Het grote test topic deel 2!

Marieke, wat kom je goed en op een nette manier voor jezelf op! :-* voor jou!

Marieke, het was niet de bedoeling om je te kwetsen hoor! Maar ja, je weet, in dit topic zitten we elkaar soms allemaal op te n**ien!

Net wat je zegt, je lijf is geen machientje, jij doet het op je eigen manier, daar gewoon aan vast houden en voor de rest de opmerkingen maar het ene oor in en het andere oor weer uit laten gaan hoor! :-*

Marieke: ik denk niet dat jij je aangevallen hoeft te voelen, ik geloof ook niet dat iemand het zo bedoelde :hug:

Maar als jij zeker weet dat je niet zwanger bent dan hoef je toch ook niet te testen, al ben ik natuurlijk wel heel benieuwd hoe de rest van je cyclus eruit ziet :think:

Goudvis: hopelijk heb je gewoon te vroeg getest :thumbup:

Bigsby… nog drie dagen :o :pray:

En Marieke, laat je niet gek maken inderdaad.

Even kijken hoe het over vier weken gaat…

Nou nee ik bedoel meer het feit dat er gezed werd dat ik geen rekening met een eventueel kindje in mijn buik zou houden, daar voelde ik me wat op aangevallen :wink:

Kantjeboord die opmerking van jou kon ik alleen maar om lachen :wink: zou inderdaad een bak wezen als ik over 24 dagen wel zwanger blijk :lol:

Ik ben wél heel benieuwd Marieke wat er deze maand gaat gebeuren, dat dan weer wel :mrgreen:

En ik denk idd wel dat iedereen hier het ebste met je voor heeft. En als je zelf in de saaie wachtweken zit, dan moet je wel je spanning bij anderen weghalen natuurlijk!

Dusseh…Bigsby, wordt het testen morgen of niet?? Ik, áls het nodig is, zaterdag pas.

Marieke, je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor, dat zeker niet. Ik denk dat iedereen die graag een kindje wil er goed mee omgaat hoor (ook ik ga weer met de foliumzuur beginnen). Ook ik hou rekening met eten ed.

:-*

Marieke je hebt PB

@~Marion~ wrote:

:lol: :lol: :lol: Ik ook… Maar goed… Je eigen gevoel heeft het vaak toch wel bij het juiste eind. Ikzelf zou alleen gewoon 100% zekerheid willen hebben… We zien het wel, het wordt in ieder geval extra éxtra spannend als Mariek weer richting NOD gaat! :pray:

Ik wist ook ZEKER dat ik niet zwanger was, absoluut zeker en check mijn banner :inlove: je gevoel spreekt helaas niet altijd de waarheid!

Gemma jouw lijf gaf het wel aan :wink:

Ik hou er ook niet altijd rekening mee, ik drink nog steeds wijn. Ik heb zoiets van nu kan het nog. Foliumzuur slik ik al sinds november, en dat blijf ik ook doen. En qua eten let ik helemaal niet op, ik weet altijd zeker dat ik niet zwanger ben (of was)

En Marieke: jij hebt al zovaak getest, ik geloof je wel als jij zegt dat je niet zwanger bent. JIj hebt voor je ongesteldheid (zover je dat kunt noemen) nog getest. En anders had je nu wel wat klachten gehad lijkt mij :think:

Ik weet eigenlijk nog niet of ik morgenochtend wel ga testen, ik denk dat ik het ff uitstel naar donderdag :mrgreen:

Of vrijdag want dan ben ik lekker vrij :lol: :lol:

Nou Bigsby ik zou gewoon morgen testen hoor! :mrgreen:

haha Nou heb je Marieke niet meer om achteraan te jagen dus pak je mij maar? :snooty: :wink: :mrgreen:

Ik weet nog niet, ik durf eigenlijk niet zo goed :shifty:

Hahahhaha, ja volgende slachtoffer :lol: :lol: :lol:

Misschien is morgen idd nog wel te vroeg, nou ja, vrijdag dan :roll:

Ik weet nl niet of het te vroeg is, maar als ik van morgen uitga dan had ik mijn ei op dag 11. Dat zal nog best wel eens kunnen, dus neem ik het zekere voor het onzekere en wacht nog een dagje :mrgreen:

Oh, dus eigenlijk klopt je banner niet.

En is het dus nog maar 2 dagen tot je nod :lol: :lol:

Ik weet nooit of mijn banner klopt, dat hangt van mij ei af :shifty:

Ik zet hem altijd op 27 dagen maar meestal is hij iets korter omdat ik vaak mijn ei al rond dag 10 heb… snappie?

:think: :think: :think: dan zou morgen misschien toch wel kunnen :mrgreen: :mrgreen:

Blijf iig voor je :thumbup: :thumbdown:

Ha ha…

ik test nooit voor mijn nod, maar heb er deze maand op zich wel reden voor.

De dag ervoor moet ik nl. naar de kaakchirurg en worden er eerst rontgenfoto’s gemaakt. Maar ik zeg wel gewoon dat de kans erin zit :wink:

Ik test ook niet voor mijn NOD hoor, is nergens voor nodig. 1x op mijn NOD gedaan en toen werd ik een half uur later ongesteld. Zonde van de spanning en zonde van de test.

Ik wacht nog minimaal 13 dagen als het dan nog nodig is om te testen.

Sproetje ik zou gewoon zeggen dat de kans bestaat dat je zwanger bent. Het kan toch ook zijn dat je negatief test, maar dat het dan te vroeg is en je stiekem toch zwanger bent.

Over stiekem gesproken…we hebben ons volledig aan haar klusschema gehouden dus dan moet het toch goedkomen deze maand :mrgreen: :mrgreen: