eigenlijk zouden we die laatste dagen in coma gehouden moeten worden he? duurt het allemaal niet zo lang.

Kantjeboord, nee uit Rotterdam. En idd, de dagen lijken zooo lang te duren…

Hey Naatje gezellig, ook ik kom uit Rotterdam.

Hoop dat je snel een posi test heb!!

ja inderdaad, hier ook nog maar een weekje maar ben nu al ongeduldig :smiley:

Nee hoor, valt wel mee, heb gelukkig een drukke week dus genoeg afleiding. Hebben jullie trouwens ook zo van het ijs genoten?

hoe gaat het hier meiden…

zelf gaat het wel aardig heb aleen gisteren bruin verlies gehad met afvegen en vandaag wat lichtelijk beetje bloedverlies maar is weer over

dus erg spannend allemaal :roll:

ik hoop dat er veele snel een positieve test in handen mogen houden

ik duim voor jullie meiden :thumbup: :thumbdown:

Alicia beter dat je een drukke week hebt dan gaat de tijd lekker snel.

Idd heeeeerlijk van het ijs genoten. Jammer dat het vanaf morgen weer gaat dooien.

Ahysha hoop dat het niks te betekenen heeft!!

@Ahysha wrote:

hoe gaat het hier meiden…

zelf gaat het wel aardig heb aleen gisteren bruin verlies gehad met afvegen en vandaag wat lichtelijk beetje bloedverlies maar is weer over

dus erg spannend allemaal :roll:

ik hoop dat er veele snel een positieve test in handen mogen houden

ik duim voor jullie meiden :thumbup: :thumbdown:

Oei, dat is schrikken! Hoop dat het nog iets was van de innesteling of een klein bloedvaatje wat knapt bij je baarmoedermond. Gebeurt soms spontaan of nadat je gevreeën hebt.

Goedemorgen :smiley:

Naatje heeft zich inmidddels ook gemeld zie ik, spannend :pray:

Ik kom later wel even bijkletsen maar Nathalie is nu naar de psz dus even tijd om mijn huishoudelijke taken te doen :wink:

:-*

Vanmiddag moeten we ff met Luca naar de ha, hij is al zo’n tijdje verkouden maar vanochtend had hij ook 2 dichte oogjes :cry:

En ik was net van mijn verkoudheid af, en nou werd ik vanochtend weer met keelpijn wakker :?

Hier is het ook nog 1 grote ziekeboeg, kids zijn al sinds vorige week dinsdag ziek en iedere dag wel 40 graden koorts… vanmiddag ook met z’n allen naar de HA…

Ahysha, bloedverlies helemaal gestopt? dan zal het ws. niets bijzonders zijn geweest!!

Wordt een spannende week voor velen, Naatje, Bigsby, AliciaC… jullie allemaal binnenkort NOD, ik ook… erg spannend… tel de dagen al af! :pray: :pray: :pray:

En daarna mogen kantjeboord, zonnetje en ik :mrgreen: :mrgreen:

Duurt nog wel een tijdje… :roll:

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik ga ook alvast duimen voor alle dames die hun NOD ingaan :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Icl. ikzelf :pray:

Mam: beterschap :hug:

Jij ook beterschap Bigsby… en voor de kleine man natuurlijk :hug:

na ik bloed niet meer nee …heb vrijdag midag om 15:30 afspraak bij de huisarts en heb maar beetje gejokt zo van dat ik niet weet hoe lang ik zwanger ben dus hopen dat ik snel een echo mag :oops: :mrgreen:

goed gedaan Ahysha, hopelijk is alles goed :pray: