Ja, dat is ook hier en daar kletst o.a. Marieke ook
Ook een klein groepje, dus makkelijk bij te houden :mrgreen:
Oooh Dees wat gaaf zo een lijstje, lekker overzichtelijk!
Nou de eerste tester duurdt niet zolang meer… :mrgreen:
Trouwens wonen hier ook dames in Breda?
Whoehaaaaaaaaaaaaa Sproet is weer aan ut tietenknijpen whahahahahaha.
Dees het andere topic is supergezellig, klein clubje leuke meiden en hier zie je toch vaak ineens wat andere namen voorbij komen. Daar is het een vast clubje zeg maar. Kijk er maar eens en als je mee wilt beppen daar en op de lijst wil stuur me maar een pb
@chelle wrote:
Oooh Dees wat gaaf zo een lijstje, lekker overzichtelijk!
Nou de eerste tester duurdt niet zolang meer… :mrgreen:
Trouwens wonen hier ook dames in Breda?
Ik woon in Oss (bij Den Bosch)
Maar Marieke, nu voelt alles raar… dus het telt niet
Heb over mijn hele lichaam spierpijn.
Echt zo’n grieperig gevoel. Hopelijk kan ik morgen wel naar mijn werk :?
Sproetje: hopelijk word je niet ziek
Hey wat leuk ik sta ook in het lijstje :inlove: met de juiste datum :shock: :mrgreen:
schrijf paar daagjes iets minder mee omdat ik niet zo lekker ben, veel hoofdpijn en wordt niet beter van dat staren op dat schermpie
Beterschap Jane en niet eerder terug komen dan als je een stuk beter voelt he :naughty: :mrgreen:
Aha Dees in Oss… dat is ook niet zo heel ver weg. Ik ben alweer aan het nadenken over als we met z’n alle zwanger zijn dat we dan bij elkaar op bezoek kunnen komen om lekker in het echie te beppen dagdromen is zo heerlijk :lol:
@chelle wrote:
Ik ben alweer aan het nadenken over als we met z’n alle zwanger zijn dat we dan bij elkaar op bezoek kunnen komen om lekker in het echie te beppen dagdromen is zo heerlijk :lol:
Beetje in het midden van het land dan graag, vanuit Ljouwert is ut best een eind naar Breda
Ik kom zo even goed bijlezen, eerst even een bakkie koffie zetten.
Vanuit Apeldoorn zoiezo te ver
Ow wat jammer nou… en ik dacht nog zo LEKKER GEZELLIE in BREDA :lol:
@chelle wrote:
Ow wat jammer nou… en ik dacht nog zo LEKKER GEZELLIE in BREDA :lol:
Grapjas :mrgreen:
Ik woon altijd te ver weg :?
Monique wat denk je van mij, wat dat betreft lijkt Friesland wel het andere eind van de wereld :?
Oja als we zondag naar Arnhem gaan komen we langs Apeldoorn, zal ik effe zwaaien dan
Arnhem is wel dichtbij, ik zal terug zwaaien :mrgreen:
Meiden wat is het hier gezellig zeg :inlove: ik lees nog gewoon lekker mee.
Hier draaien de duimen nog volop voor jullie,
Dees en kantjeboord :-* :hug: Hoop dat jullie :vlinder: (tjes) een prachtig brusje krijgen
Meeste van mijn familie woont in Arnhem vandaar, zo ook mijn nieuwe familie
Breda is voor mij nog wel te doen hoor, maar idd voor de anderen is het best ver weg. :think: :think: Hoe moeten we dat dan gaan doen?
@Marieke_5000 wrote:
Meeste van mijn familie woont in Arnhem vandaar, zo ook mijn nieuwe familie
Hoop zo dat het allemaal goed voelt als je daar bent.
Ik heb er gewoon de bibbers voor :roll:
Peggy hihihi dan zit er niks anders op dan een gezellige meeting ergens op Gran Canaria ofzo te organiseren :lol:
OOOOOOOOOOh ja graag :lol: :lol: