Het grote test topic deel 2!

Ach ik mag blij zijn dat het geen speeltijd is :wink:

Ik ga ook altijd gewoon door hoor, ik moet wel heel ziek zijn om thuis te blijven.

peggy, grote borsten? :mrgreen: :shifty:

zal morgen eens kijken 8) :mrgreen: :silenced:

Ja, ik zat al te twijfelen of ik morgen nog wel thuis moet blijven… maar voel me daar toch echt te slap voor. Het idee alleen al dat ik erheen moet op de fiets… nee, zo op tijd onder de wol en dan hoop ik dat het morgen weer iets beter gaat.

Ha ha, Amy… ik zit al steeds in die van mij te knijpen of ik nog geen verschil voel :lol: :lol:

Hier gaan de dagen wel langzaam. Niet handig hoor, ziek zijn zo vlak voor je nod :?

Sproetje: als je je nog niet fit voelt, dan blijf je toch nog thuis. Anders zit je morgen beroerd op het werk te wezen :roll:

Ja, zat aan een half dagje te denken maar geloof dat niemand daar iets mee opschiet en wil mijn collega’s ook niet aansteken (zoals anderen dat helaas waarschijnlijk wel bij mij hebben gedaan… :shifty: )

:lol: Blijf lekker thuis joh, Sproetje!

Beterschapjes toegestuurd!

oee voor jou ook spannend sproetje!! :pray: :pray: :pray:

ik had bij mijn 1e zwangerschap mega last van mijn borsten. 2e en 3e niet. bij jayden was het minder dan de 1e. dus borsten zeggen ook niet altijd wat :wink:

Zit dus weer niks anders op dan geduld hebben…

Gelukkig heb ik daar heel veel van :liar: :liar:

geduld loont zeggen ze toch wel eens? :think:

Hahaha Eef, maar niet zo als die van jou hoor!!!

Sproetje ik zou lekker thuis blijven hoor. Dalijk word je nog zieker, dat schiet zeker niet op!!

Chelle; 14 febr is idd een mooie dag en kantjeboord het zou ook een heel leuk verjaardagskado zijn!!!

Hihii ik ben ook zo benieuwd!!! :dance:

Trouwens… umm dit is een beetje genant om te vertellen. :oops:

Nou normaal als ik seks heb met mijn vriend en hij um ‘komt’ dan loopt het er gelijk uit bij mij. Altijd een hele vlek op de deken (sorry sorry voor de details). En nu de laatste drie keer (nog meer detail… sorry) lekt er helemaal niets uit. Alsof ik alles absorbeer…

Kennen jullie dit? :oops:

Het is dat je erom vraagt :wink:

Bij mij loopt het er meestal na een tijdje uit of zelfs de volgende ochtend uit. Dus als we 's ochtends vrijen gooi ik er wel altijd een tampon in.

Bij mij loopt het er niet gelijk uit, maar een tijdje daarna

Idd ook nog wel eens de volgende ochtend, heeeeeel irritant.

daar hebben wij momenteel geen last van :silenced: :mrgreen:

en nee geen algehele onthouding, maar cdtjes hier :mrgreen:

ik gebruikte altijd handoekje voor tussen mijn benen, en dan boxer erover heen :silenced: NIET LACHEN JIJ peg :mrgreen:

enne zo groot als hier kan niet, dan moet jij eerst borstvergroting ondergaan :angel:

o wat ben ik eigenlijk erg bezig… zit nu 2 topics van jullie te vervuilen :silenced:

@chelle wrote:

Hihii ik ben ook zo benieuwd!!! :dance:

Trouwens… umm dit is een beetje genant om te vertellen. :oops:

Nou normaal als ik seks heb met mijn vriend en hij um ‘komt’ dan loopt het er gelijk uit bij mij. Altijd een hele vlek op de deken (sorry sorry voor de details). En nu de laatste drie keer (nog meer detail… sorry) lekt er helemaal niets uit. Alsof ik alles absorbeer…

Kennen jullie dit? :oops:

Herken het niet echt, behalve dan als ik na het vrijen gelijk overeind kom. Probeer dus te blijven liggen, zo weinig mogelijk mijn buikspieren aan te spannen. doe een handdoek onder mijn billen en een kussen. Blijf zo 10 min liggen, dan het kussen er onder uit en meestal blijf ik dan nog een uurtje zo rustig liggen.

De volgende morgen loopt het er wel uit ja. Of als ik gelijk opsta. Dat vind ik altijd wel een nadeel, dat je de volgende dag nog zo loopt te s*ppen. :oops:

Misschien is je vriend de laatste drie keer wat dieper in jou gekomen? Of je bent blijven liggen? Ander standje?

Hahahha :lol: Het is wel grappig zo op de vroege avond!

Tampon…handoekje en boxer erover… :smiley:

Nou blijkbaar is het zo raar niet dat het niet meteen ‘uitlekt’ :mrgreen:

Vond het alleen zo gek… het lekte wel altijd meteen… maar goed een mens zal wel veranderen met de tijd!

@Sproetje wrote:

Het is dat je erom vraagt :wink:

Bij mij loopt het er meestal na een tijdje uit of zelfs de volgende ochtend uit. Dus als we 's ochtends vrijen gooi ik er wel altijd een tampon in.

Hmm, zou ik persoonlijk dus niet doen, dan aborbeert je tampon toch je kostbare zaadjes?

O, wacht, lees nu pas dat je dat alleen 's morgens doet. :oops:

't is idd niet lekker die “snottebellen” aan je doos. :hand:

Nee we hebben ook geen andere standjes gedaan of iets dergelijks… en ik blijf altijd liggen maar het moment dat hij eruit gaat gaat het al lekken. Gek he? Zo ineens :eh:

Hahahaha, Eef ik lach niet hoor :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :silenced: Nee grapje.

Zo weten we eigenlijk wel heel veel van elkaar waar je het normaal niet echt over hebt :slight_smile: Ach ja, my lips are sealed…