Het grote test topic deel 2!

oh spannend Newby, ik duim voor een prachtig kerstcadeau!

hee Ingrid,

Wat een geweldig nieuws meid, was er ook bijna ingetrapt hoor! Helemaal super!! Nogmaals gefeliciteerd, geniet er heerlijk van en die kwaaltjes… ach ze horen erbij en maken dat je je echt zwanger voelt!!

liefs mam76

Smurf: zou het dan deze keer??? Ik :pray: voor je, meid!!!

Wow, Newbe…spannend hoor. Zou een leuk kerstkado zijn :smiley:

Ja zou mooi zijn he! Temperatuur is nog steeds lekker hoog(al 13 dagen)!

Had vannacht wel wat ongi gevoel… maar niets te zien nog… zooo spannend!!!

Kunnen er al mensen testen vandaag zo voor kerst??

Newbe wat spannend!!! :pray: :pray:

Wanneer ga jij testen?

Ja zijn er verder al meiden die nu vandaag of morgen al kunnen testen?

Ik bel vanmiddag ff met de gyn om te vragen wanneer ik het best kan testen.

Ik denk dat ik 2e kerstdag test.

Want het is even afwachten of ik een dezer dagen ongi wordt. Heb ook geen zin om te vroeg te testen.

hoi,

Vanochtend weer getest, en weer negatief. geef nu de hoop op hoor…

Ongi gevoel heb ik nu al 1,5 week met erge krampen en steken, last van mn rug en bekken, prikkelbaar, emo, moe en af en toe misselijk. Mijn buik groeit en kan nu 2 spijkerbroeken niet meer aan omdat ik de knopen niet meer dicht krijg en ik ben niet gegroeit en heb zelfs minder gegeten de afgelopen 2 weken omdat ik me vaak misselijk voel en geen hap erdoor krijg.

Mn lichaam houdt me gewoon voor de gek dat weet ik nu wel zeker. Anders had er vast een dun streepje ofzo gestaan lijkt mij dus hoop echt enorm dat mn ongi komt dan kunnen we verder…

Fijne dag meiden en fijne kerstdagen.

:-*

Chantal :hug: maar bij Y teste je toch ook pas na 11 dagen positief. Dus het kan nog alle kanten op zolang er geen bloed is.

Er zijn al meer meiden geweest die heel laat pas positief hebben getest een paar weken geleden. Dus ik blijf nog even doorduimen oke! :smiley:

Ik kan pas a.s. zaterdag testen, dat is dan dag 30 van mijn cyclus en 10 dgn na mijn eisprong.

was nog even bij kruitvat voor 2 goedkope testen, 2 voor 5 euro maar ze verkopen hem niet meer :evil: tis nu een andere test en 2 voor 10 euro.

Balen! Maar goed heb er nog 1 liggen van vorige mnd voor zaterdag.

Heb sinds gisteren zo’n last van mijn onderrug heel vaag…zeurende kramperige pijn :roll: Verder nog geen kwaaltjes.

Ga nu naar de fysio!

ja klopt met Yeline teste ik pas na 11 dagen positief, weet je aan de ene kant voel ik me precies hetzelfde als met de zwangerschap van Yeline. maar aan de andere kant zou hij nu toch wel eens positief moeten zijn lijkt mij.

Mijn laatste ongi begon op 19 nov, op 2 dec erge krampen en steken gehad waarschijnlijk eisprong, op 8 dec weer erge krampen en steken gehad ik dacht de innesteling maar dan kan natuurlijk ook mn eisprong zijn geweest. En sinds die 8 dec begonnen mn kwaaltjes en dan is nu 16 dgn geleden.

Heb nog 1 test thuis die gebruik ik pas in het weekend of volgende week als ik nog niet ongi ben want dan weet ik ook of ik kan drinken op oudjaarsavond of niet. Maar eigenlijk heb ik de hoop al opgegeven hoor ondanks de klachten, je lichaam kan je ook flink voor de gek houden helaas.

net bij het afvegen had ik bruin slijm…

@Newbe wrote:

Ja zou mooi zijn he! Temperatuur is nog steeds lekker hoog(al 13 dagen)!

Had vannacht wel wat ongi gevoel… maar niets te zien nog… zooo spannend!!!

Kunnen er al mensen testen vandaag zo voor kerst??

Ikke na de kerst. Geen wijntje dus bij het eten. :mrgreen:

@chantal!! wrote:

hoi,

Vanochtend weer getest, en weer negatief. geef nu de hoop op hoor…

Ongi gevoel heb ik nu al 1,5 week met erge krampen en steken, last van mn rug en bekken, prikkelbaar, emo, moe en af en toe misselijk. Mijn buik groeit en kan nu 2 spijkerbroeken niet meer aan omdat ik de knopen niet meer dicht krijg en ik ben niet gegroeit en heb zelfs minder gegeten de afgelopen 2 weken omdat ik me vaak misselijk voel en geen hap erdoor krijg.

Mn lichaam houdt me gewoon voor de gek dat weet ik nu wel zeker. Anders had er vast een dun streepje ofzo gestaan lijkt mij dus hoop echt enorm dat mn ongi komt dan kunnen we verder…

Fijne dag meiden en fijne kerstdagen.

:-*

Nou, dit is toch wel vreemd! Heb je al eens een ander merk test gebruikt?

Ingrid :hug: hopelijk is het niks meis, maar toch altijd schrikken. Hopelijk blijft het hier alleen bij meis :hug: :-*

@Ingrid28 wrote:

net bij het afvegen had ik bruin slijm…

Oeps, dat is wel schrikken ja. Maar het kan nog oud bloed van een innesteling zijn. Of een klein bloedvaatje wat knapt in je baarmoedermond, kan gebeuren na het vrijen.

Kantjeboord, Ik heb vandaar een test van de Etos geprobeerd, afgelopen weekend had ik een test van de apotheek en toen ik voor mn nod had getest was die van de Trekpleister…dus heb al 3 verschillende gehad, heb nu nog 1 van de Etos over.

Mn vriend heeft nog steeds het gevoel dat ik zwanger ben omdat ik anders ben dan anders en hij me in al die tijd nog nooit zo gezien heeft.

Ja het is wel raar, maar maak nog niet echt zorgen :think:

Zolang het niet rood is kan het toch oud bloed zijn?

Ja klopt Ingrid, bij Yeline heb ik dat ook gehad even 1x bruin met afvegen en daarna niet meer.

@chantal!! wrote:

Ja klopt Ingrid, bij Yeline heb ik dat ook gehad even 1x bruin met afvegen en daarna niet meer.

Dat lees ik wel meer inderdaad, we wachten maar rustig af.

Zit wat meer rood bij, denk dat het niet goed gaat… :cry: