Het grote test topic deel 2!

Ja ben ongesteld geworden hoor maar moet m´n banner nog aanpassen. M´n nod moet ik nog even berekenen. Beetje weinig tijd deze week. Gelukkig maar, dan heb ik ook weinig tijd om na te denken en zijn de :evil: weer snel weg zodat er weer gespeeld kan worden :smiley:

Balen Alicia, op naar de volgende ronde dan maar :hug:

Marieke: spannend hoor! ik ben benieuwd hoe je het gaat zondag!

19 januari: AliciaC

24 januari: Sproetje

25 januari: Zonnetje

30 januari: Kantjeboord

5 februari: Marieke_5000, Dees75

12 februari: bigsby

14 februari: Chelle

16 februari: JaneS

zwanger ongesteld

Vervelend Alicia, hopelijk volgende ronde beter, laat je NOD nog maar weten, dan zet ik je weer opnieuw in het lijstje…

Marieke, wat is er zondag??? Ben nieuw hé en nog niet van alles op de hoogte…

Op naar het weekend zonetje en sproetje, zal duimen voor jullie!!!

Wil roze namen zien!!!

Mogguh,

Dees zondag ga ik familie ontmoeten van wie ik tot een maand terug niet wist dat ze bestaan.

Is familie van mijn vaders kant, een neef en zijn ouders.

Mijn vader was al uit beeld verdwenen voordat ik geboren werd, is inmiddels getrouwd en heeft nog 3 kids die niet van mij afweten. Maar misschien gaat daar verandering in komen :wink:

Ik heb niet zo best geslapen, werd wakker met buikkramp en kippenvel over mijn hele lijf en daarna werd ik wakker omdat mijn dochter in bed oh denneboom lag te zingen :evil:

Zo eerst maar even boodschappen doen.

Balen van je nachtrust Marieke :hug:

Maarre oh denneboom? :lol: :lol: :lol: :silenced:

Ja oh denneboom :lol: Ze kan hem dus echt helemaal goed zingen, alle woorden goed, behalve denneboom, dan zegt ze oh dendeboom :roll:

Eergister op de fiets zat ze sinterklaasliedjes te zingen, tja… schijnbaar vindt ze het gewoon leuke muziek :mrgreen:

Wat lieffffff :inlove:

Alleen niet s’nachts :evil:

Inderdaad niet 's nachts :evil:

hahahaha, marieke wat lief :inlove: :inlove:

Liever wel een paar uut later…

Fijn dat je je nu weer beter voelt :thumbup:

Ik had gister echt een heeeeeeeeel klein beetje creme/bruinige afscheiding bij het afvegen dus dacht van nou dan wordt ik vannacht wel ongesteld. Gisteravond nog 1 klein sliertje. Toen ik vanmorgen wakker werd…helemaal niks. Nu denk ik ook elke keer dat ik ongi ga worden en loop dus elke keer naar de wc, maar nogsteeds niks en ook niet bruin ofzo :think: :think: Heb nog wel last van mijn borsten en ze zijn ook nog groot. Was er eigenlijk best van overtuigd dat het raak zou zijn, maar begin nu erg te twijfelen. hmmmmmmm

Heb net trouwens weer de dokter gebeld dat ik toch een doorverwijzing wil voor de gyn aangezien ze een wachtlijst hebben. Kan ik iig alvast een afspraak maken.

Hmm… vaag Zonnetje.

En beter de afspraak weer afzeggen omdat het raak is, dan dat je straks ergens onderaan op de wachtlijst komt.

Bij Smurf heeft het ook goed gewerkt toen de afspraak eenmaal stond :pray: :pray:

Vaag Peggy, heel vaag :think:

Helaas kun je niets meer doen dan afwachten, maar het wordt nu wel heeeeeeeel spannend voor je :pray: :pray:

En inderdaad, je kan die afspraak maar beter vast hebben staan zodat je hem hopelijk weer af kan bellen heel binnenkort :wink:

Boodschapjes in huis, gestofzuigd, nu de wc’s even soppen.

Oooh Marieke wat ben je heerlijk bezig in huis! :mrgreen:

En wat jij zondag gaat meemaken met de familie die je nog nooit hebt gezien… dat heb ik twee maanden geleden meegemaakt. Ohh ik weet echt hoe je je voelt. Kwam ik even vaders kant tegen op een verjaardag… zei ik allemaal debiele dingen van de zenuwen :doh: Althans zo voelde het!

Heb daarna ook geen contact meer met ze gehad :wink:

Succes joh en ben echt benieuwd! Laat ons weten! :smiley:

Zonnetje ik duim voor jouw! Het mag nu wel even raak wezen!

Hoop het zo voor je! En Alica… he verdorie he? :frowning: Maar je bent weer van de partij over een paar weken he? :smiley:

En een meeting op gran canaria… fijn… heel fijn 8)

Ps. Er zijn december stoppers die al zwanger zijn… :o ik ben verslagen en ontzettend jaloers… :shifty:

Ja meiden ik begrijp er ook niks van.

Idd ik kan maar beter een afspraak hebben staan en die dan eventueel afbellen dan dat ik dan nog langer zou moeten wachten.

Jeetje dat is snel zeg bij de decemberstoppes, ben ook jaloers :shock: :shock:

Lekker hoor Marieke dat alles thuis gedaan is.

Zonnetje, verder geen bruin/bloedverlies meer?

Wanneer wil jij gaan testen??

Meisjes, ik zit hier al sinds ik bezig ben met een kindje mee te lezen, heb zelf ook een poosje heftig meegeschreven, maar nu alleen maar lezen om af en toe eens een fijne felicitatie uit te delen.

Moet het mij dan nu toch even van het hart dat ik het de laatste tijd hier wel erg stil vind met positieve testjes. Potsiedikkie hoor. Ik zal even wat vruchtbaarheidswensjes naar jullie toesturen en nl. veel sterkte met iedere keer het wachten…

Met mij gaat het gelukkig allemaal voorspoedig. Gisteren de magische 12 weken grens bereikt. Nu volgende week hopelijk weer hartje luisteren en de donderdag erna de uitslag van de vlokkentest. Dus weer even spannend.

TOITOI

Hee, San de 12 wk grens gepasseerd!

Gefeliciteerd meid :dance: :dance:

Super San :dance: