Het grote test topic deel 2!

Bigsby, hier bijvoorbeeld :wink: :smiley:

Yep, ik zie je overal :mrgreen:

Gefelici San :mrgreen: Super nieuws!

Leuk dat je wat van je laat horen!

En bedankt voor de vruchtbaarheidswensjes… die zijn errug gewenst! :smiley:

sproetje; ik heb nu idd helemaal geen bruinverlies meer.

Als het kan ga ik maandag testen.

San gefeliciteerd met je 12 weken grens echt helemaal super!!!

Ik heb een paar van die vruchtbaarheidswensjes gevangen hoor.

Hmm… misschien doe ik wel met je mee… ha ha!

Maar ik heb mijn vriend voorbereid op woensdag testen.

Zou wel een leuke verrassing zijn :mrgreen:

Nou…samen maandag en jij dan nog een keer samen met je vriend op woensdag :mrgreen:

Ja leuk gezellig op maandag :mrgreen:

Inderdaad decemberstoppers die al zwanger zijn. Ik ben totaal niet jaloers :liar: :liar: :liar:

Chelle ik hou gewoon van een lekker schoon huis :smiley: en aangezien ik ook als gastouder werk vind ik gewoon dat het schoon moet zijn.

Oh jij ook pas familie ontmoet, wist jij van hun bestaan en zij van die van jou?? Ik hou jullie zeker op de hoogte!!!

San de 12-wekengrens bereikt, hartstikke goed :dance: :dance:

En de vruchtbaarheidswensjes zijn ook hier ontvangen, hopelijk doen ze hun werk :-*

Peggy en Sproet samen maandag testen, ik ben helemaal voor :smiley:

Net Naatje opgehaald van de psz, vriendlief had haar gebracht en buuf was zo lief om even hier te zitten om op mijn gastkindje te passen, die slaapt namelijk, anders had ik haar wel meegenomen.

Naatje’s uitspraak van de dag, net achter op de fiets:

“het is kuit bouten” :lol:

San gefeliciteerd met de 12 weken grens :mrgreen: :dance:

Het wordt dus een spannende dag maandag :pray: :smiley:

Spannend Mariek!

Hihi geweldig die uitspraak van je dochter :lol:

zo kan ik er zelf af en toe ook wat van :? ik vroeg vorige week nog een “waasje glater” :think: :doh: :lol:

Een waasje glater :lol: :lol: :lol:

Ik ook hoor, kan er ook wat van :oops: :oops:

Zo wilde ik vandeweek aan mijn vriend vragen of hij een blik augurken mee wou nemen. Dus ik vraag: lieffie neem jij dan ook even een bluk mee :oops: :oops: :wall:

:lol: :lol: :lol:

af en toe zo grappig hoe we dingen omdraaien dan :stuck_out_tongue:

@Marieke_5000 wrote:

@chelle wrote:
Ik ben alweer aan het nadenken over als we met z’n alle zwanger zijn dat we dan bij elkaar op bezoek kunnen komen om lekker in het echie te beppen dagdromen is zo heerlijk :lol:

Beetje in het midden van het land dan graag, vanuit Ljouwert is ut best een eind naar Breda :wink:

Ik kom zo even goed bijlezen, eerst even een bakkie koffie zetten.

Hee, Ljouwert? We hebben sinds kort familie in Stiens wonen!

@Marieke_5000 wrote:

Mogguh,

Dees zondag ga ik familie ontmoeten van wie ik tot een maand terug niet wist dat ze bestaan.

Is familie van mijn vaders kant, een neef en zijn ouders.

Mijn vader was al uit beeld verdwenen voordat ik geboren werd, is inmiddels getrouwd en heeft nog 3 kids die niet van mij afweten. Maar misschien gaat daar verandering in komen :wink:

Ik heb niet zo best geslapen, werd wakker met buikkramp en kippenvel over mijn hele lijf en daarna werd ik wakker omdat mijn dochter in bed oh denneboom lag te zingen :evil:

Zo eerst maar even boodschappen doen.

