Het grote test topic deel 2!

:hug:

Ohh Ingrid… :hug:

Wat balen meis… :cry:

Ingrid :hug:

We hadden nog wel zulke goede hoop…

Getsie.

@zonnetje01 wrote:

Meld!!!

En elke 2 dagen hè meid? Niet elke dag hoor, 1x per 2 dagen is veel beter!!!

Veel plezier en succes… Bidden

Nee, niet elke dag hoor meiden!! Stout

Dat komt namelijk, omdat jullie mannetjes (iig de zaadjes) even nodig hebben om weer te verzamelen voordat ze uitgezonden kunnen worden Meneer Groen (en daar hebben ze een dagje langer voor nodig, vaak zit er in een zaadlozing dan alleen maar vocht en een enkel zaadje en je hebt er ongeveer 8 miljoen bij een zaadlozing, dus moet je nagaan)

Als je elke dag zou gaan bijv: op dag 14 heb je je ei en je wilt hem uitstekend gaan benutten dan vrij je op dag 10, 12 en 14.

Zaadjes blijven zo’n 48 uur tot vaak wel 3 dagen in leven. En je hebt de beste kans om zwanger te worden als er al zaadjes liggen te wachten in de eileiders zodra het eitje vrij komt.

In tegenstelling tot de zaadjes leeft een ei gem. 6-12 uur.

Ik ga het deze maand eens proberen, en ik hoop zo dat het meteen werkt!!

De :evil: waren dus echt nog gekomen, precies weer 25 dagen, een regelmatige cyclus dus :mrgreen: .

Nou meiden succes met testen!

Ingrid: wat jammer van die negatest! :hug:

Ingrid :hug: :hug:

klinkt het nu heel stom als ik zeg dat ik het gevoel heb toch zwanger te zijn???

:lol: Klinkt helemaal niet stom hoor meid!

Afgelopen maand was ik 3 dagen overtijd en een lichte posi test.

Ik voelde me 100%zwanger. Helaas was het niet goed en ben ik gaan bloeden. Het duurde ong. 2 dagen vanaf dat het bloeden begon eer ik mijn kwaaltjes kwijt was…

Ik hoop voor jou echt dat je 200% zwanger bent en van de week een vette test hebt hoor!

he Ingrid,

wat balen voor je :hug: maar kan me voorstellen dat je zelf toch het gevoel hebt dat je zwanger bent… maar ja, morgen weer testen? ik hoop echt voor je dat je test alsnog positief aangeeft met een dikke streep zodat je echt zeker weet dat het zo is…

duim voor je!

@Smurf78 wrote:

Ik voelde me 100%zwanger. Helaas was het niet goed en ben ik gaan bloeden. Het duurde ong. 2 dagen vanaf dat het bloeden begon eer ik mijn kwaaltjes kwijt was…

Ik hoop voor jou echt dat je 200% zwanger bent en van de week een vette test hebt hoor!

Ik weet dat ik het natuurlijk ook heeel graag wil.

Maar ik ben zo overtuigd en dat heb ik deze poging nog nooit gehad…

En ook geen vaag posi test trouwens :mrgreen:

Lees nu dat CB digi wel vaker langer duurt eer deze zwanger aangeeft…

Lekker onzeker deze dagen zeg…

ik had bij mijn dochtertje 2 dgn voor m’n NOD een positieve test met de kruidvat-test, misschien kun je die morgen proberen…?

erg he, die onzekerheid!

zwaar k*t idd die onzekerheid! Ik duim voor je meid!!! :pray:

@Ingrid28 wrote:

@Smurf78 wrote:

Ik weet dat ik het natuurlijk ook heeel graag wil.

Maar ik ben zo overtuigd en dat heb ik deze poging nog nooit gehad…

En ook geen vaag posi test trouwens :mrgreen:

Lees nu dat CB digi wel vaker langer duurt eer deze zwanger aangeeft…

Lekker onzeker deze dagen zeg…

Ingrid, heb hier ook wel eens drie testen ná mijn NOD moeten doen voordat hij positief gaf hoor! dus nog niet de moed opgeven. Was trouwens ook CB, wel de gewone.

:hug:

Ingrid :hug: :hug: Hoop dat je gevoel toch goed zit.

Wanneer ga je nu weer testen?

Ingrid: dat is niet stom, bij Kyan wist ik dat ik zwanger was ook al moest ik 2 weken wachten met testen :mrgreen:

Bij mijn mk had ik het helemaal niet en nu had ik het ook alweer 2 weken vantevoren dat ik het wist :inlove:

ingrid, toen ik een mk had, wist ik ook dat ik zwanger was… heel stom, bij de bevruchting al. ook wel tijdstip (keek op de klok, whaha)…

en nu… nu weet ik het echt niet…

spannend hier meiden! :pray:

CVS, leuk dat je even kwam inbreken.

Maar wij hebben het deze maand met cd-tjes gedaan (ivm geplande bruiloft in juli). Dus als ik woensdag nog niet ongesteld ben, ga ik ietwat zenuwachtig worden… :shifty:

En dan pas over een maandje hier weer meeschrijven.

Pff… wat duurt dat nog lang.

Ingrid, wanneer ga je weer testen?

Hihihihi, duurde heel even voordat hier het kwartje viel! CD-tjes! :mrgreen:

Dacht al, zijn daar ook instructie cd’s voor?? :shock: :shock:

Ha ha… ja, heb ik hier ergens opgepikt :wink:

Bah hele nacht beroerd geweest, vanmorgen overgegeven. Zal ik dan toch geveld worden door de griep??

Of zal dit de reden zijn? :mrgreen: :inlove: :thumbup:

Whhaaaaaa!!! Ingrid super meid.

Van harte gefeliciteerd!!! :-* :-* :-*

Genieten hè, het is je zo gegund.