tja Marieke, denk dat jouw mede-forummers bijna unaniem stemmen voor toch nog een keer een test om een zwangerschap te bevestigen of uit te sluiten… verder zijn wij niet nieuwsgierig :liar: :liar: :liar: maar gunnen jou natuurlijk een zwangerschap en het liefst zsm uiteraard~!! :hug:
Marieke… Ik heb tot drie keer toe vol ongeloof naar de zwangerschapstest zitten kijken omdat ik het me NIET voorstellen kon…
Ennieweej, ik zit gewoon ook een beetje met het feit dat je dus nog steeds wél een kans hebt op een zwangerschap en je er dan dus niet naar leeft. Natuurlijk zeg ik; vertrouw op je gevoel. Maar je geeft zelf ook in menig berichtje aan dat deze menstruatie echt overduidelijk zó anders is. En het feit dat je niet zwanger denkt te zijn basseer je puur op een gevoel. Ik had het gewoon toch zeker willen weten. Wat is de moeite nou. 5 euro en je weet zeker dat je geen leven in je buik hebt en dus ook niets kan ‘schaden’ Snap je wat ik bedoel?
Sinds wij gestopt zijn met de pil leef ik al zo gezond mogelijk en slik braaf mijn foliumzuur.
Ik heb hier testen liggen, dat is het niet.
Ik weet echt gewoon bijna 100% zeker gevoelsmatig/verstandelijk dat ik niet zwanger ben. Sinds deze bloeding zijn ook de steken in mijn lies, pijnlijke borsten, maagzuur etc weg. Nergens geen last meer van.
Toendertijd bij Nathalie had ik ook zo goed als geen kwaaltjes in het begin en dacht ik ook dat ik niet zwanger was terwijl er toen een stemmetje binnenin me zei dat het wel zo was.
Sja, ik zal het wel helemaal niet begrijpen :eh: Maar goed, jouw leven, jouw keuze!
marieke ik vind dat je gewoon je gevoel moet volgen zoals je zegt je leeft al gezond en slikt foliumzuur als je zwanger bent kan je toch niet meer doen als dat.
Je zou om alles uit te sluiten over een paar dagen (stel dat het een innestellingsbloeding is geweest) toch een test doen maar als het idd een innestelling is dat heb je nu ook nog geen posi test.
Ik heb ook weleens een paar keer heel weinig gebloed gewoon een dag en verder bijna niks soms is er op een cyclus geen peil te trekken…
Ik heb de hele avond al last van een opgezette krampachtige buik ook als ik erop druk doet het pijn en als ik voorover zit dan moet mijn riem los zo gevoelig… hoop niet dat het een naderende ongi is…
Goudvis; spannend hoor. Snap dat je niet kon wachten met testen, maar toch nog een paar daagjes geduld
Verder weet ik het even niet meer. Kan ook niet verder terug lezen.
Ik slik trouwens geen foliumzuur meer of vinden jullie dat ik dat wel zou moeten doen. Ik heb het de eerste paar maanden wel netjes gedaan, maar ben er maar weer mee gestopt aangezien het allemaal langer duurt dan ik had gedacht/gehoopt.
Nou ja Marieke, als je volgende menstruatie niet komt en dit was toch geen echte ongi dan ben je al een eindje op weg, maar als je gevoel zegt dat het niet zo is :think: dan zal het ook niet zo zijn :lol:
zonnetje ik zou wel foliumzuur slikken hoor het is beter dat dat bij de bevruchting daarvoor al in je lichaam zit…
ik sla het tijdens de ongi weleens over maar daarna pa ik het weer op
Denk dat ik dat dan ook maar ga doen, tijdens ongi ff niet en dan weer wel ofzo.
Ik slikte die alles in 1 pillen voor vrouwen die zwanger willen worden.
ja die heb ik ook maar als ze op zijn en nog niet zwanger stap ik weer over op gewone standaard foliumzuur toch iets goedkoper.
Je kan toch gewoon op elk moment met die pillen beginnen of moet het vanaf je menstruatie?
Anders begin ik er morgen maar weer mee. Hoop dat het dan allemaal niet voor niks is.
ja hoor zou ik gewoon morgen weer mee beginnen en ik vergeet weleens 1tje is ook het einde van de wereld niet.
Nee dat is idd ook zo. Van mijn dochter bleek ik toen al 6 weken zwanger te zijn en heb het dus niet geslikt voor de innesteling aangezien ik gewoon aan de pil was. Gelukkig is alles wel goed gegaan.
met mijn ma kwam ik er ook pas met 6wkn achter dat ik toen zwanger was toen wel begonnen met slikken maar helaas is het met 8wkn mis gegaan heb het me wel een tijd verweten want had ook veel rauw vlees gehad enzo
Daarom nu we er bewust mee bezig zijn vind ik het wel belangrijk om foliumzuur te slikken.
Ja dat is het ook!
Heb ff gegoogled en je kan het gewoon heel lang slikken. Ga het maar weer braaf doen :oops:
@Marieke_5000 wrote:
Marjonneke als ik ook maar het minste geringste vermoeden zou hebben dat ik zwanger zou kunnen zijn had ik allang een test gedaan
Whahahaha, ik ga helemaal in een deuk liggen als je over 24 dagen al vet zwanger blijkt te zijn!
:lol: :lol: :lol: Ik ook… Maar goed… Je eigen gevoel heeft het vaak toch wel bij het juiste eind. Ikzelf zou alleen gewoon 100% zekerheid willen hebben… We zien het wel, het wordt in ieder geval extra éxtra spannend als Mariek weer richting NOD gaat!
@zonnetje01 wrote:
Ik slik trouwens geen foliumzuur meer of vinden jullie dat ik dat wel zou moeten doen. Ik heb het de eerste paar maanden wel netjes gedaan, maar ben er maar weer mee gestopt aangezien het allemaal langer duurt dan ik had gedacht/gehoopt.
Zonnetje het is toch wel verstandig om het wel te doen hoor! Straks ben je toch zwanger en begin je met een achterstand.
Ik slik het ook al 6 maanden en het kan geen kwaad om het zo lang te slikken. Want voordat je er achter komt dat je evt zwanger bent is je kleine al volop in de maak en die kan dat foliumzuur dan wel gebruiken! :wink:
Mijn lijf voelt trouwens wat gek. heb steeds tintelingen in mijn borsten. Ben toch echt heel hevig ongesteld geweest… :think: :think:
Nou ja, misschien weer van slag door de miskraam?
Mogguh,
voelde me gisteren wat aangevallen en vond dat nie zo leuk nie :oops:
Ik leef al zo gezond mogelijk sinds we proberen nog een kindje te krijgen, eet zelfs al geen filet americain meer en zo goed als geen alcohol (met oud-en nieuw een champagnetje) want stel…
Dus ik houd er wel degelijk rekening mee!!!
Ik heb vorige week nog getest tijdens die “ongie”. Negatief.
Daarvoor ook negatieve testen dus ik sluit een zwangerschap beslist uit.
Wat goudvis ook zegt, mocht het wel innesteling zijn (en dat geloof ik dus echt niet!!!) dan zou het zowiezo nog te vroeg zijn om te testen
Dus we wachten heel braaf af tot mijn volgende nod. Even kijken wat mijn lichaam dan doet.
Tenslotte is het lichaam wel een lichaam en geen machine die altijd alles netjes gelijk doet
En ja foliumzuur is wel belangrijk om in het voren te gaan slikken!!
Kantjeboord, wat raar joh, misschien heeft het inderdaad met je mk te maken :think: