Hahaha Ahysha, ja je moet toch af en toe een beetje liegen anders duurt het allemaal nog langer.
Het zal allemaal nog goed zitten als het maar een klein beetje bloed was.
Jajaja, het worden weer 2 spannende weken voor veel dames,
Voor alle zieken; beterschap :hug:
Iedereen goed weekend gehad?
Wij zijn naar Drenthe geweest, vriendin van mij en haar man wonen daar.
Ook maar blijven slapen, wel zo makkelijk.
Mijn “ongesteldheid” is alweer over. Het is bij dat lichte bloedverlies gebleven. Niet zoals normaal dus. Het is dat je je natuurlijk regelmatig verschoond maar anders had ik het met 1 inlegkruisje wel afgekund :roll:
Ahysha als het bloeden gestopt is zal het wel niks ernstigs zijn, misschien een geknapt bloedvaatje ofzo. Wel fijn dat je vrijdag naar de ha kan.
En verder komen er weer spannende dagen aan voor sommigen van ons
Lekker Marieke, mooi is het daar of niet? waar ben je geweest?
In Erica en zij wonen er dan net zo’n beetje buiten, the middle of nowhere :mrgreen:
Maar het is inderdaad mooi daar, ik vind friesland ook mooi, hoewel ik mijn gelderland het allermooiste blijf vinden
Mijn moeders vriend komt uit Drenthe, zijn familie woont daar dus nog.
Ik ging dus regelmatig mee
Vanmiddag had ik even behoorlijke kramp… precies 7 dagen na mijn (waarschijnlijke) ei! Ik blijf dus positief mijn NOD afwachten!
Ahysha, groot gelijk, een leugentje om bestwil moet kunnen toch, hopelijk stuurt de HA je snel door voor een echo!
Bigsby, hoe was het met luca bij de HA?
Ik ben vanmiddag ook met de kids naar de ha geweest, mijn oudste blijkt een dubbele oorontsteking te hebben… echt zielig, heeft al 6 dgn 40 graden koorts… hopelijk slaat de antibiotica vlug aan!
en al dames een vermoeden of ze zwanger zijn deze ronde of dat de ongesteldheid er toch aan komt? Ik heb zelf geen idee, moet “officieel” tot zondag wachten voor een cyclus van 28 dgn dus ga m’n best doen om dat vol te houden… op het moment rommelt t een beetje in m’n baarmoeder dus heb eerlijk gezegd zo’n vermoeden dat ik doorga voor de volgende ronde…
Mam: positief blijven denken hoor :naughty:
ahhh wat zielig dat je kids zo ziek zijn hopelijk zijn ze er snel weer vanaf!
Met Luca gaat het goed, we moeten goed zijn neus blijven druppelen anders krijgt hij er meer last van. Hij is ook zo schor
Naatje: het zou mooi zijn als je die ook kon voelen, ik heb daar eigenlijk nooit zo op gelet. Ik heb ook zoveel last van mijn buik dus ik weet niet of ik die dan echt kan onderschijden :think:
Spannend hier meiden!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Marieke, het blijft wat vaag hè, heb je nog een test gedaan just in case?
Ahysha groot gelijk heb je hoor, gewoon een beetje eromheen praten wie weet kan je eerder terrecht. Zelfs ik heb nu al zoiets van ik wil deze week mn echo ipv volgende week zal ik bellen met een smoes? haha maar ga toch maar heel geduldig 1,5 week wachten ppfff. Wil gewoon weten of het goed zit of niet hahaha
Mam positief blijven hoor meis :thumbup: Beterschap met je oudste :hug:
Bigsby beterschap met Luca :hug:
Marieke, Drenthe is mooi, ik woon dan net op een stukje waar de omgeving niet zo mooi is andere plekjes in drenthe maar het is wel heerlijk rustig om te wonen. Gelderland vind ik ook mooi vooral de Veluwe natuurlijk, en Zuid limburg prachtig dat landschap.
Naatje duim voor je meis, ik heb ook 1 week na mn ei erge krampen en steken gehad in mn buik was echt ff niet leuk meer, bij Yeline had ik hetzelde
Voor alle meiden met die bijna op hun nod zitten :thumbup: :thumbdown:
:-*
Ach gossie allemaal zieke kindjes :hug: :hug:
Heel veel beterschap en hopelijk zijn ze heel snel weer beter!!!
Naatje klinkt spannend
Mam76 koppie op he meid, toch proberen positief te blijven :hug:
Gemma nee ik heb niet meer getest, zie daar het nut niet van in
Het is nu gewoon even afwachten wat mijn cyclus deze ronde gaat doen en hoe mijn menstruatie is :roll:
Ben je stiekem helemaal niet nieuwsgierig of het misschien gewoon een innestelingsbloeding was? Het zou natuurlijk best kunnen hè!
Ik zou toch ook e.e.a. willen uitsluiten als het bij zo weinig is gebleven.
En Gemma, jij hoopt natuurlijk op een kletsgenootje bij de 9 mnd mama’s :lol:
Nee ben ik niet echt nieuwsgierig naar eigenlijk :think:
Het was toch een paar dagen en dat heeft een innestelingsbloeding toch niet? En ik heb ook gewoon totaal niet het gevoel dat ik zwanger ben. En daarbij dan zou het wel een hele late innesteling geweest moeten zijn en daar geloof ik niet in.
@Sproetje wrote:
Ik zou toch ook e.e.a. willen uitsluiten als het bij zo weinig is gebleven.
En Gemma, jij hoopt natuurlijk op een kletsgenootje bij de 9 mnd mama’s :lol:
Gemma kan al volop met me kletsen bij de mei-mama’s 2006 :mrgreen:
nou ik meld me hier ook maar even nod nadert, vandaag met mijn stomme kop getest maar negatief :roll:
Dus afwachten of het weg blijft en anders ga ik volgende week weer eens testen.
Ik duim voor iedereen een positieve test!!!
Ik ga heel hard duimen voor mijn mede-septemberstopper goudvis
ooh Goudvis, kan me voorstellen hoor dat je je geduld even niet meer kon bewaren!! balen dat ie (nog) negatief was, maar gelukkig zegt dat nog niets!!!
Ik duim ook voor iedereen mee :thumbup: :thumbup:
Marieke, OP ZEKER dat een innesteling kan lijken op de bloeding die jij nu omschrijft. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik werkelijk niet begrijp dat je gewoon zomaar aanneemt dat je een menstruatie hebt gehad terwijl deze zo overduidelijk anders is dan normaal…
Marjonneke als ik ook maar het minste geringste vermoeden zou hebben dat ik zwanger zou kunnen zijn had ik allang een test gedaan