Het grote test topic deel 2!

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

WHAAAAAA van harte meid!!! Helemaal te gek!!!

ik trapte er in!!!

Woehoe! gefeliciteerd zeg! Je wist het al hè?! Soms voel je je lichaam als vrouw zo goed aan!

:-* rosa

Ook hier gefeliciteerd meissie!!!

@Ingrid28 wrote:

Bah hele nacht beroerd geweest, vanmorgen overgegeven. Zal ik dan toch geveld worden door de griep??

Of zal dit de reden zijn? :mrgreen: :inlove: :thumbup:

Hahahaha, dus toch! Gefeliciteerd meid! :dance:

Ingrid, gefeliciteerd :dance: :dance:

JAAAAA, Ingrid, van harte meid! Dus toch!!! Super!

Ingrid, wat een supermooi kerstcadeau!!! GEFELICITEERD!!!

heeel langzaam begint het dan toch door te dringen :mrgreen: door jullie reacties. BEDANKT!!! Ja zeker een heel bijzonder kerstcadeau.

:inlove:

Ik ben ontzetetnd moe, zal door het spoken van vannacht komen.

Kan nu toch niet al van die kwaaltjes hebben?

jawel hoor Ingrid, zodra het hormoon in je lichaam zit begint het. Van het HCG krijg je allerlei “kwaaltjes”.

ik had bij de zwagnerschap van Brigitte nergens last van. Alleen met 17 weken, mijn rug. Maar verder niets…

Dus ik ken dit ook niet :mrgreen:

Maar kom maar op met die kwaaltjes!

Ben blij dat ik ze mag krijgen!!!

inderdaad! Geniet er maar lekker van :wink:

Hee Ingrid, gefeliciteerd!

Geniet van je kwaaltjes :wink:

ingrit van harte gefeliciteerd meid genietervan :inlove: :smiley:

ik zal denk ik gaan na de volgende ronde aangezien we allebij hier ziek waren en niet geklust hebben(ja 1 x)…maar we zien het allemaal we beginne hier weer beetje op te knappen dus is zien en afwachten

Ahhh Ingrid, dan toch nog!! :inlove: GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :dance:

JAAAAA gefeliciteerd ingrid!!

Ik hoop v/d week ook te kunnen testen, maar reken nergens op…

Zou bij een ‘normale’ cyclus nu bijna 2 weken overtijd zijn (heb dus geen normale cyclus :wink: ).

Heb de 13e negatief getest en ga deze week voor de 2e als de :twisted: :twisted: nog niet zijn gekomen.

Trouwens, gefeliciteerd Ingrid! Hoe wist je het al zo zeker?

Heb namelijk ook wel 'ns gedacht dat ik wel zwanger moest zijn, maar dat kwam gewoon omdat ik 't zo graag wilde. :?

JOEHOEOEOOEOEOEOOE Ingrid; GEFELICITEERD!!! :dance: :dance:

Heb net een account aangemaakt bij fert. friend om te zien of ik mij ei goed heb gespot.

Zo geinig heb al mijn temps ingevuld en jawel dag 20 was ovu day. Oh vind het zo spannend, zaten goed kwa klussen :mrgreen:

Maar goed nog even geduld dus, nog 4 dagen alvorens ik op zijn vroegst zou kunnen testen…wat kan wachten lang duren…

Hoiii

Vind het eng maar meld me toch aan!

Volgens mij is 2e kerstdag mijn nod. Ik weet nog niet of ik dan ga testen. Ik mag morgen met de gyn bellen en dan zal ik vragen wanneer ik het beste kan testen.

Ingrid gefeliciteerd!!!

Voor de rest van de meiden ik duim voor jullie en natuurlijk ook een beetje voor mezelf!!!

Liefs