Het grote test topic deel 2!

Alicia, wat rot voor je zeg! Hopelijk kan je je er toch wat overheen zetten.

dikke knuffel! :hug:

Hallo dames, ik ga me hier afmelden, 4 januari komen we terug.

Zie trouwens nu pas aan mijn banner dat 'ie niet klopt, het is nu de 24e en de 28e is mijn NOD dag. kan ik dus een dag eerder testen!

En ja, ik zal proberen of ze in dat kleine dorpje ergens een internet cafe hebben! :wink:

Ben trouwens wel erg emo en opvliegend vandaag. kan dus zomaar zijn dat ik toch ongesteld ga worden. Of niet, en heeft het allemaal met deze dagen en onze Ninte* te maken.

Voel iig nog helemaal niets van krampjes of zo. :dance:

Verder, allemaal fijne dagen en een goed 2009 gewenst! Dat het maar een vruchtbaar jaar mag worden!

Hele gezellige dagen kantjeboord.

Ik hoop dat je met goed nieuws terug komt.

Vanmorgen helder rood bloedverlies.

Het is dus helaas niet goed gegaan.

:cry:

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: wat vreselijk zeg, sterkte meid en dat zo met de kerstdagen :cry:

Goedemorgen op eerste kerstdag.

Gisteren bij mijn schoonouders gegeten en de biefstuk waar ik normaal dol op ben was :sick: . Verder nog steeds last van mijn onderrug en gisteren middag even een uurtje geslapen :zzz: Spannend!!!

Heb er op de een of andere manier zo’n goed gevoel over :pray:

Vanacht heel bizar gedroomd, ik was zwanger :shock: Vanmorgen stond ik op en het leek wel alsof iets voor mij bepaalde dat ik moest testen vandaag…zal de test wel zijn die mijn aandacht heeft opgeeist :lol:

Ik naar de wc, test gedaan (let wel pas 8 dagen na mijn eisprong!!!) en wat denk je:

ZWANGER

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

En het streepje verscheen al direct binnen 2 minuten :shock: (straks zijn het er nog twee :shifty: ) Weet niet wat mij overkomt, het moet gewoon zo zijn. Een mooier kerstcadeau kon ik niet wensen na 3 mk in 9 mnd tijd. Zou deze 4-de zwangerschap dan mogen blijven :pray:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa wat goed!!!

Wat een prachtig kerstcadeau!!!

Gefliciteerd meid!!! :-*

thanks meid, het voelt wel een beetje dubbel na jouw bericht…jij sterkte :hug:

Weet nu alleen niet zo goed wat voor banner ik moet aanmaken :think:

Bij al mijn vorige zwangerschappen testte ik echt pas op mijn NOD positief dus wist precies dat ik dan 4 weken was. Maar nu test ik al zo vroeg duidelijk positief…echt nog nooit meegemaakt…komt die nieuwe test van CB toch nog van pas. Ga hem morgen doen dan hoor ik wel hoe of wat :mrgreen:

Ingrid meid… Hoe is het nu?

Smurf gefeliciteerd meid!!

Hoi meiden

Heb gister wat rozeverlies gehad. En vannacht wat rommelige buik. Dus vanmogen dacht ik de :twisted: :twisted: aan te treffen…maar helemaal niets.

Dus ik denk nou dan doe ik wel een test en dan weet ik het maar dan kan ik lekker aan de borrel.

En er verscheen zowaar een kruisje!!! En heel duidelijk ook!!! Helemaal niet verwacht!!!

Ben beetje in de wolken maar ook heel erg bang!

:-* Newbe

SMurf gefeliciteerd!!! Bij mij verscheen het +je ook al heel snel ik denk wel binnen een paar seconden echt niet normaal!

Top! Gefeliciteerd meis!

ja newbe en smurf…GEFELICITEERD!!!

ingrid meid ik hoop dat het allemaal goed mag gaan…ik duim me suf!!

Jaaah newby jij ook gefeliciteerd!

Daarnet nog die nieuwe van CB gedaan met middagurine (stom lees achteraf pas dat hij met ochtendurine echt nauwkeurig is) maar goddank:

Binnen een minuut ZWANGER :inlove: en als indicatie 3 tot 4 weken.

Vandaag nog maar 1 halen om morgen met ochtendurine een juiste indicatie te krijgen hahahaha.

Zijn bij jou de winkels open dan???

Ik wil die nieuwe ook proberen! Dus dat ga ik zaterdag doen.

Vind jij het ook zo eng??? En je moet natuurlijk wel bij de september mama’s mee schrijven!!!

Newbe en smurf, van harte!

Geniet allebei van deze dagen en van de vreugde.

Ingrid ik blijf voor je hopen dat het nog goed zit :pray:

Smurf gefeliciteerd :inlove: :dance: geniet ervan je gaat lekker de feestdagen in :smiley:

ik wou vedder iedereen nog fijne feestdagen toewensen en een gelukkig nieuwjaar en een gezond liefdevol nieuw begin van het jaar

grts Ahysha :**: :kaars:

hehe en nieut te vergeten newby ook van harte gefeliciteerd geniet ervan …

ik hoop dat veele zullen volgen op naar het nieuwe jaar nieuwe ronde nieuwe kansen :mrgreen:

Wow; Newby en smurf ,super gefeliciteerd :dance: :dance: :dance: Dat is pas een leuk kerstkado, :inlove:

Ingrid meid dit is echt verschrikkelijk balen :hug: :hug:

Smurf en Newbe van harte gefeliciteerd :dance: :dance: :dance:

Ingrid sterkte meis, hoe is het nu? :hug:

En verder wil ik jullie allemaal een ontzettend fijne en gezellige kerst toewensen :-*

Marieke_5000 wrote:

En verder wil ik jullie allemaal een ontzettend fijne en gezellige kerst toewensen :-*

Hier sluit ik me volledig bij aan!!