Het grote test topic deel 2!

oh meis :cry: :hug: sterkte

Kan ik al een vk bellen om te vragen hoe of wat of moet ik er vanuit gaan dat dit mis is?

Je kan altijd even bellen maar je bent nog maar kort zwanger dat ze kan zeggen dat je moet afwachten.

Wat ontzettend balen zeg, hoop dat ze je kunnen helpen.

En het hoeft echt niet meteen mis te zijn hoor :naughty: je hoort het vaker. Ik heb met 13 weken met Yeline een gigantische bloeding gehad en uiteindelijk nog steeds zwanger dus bloeden hoeft niet gelijk mis te betekenen. En hoop dat het gewoon helemaal niks is voor jou.

Meis sterkte :hug: :-*

hetl ijkt ook niet erger te worden maar ben wel heel bang nu

:hug: dat zou ik ook zijn meis, zolang het niet doorzet is er nog ontzettend veel hoop dat het gewoon goed is. Het is zo gevoelig van binnen nu je zwanger bent dat je wat kan bloeden, hopelijk blijft het hierbij meis :-

:hug: :-

Chantal spannend!!! Heb je al getest dan (val beetje binnen hier, tijdje niet actief meegelezen).

Ingrid, kom op meis, misschien is het niet ernstig!! Hoop het zo voor je, eindelijk een juni stopper zwanger en dat moet zo blijven hoor!!! :hug:

Jah vanochtend Vliegje en negatief helaas.

Wat raar! En al 7 dagen overtijd?

Balen joh, maar geen bloed geeft moed! :slight_smile:

@Ingrid28 wrote:

Zit wat meer rood bij, denk dat het niet goed gaat… :cry:

Ow nee he! veel sterkte Ingrid! Dit is niet waar je op zit te wachten en dan zo vlak voor de kerst… dikke knuffel. :hug:

oh nee toch… :hug: :hug: :hug:

maar zolang het niet doorzet en je geen krampen hebt blijft er hoop!

Je kan idd de vk of ha wel bellen, maar ze zullen zeggen dat je af moet wachten en bijv over 1-2 wkn weer moet testen.

Na een mk daalt je hcg snel.

Ik duim dat alles goed blijft gaan.

hee Ingrid, wat lees ik nu, das schrikken zeg!!! Probeer je niet al te druk te maken al is dat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan! Heb bij mijn 1e ook een bloeding gehad bij 7.5 wkn, heb toen de huisarts gebeld en mocht toen meteen een echo laten maken ter controle!! maar ws. is er bij 4,4 wkn nog niets of niet veel te zien! Hopelijk is het slechts een bloedinkje, laten we daar vanuit gaan!

hou moed meid! :hug:

liefs mam76

hee Chantal, wat spannend zeg, en wat raar dat je nog niet positief test, maar inderdaad zolang je niet ongi bent blijft de kans op een positieve test!! kun je niet aan de huisarts vragen of hij een bloedtest kan doen? In je bloed is het hcg immers hoger als in je urine…

Vooralsnog heeft het niet lang geduurd en is het volgens mij nu gestopt

maar wat een onzekerheid :cry: :?

Oh Ingrid :hug: Ik had het ook bij de 2e. Maar bleek erg mee te vallen…

Hoop het ook voor jou!

Chantal, je klinkt erg zwanger…vreemd dat je maar niet positief test :think:

Hoop dat je snel duidelijkheid hebt

Ingrid ik duim voor je dat het niets ergs is!!!

Ik was net ook bij de kruidvat en die testen van 2 voor 5 euro waren er idd niet meer. Dus heb oo maar die van 2 voor 10 gekocht.

Liefs

Fijn ingrid dat het gestopt is!.

Jah ik zocht ze gister ook al die testen 2 voor 5 euro van de kruidvat heb ze daarom maar van de etos gehaald hihi.

Mijn buik is erg gevoelig en de hele dag al krampen… maar nog steeds niks aan de hand hier, vind het zo raar maar jah

Fijne dagen :-*

Hè Chantal wat raar zeg allemaal, blijf gewoon door duimen hoor!!!

Fijn dat het is gestopt Ingrid, is toch wel even schrikken.

Oh Ingrid, gelukkig dat het is gestopt, ws. was het dan niet bijzonders!! Heb je toch nog contact gehad met de vk of ha??

Chantal, wat een onzekerheid zeg, om gek van te worden!!!

Hier is het weer balen geblazen.

Vanmorgen al niet zulk goed nieuws gehad, en vanmiddag ineens ongesteld, weer op m´n oude vertrouwde 25e dag. Vorige keer was dus toch even een uitschieter met de ruim 27 dagen…

Nu geen tranen, probeer me maar groot te houden en vol goede moed een nieuwe ronde in te gaan, maar het is geen leuk begin van de kerst kan ik jullie vertellen… :frowning:

Deze ronde dan maar op de ‘even dagen’ klussen :slight_smile:

Iedereen die nog moet gaan testen: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray:

Alicia :hug: :hug: Echt zwaar kl*te zeg.

Kan me voorstellen dat je zwaar teleurgesteld bent. Even uithuilen en je dan weer opmaken voor de volgende ronde, helaas.

Hoeveelste ronde ga je nu in?