@kantjeboord wrote:
@Sproetje wrote:
't is idd niet lekker die “snottebellen” aan je doos.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
@kantjeboord wrote:
@Sproetje wrote:
't is idd niet lekker die “snottebellen” aan je doos.
@zonnetje01 wrote:
Hahahaha, Eef ik lach niet hoor :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :silenced: Nee grapje.
Zo weten we eigenlijk wel heel veel van elkaar waar je het normaal niet echt over hebt Ach ja, my lips are sealed…
19 januari: AliciaC
24 januari: Sproetje
25 januari: Zonnetje
30 januari: Kantjeboord
5 februari: Marieke_5000, Dees75
12 februari: bigsby
14 februari: Chelle
16 februari: JaneS
zwanger ongesteld
@chelle wrote:
Hihii ik ben ook zo benieuwd!!! :dance:
Trouwens… umm dit is een beetje genant om te vertellen. :oops:
Nou normaal als ik seks heb met mijn vriend en hij um ‘komt’ dan loopt het er gelijk uit bij mij. Altijd een hele vlek op de deken (sorry sorry voor de details). En nu de laatste drie keer (nog meer detail… sorry) lekt er helemaal niets uit. Alsof ik alles absorbeer…
Kennen jullie dit? :oops:
Veel plezier dees en slaap lekker!!!
Zou dat kunnen de eerste drie dagen na ongesteld te zijn geweest? :mrgreen:
Haha je weet tegenwoordig nooit he?
Een lichaam is maar iets complex…
En spannend dees… slaap lekker en succes!
Heb het ook vaak hoor chelle, dat het er uit loopt. Blijf meestal zo lang mogelijk plat liggen. En porbeer niet te lachen wat soms wel eens moeilijk is Heb het 1 keer gehad dat er niets uit liep, heb ook geen idee waardoor dat dan komt… :think:
Hee wij hebben dezelfde nod…
Klein meisje ziekjes met koorts dus ik kom morgen bijkletsen.
Nu heeft mijn meisje me nodig. :-*
Ben ff een paar dagen niet online en moet meteen een hoop teruglezen. Ik heb het niet allemaal gelezen, was echt te veel. Zal wel het lijstje ff aanvullen.
19 januari: AliciaC
24 januari: Sproetje
25 januari: Zonnetje
30 januari: Kantjeboord
5 februari: Marieke_5000, Dees75
12 februari: bigsby
14 februari: Chelle
16 februari: JaneS
27 februari: Naatje
zwanger ongesteld
@AliciaC wrote:
Heb het ook vaak hoor chelle, dat het er uit loopt.
Nou, Naatje nu echt ziek hoor.
Het meiske is nooit ziek en verbaas me dus een beetje.
Nou ja, goed vertroetelen maar vandaag.
Och beterschapjes voor je meiss… het heerst ook over al!
Je hoeft je maar om te draaien of iemand staat de longen uit zijn lijf te hoesten.
Beterschap voor Naatje :hug:
Wat een onderwerpen weer zeg :lol: :lol:
Ik heb altijd dat er een beetje uitloopt en de rest komt de dag daarna :sick:
En we zitten op 39.1 en ik ben zo bang dat ze weer een koortstuip krijgt :oops: :oops: :oops: Zal wel niet maar als je dat eenmaal hebt meegemaakt :oops: :oops: :oops:
Marieke: heb je haar al een zetpil gegeven dan?
Nee dat geef ik dus juist niet, is toen ook afgeraden door de ha in het ziekenhuis, omdat de koorts dan te snel kan dalen en ze juist een stuip krijgen.
Ach ik ben gewoon te bezorgd maar ik ben toen ook zo geschrokken :oops:
Oke met een stuip mag ze dus geen zetpil :think: ohhh das lastig.
Wij geven Luca er regelmatig 1 als hij verhoging of zo heeft, en dat helpt zo goed.
Beterschap Marieke!!!
Zielig hè voor die kleine ukkies. Zoë is op het moment ook heel erg aan het hoesten…
Vannacht werd ze om 12.30 uur wakker en leken we wel een hoestkoor, pfffffff.
Je kan haar wel een beetje koel proberen te houden met af en toe natte koude handdoeken op haar enkels en hoofd en pols.
Vertroetel haar maar lekker!!!
Peggy ik probeer haar ook koel te houden. Ze ligt zo sneu op de bank, zo ken ik haar helemaal niet.
Ik heb niet meer getemperatuurd maar heb het idee dat de koorts wel nog verder aan het oplopen is, maar het is nu ook middag he, dan is het altijd wat hoger. STraks maar eens zien of ze in haar eigen bedje wil slapen.
Drinken wil ze maar mondjesmaat dus daar ben ik nu mee bezig, niet eten, prima maar ze moet wel vocht binnenkrijgen.
Ik zal Romke zo even een sms sturen of hij na zijn werk wat pyamapapjes wil halen, krijgt ze toch wat voedingsstoffen binnen.
En hou zou een klein cadeautje voor haar halen :inlove:
Ik weet dat we ala stiekem om de dag moeten spelen maar ik denk vanavond toch ook maar, zekerheid voor alles toch