Het grote test topic deel 2!

Ha ha… wij ook :smiley:

Maar had het zelf al een beetje uitgevogeld en het heeft geholpen.

Nu alleen de volgende fase nog iets beter zien door te komen.

Maarja… nu weer op naar een succesvolle 1e fase.

Hoop dat we samen naar oktober kunnen!!! :dance:

Ja wij ook :mrgreen: hopelijk heeft het geholpen… :shifty:

Nou meiden,

Hopelijk komen jullie deze ronde beter door dan ik… ben nl. vandaag ongesteld geworden :frowning: :frowning: :frowning: !! Baal er best even van hoor, maar ja, door naar de volgende ronde… was trouwens een korte cyclus, 24 dagen maar… ben benieuwd of dat komende cyclus dan ook zo zal zijn…

Bigsby, volgens mij ben jij de eerstvolgende… duim voor je meid, en voor alle anderen :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray:

Ah Mam balen! :hug:

Wij weten hoe je je voelt, en je mag ervan balen hoor! want dat is het ook!!

24 dagen is inderdaad wel kort, wat is je cyclus normaal? of is dit eerste ronde? (nee toch?)

Mam76, balen zeg!!!

Wel een korte cyclus inderdaad.

Dat scheelt een week met mij :o

Jane… wanneer ga jij testen :angel:

Ach Mam wat jammer zeg :hug:

Ik ben inderdaad ook niet voor testen voor je nod of precies daarop.

Monique :-*

Sproetje inderdaad wel melding van maken hoor in het ziekenhuis dat de mogelijkheid erin zit dat je zwanger bent!!!

Ik zit me nu eigenlijk af te vragen wat nu precies de volgorde van nod van iedereen is :think: Iemand zin om een lijstje te maken :angel: :mrgreen:

Ik heb sinds ik gestopt ben iedere keer een cyclus van 25/26 dagen, lekker kort.

uhm ik ga denk ik donderdag testen, als het dan nog nodig is :pray:

helllllllo

Balen dat je ongesteld bent geworden mam76 hopenlijk volgende ronde meer geluk.

over klusschema`s gesproken houden jullie dat dan bij op papier ofzo? :mrgreen: wij doen het gewoon wat meer rond de ei tijd en al een paar keer achteraf goed geklust maar dan toch ongi zegt toch niet zoveel…

Als ik vrijdag nog niet ongi ben ga ik testen denk ik want mijn berekening: 30-12-08 een positieve ovu test (binnen 24-48 uur je ei)

dus dan kan dan 30-12 31-12 of 01-01-09 zijn geweest

dus dan heb ik eigenlijk 3 mogenlijke nods vandaag (nog niet ongi) morgen en donderdag.

Vandaag nog steeds dat opgezette buik gevoel en elke ochtend diaree al 5 dagen (sorry voor het detail)

Gaan er morgen nog mensen testen?

Jane dan gaan we met ons allen heel hard voor je duimen :pray: :pray:

@Marieke_5000 wrote:

Jane dan gaan we met ons allen heel hard voor je duimen :pray: :pray:

:mrgreen: Erg lief! ik hoop dat 't helpt :smiley:

Nou zoveel positieve energie die met al dat geduim vrij komt zou moeten helpen toch :wink:

:lol: ik hoop het, maar dan zou iedereen hier zwanger zijn :wink:

We duimen altijd zo super veel en goed voor iedereen!!! :smiley:

Ons uiteindelijke doel is dan ook iedereen zwanger :smiley:

Jup en liefst zo snel mogelijk!! :mrgreen:

allemaal tegelijk dat zou nog eens een prestatie zijn

Dat zou helemaal geweldig zijn :smiley:

Ha ha… zou idd knap zijn.

Maar met een aantal naar dezelfde 9 mnd groep is natuurlijk ook al een hele prestatie.

Jane, hier draaien de duimen ook voor jou hoor! :thumbup: :pray: :thumbup:

hey jane we gaan gelijk op beide ronde 4 en morgen nod

Als we dan toch dat hetzelfde hebben dan moeten we ook maar allebei zwanger zijn :stuck_out_tongue:

Marieke, om nog even op jouw vraag over een lijstje terug te komen.

Het verloop in dit topic is zo groot dat het volgens mij bijna niet te doen is. Degene die vlak voor hun nod zitten komen hier vanzelf vaker omdat kok nou eenmaal verslavend werkt als je in de wachtdagen zit :lol:

maar dan is juist zo`n standaard lijstje wel leuk dan kan je wel goed bij houden wie zijn nod heeft…