Wat spannend joh! Hoe ben je ze zo op het spoor gekomen?

Hahahaha, die dochter van jou! :inlove: :mrgreen:

@zonnetje01 wrote:

hahahaha, marieke wat lief :inlove: :inlove:

Liever wel een paar uut later…

Fijn dat je je nu weer beter voelt :thumbup:

Ik had gister echt een heeeeeeeeel klein beetje creme/bruinige afscheiding bij het afvegen dus dacht van nou dan wordt ik vannacht wel ongesteld. Gisteravond nog 1 klein sliertje. Toen ik vanmorgen wakker werd…helemaal niks. Nu denk ik ook elke keer dat ik ongi ga worden en loop dus elke keer naar de wc, maar nogsteeds niks en ook niet bruin ofzo :think: :think: Heb nog wel last van mijn borsten en ze zijn ook nog groot. Was er eigenlijk best van overtuigd dat het raak zou zijn, maar begin nu erg te twijfelen. hmmmmmmm

Jeetje zonnetje, het wordt nu wel erg spanned voor je meid! Zal duimen! :thumbup: :thumbup: :pray:

Paula mijn neef is mij via hyves op het spoor gekomen, ik wist nieteens dat hij bestond :wink:

Hey Stiens, daar gaan we altijd naar de dierenwinkel. Gitarist van vriendlief zijn band woont daar ook :smiley:

Nou, ben benieuwd hoe de kennismaking verloopt Marieke!

Schiet me net te binnen, ik ben ooit eens na het overlijden van mijn vader bij een achterneef geweest. die had ik ook nog nooit gezien.

Marieke Nee had ook nog nooit van ze gehoord, maar een oom van mij wel en die was wel zo brutaal om ons (mijn familie en ik) abrupt voor te stellen zonder van tevoren even in te lichten. :oops:

Kantjeboord hoe ben je nou in ene bij je achterneef op de bank beland? :smiley:

Ik bekeek even ons lijstje en eerst stond ik er niet bij stil… maar mijn NOD is op 14 februari :oops: zou een super kado zijn!

Chelle: dat zou idd een leuk valentijnscadeautje zijn :mrgreen:

Zo heb ik ook familie die ik niet ken, van mijn vaders kant ken ik niemand (vader is overleden) en die van mijn moederskant zien we nooit.

Ik zou vanmiddag om half 3 van het werk weggaan, om 2 katten te laten ineënten. Maar tegen die tijd voelde ik me echt ziek, ik heb het tot 2 uur uitgehouden en toen heb ik Gerard gemailt. Gelukkig wilde hij voor mij naar de dierenarts gaan zodat ik thuis kon blijven :inlove:

Nou ben ik al 2 1/2 week ziek, en nu heb ik er nog buikgriep bij gekregen ook nog :? Het komt er aan beide kanten tegelijk uit :sick:

@chelle wrote:

Kantjeboord hoe ben je nou in ene bij je achterneef op de bank beland? :smiley:

Ik bekeek even ons lijstje en eerst stond ik er niet bij stil… maar mijn NOD is op 14 februari :oops: zou een super kado zijn![/color]

Tja, zat er al over na te denken, maar weet het dus niet meer, waarschijnlijk via MSN of via onze homepage die we destijds hadden.

Valentijnsdag zou idd wel heel speciaal zijn om positief te testen! Ik hoop op een mooi cadeautje van mijn man voor mijn verjaardag! (4 feb)

Oh Bigsby, balen meid!

Ik ben wat dat betreft gelukkig ‘gewoon’ grieperig, hoewel daar natuurlijk verandering in kan komen. Maar zodra het even ietsje beter gaat, verklaar ik mezelf altijd weer fit. Meestal iets te vroeg dus.

Ik heb vooral een spierpijn gevoel over mijn rug en benen.

Ook niet zo fijn :wall:

Chelle… 14 feb… dat zou echt een mooi valentijnscadeau zijn :inlove: :inlove:

Oh, en kantjeboord… jij op 4 feb een verjaardagscadeau :dance: :dance: