Het grote test topic deel 2!

24 januari: Sproetje

25 januari: Zonnetje

30 januari: Kantjeboord

5 februari: Marieke, Dees

12 februari: bigsby

14 februari: Chelle, Alicia

16 februari: Jane

27 februari: Naatje

zwanger ongesteld

Dag meiden…

Wat een gedoe zeg al die zieken, Marieke ik heb echt met je te doen, het lijkt me vreselijk om je kind te zien lijden…

Alicia en Chelle, ik hoop dat jullie een mooi valentijnscadeau krijgen dit jaar!!

Hier alles rustig, heb vanmorgen eisprong gehad, heb hem goed gevoeld… Nu maar weer “geduldig” 2 weken afwachten en hopen dat het dit keer raak is… :pray:

Heb net een appeltaart gebakken, soep gemaakt en ben vlees aan het stoven, mijn mannetje heeft goed werk verricht afgelopen dagen, ik zal hem eens lekker verwennen… :inlove:

Wie weet of er nog wat leuks op tv komt vanavond???

Hoop dat het snel wat beter gaat.

Ze moet idd wel drinken hoor!!!

Het klusschema van stiekem heeft hier wat te weeg gebracht zeg…

Spannende 2 weken weer Dees. Ga echt voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Dees “wie is de mol” komt vanavond :smiley:

Peggy ze heeft daarstraks even goed gedronken. Appeldiksap, dat is het enige wat ze wil.

Net schone luier omgedaan en toen had ze 39.9 dus heb haar maar wel een zetpilletje gegeven nu. Ze dommelt elke keer wat weg.

Ik zit te denken aan oorontsteking. Ze is niet grieperig ofzo, geen diarree of overgeven en ook niet snipverkouden. Toen met die koortsstuip had ze dus een dubbele middenoorontsteking maar daar kwamen we pas achter bij de hap. Ze greep namelijk niet naar haar oortjes en klaagde niet over pijn, alleen die hoge koorts dus. Eigenlijk hetzelfde als wat ze nu heeft.

En we zijn afgelopen zondag wel wezen zwemmen :think:

Ik wacht het vanavond en vannacht nog af, is ze morgen nog zo dan bel ik de ha, dan komen ze maar langs!!! Ik ga met een ziek kind niet op de fiets naar de ha :hand:

Dees wel fijn dat je je eisprong voelt. Ik voel dat niet volgens mij. Wat voel je dan precies? En inderdaad, mannetje mag na zware arbeid wel even verwend worden :thumbup: :lol:

Ik voel een stekende pijn helemaal onder in mijn buik en heel gek, meestal een beetje aan de rechterkant. Het komt ook precies overeen met de afscheiding die verandert, ook daaraan kan ik zien wanneer ik het meest vruchtbaar ben…

Wie is de Mol, dat heb ik inderdaad vorige week ook gezien, leuk, dan kan ik het volgen…

De mol is leuk :smiley:

Afscheiding merk ik het wel aan ja en heel afentoe zo’n steek.

Maar dat had ik vorige week, en dat zou weer gelijk lopen met mijn vaste cyclus van 28 dagen die dus de laatste keer uitliep naar 34 dagen hihi snap je het nog? :mrgreen:

Daarom heb ik 5 februari aangehouden, dat zit zo’n beetje in het midden want volgens mijn berekeningen gebaseerd op de laatste en enerlaatste cyclus kan ik tussen 29 januari en 12 februari ongesteld worden, nou dan maar de 5e als nod :roll:

Marieke: gelukkig dat Naatje weer wat gedronken heeft.

Ik heb altijd heel erg last van mijn ei, en dan meer links.

Monique nou ik ben ook blij hoor want ze vertikte het echt om te drinken. De arme pop :frowning:

Maar ik ben dus wel heel erg benieuwd of en wanneer ik dan ongesteld ga worden :think:

Luca wil ook niet eten en bijna niet drinken, zo irritant hé

Als ze het doet als ze niet ziek is vind ik het rete-irritant ja :mrgreen:

Maar nu maak ik me dan alleen maar zorgen. Dat ze niet eet zal me worst wezen, dan maar niet maar dat drinken he :roll:

Dus ik probeer het gewoon wat spelenderwijs, zo van dat Nijntje ook moet drinken en Dora en Diego en wonderteam en de hele reutemeteut.

Het heeft net wel geholpen dus :lol:

nou dat scheelt dan weer, bij Luca kunnen we dat niet doen, hij snapt dat nog niet.

Maar hij eet nou al een week niks, een paar dagen oke, maar nu duurt het wel erg lang.

Als hij vandaag weer niks heeft gegeten dan bel ik morgen de ha op :snooty:

@Marieke_5000 wrote:

En we zitten op 39.1 en ik ben zo bang dat ze weer een koortstuip krijgt :oops: :oops: :oops: Zal wel niet maar als je dat eenmaal hebt meegemaakt :oops: :oops: :oops:

Niet te warm kleden, veel laten drinken. maar ja, dat zal je vast alwel weten. evt. afsponzen met lauw water.

@Marieke_5000 wrote:

Ik weet dat we ala stiekem om de dag moeten spelen maar ik denk vanavond toch ook maar, zekerheid voor alles toch :wink: [/b][/color]

Ik vind het ook altijd moeilijk om om de dag te spelen als ik denk dat DIT de dag kan zijn. Gaan we ook wel eens een paar dagen achter elkaar. :oops: Gevolg is wel dat hubbie het na een dag of 4 wel mooi vind. Moet 'ie bijkomen zegt hij… :doh:

Oh Paula die van jou ook al, pfffffff overdag een vent… :angel:

Ik heb haar inderdaad koel gehouden, ook niet te warm gekleed.

Ze ligt nu te koese, even kijken hoe ze de avond en nacht doorkomt.

Monique is Luca ziek? Want ik weet nog wel dat Nathalie zo rond die leeftijd het ook ineens vertikte om te eten (doet ze nog steeds regelmatig trouwens :roll: )

Oh, die van mij hoeft nooit bij te komen lijkt wel ha ha.

Het is eerder dat we in die tijd maar om de dag mogen :oops:

Maargoed, of het ook wat heeft opgeleverd moet ik nog steeds afwachten.

Kon me vanochtend nog net bedwingen om niet te testen… sorry meiden :lol:

Alle evt. symptomen zijn totaal verdwenen, dus heb geen zin in een super domper. Als het doorzet, vind ik het toch beter te accepteren dan een negatieve test :frowning:

Sproetje: ja zo’n negatieve test is ook een domper, ik vind het ook altijd eng om te testen. Daarom doe ik dat dus meestal ook niet :wink:

Je kunt ook nog ff een paar daagjes wachten?

Kantjeboort: elke dag klussen heeft geen nut want de zaatjes zijn dan niet goed genoeg. Ik hou altijd wel om de dag aan.

marieke: ja Luca is niet zo heel erg lekker, en dat niet eten is niet uit vervelendheid. Maar volgens mij komt er al verbetering in :dance: :silenced:

Sproetje ik hoop toch echt voor je dat het resultaat heeft gehad om jullie in te moeten houden, hihihhihhi.

Mijn vriend vind het dan ook wel weer even genoeg hoor. Na mijn menstruatie beginnen we met om de dag tot ongeveer 12 dagen voor NOD en dan zit er meestal wel een week rust tussen, hihihihihi.

Ik denk trouwens wel dat ik door ga naar de volgende ronde. Zag net in mijn urine van die “velletjes” en meestal houd dat in dat het eraan zit te komen, :frowning:

Een negatieve test is idd een grotere domper. Heb het een paar keer gehad als ik 1 of 2 dagen over tijd was en dat is echt een nog grotere teleurstelling. Ik test daarom ook nooit voor NOD.

ik kon het niet laten…

maar zonnetje… troebele urine is toch juist een goed tegen.

Wat bedoel je met velletjes?