Het grote test topic deel 2!

Ook ik heb ze gezien kantjeboord en dees… en mogen dit jullie niet meer gebeuren!!!:frowning: :hug:

Thumbs up voor hoe jullie ermee omgaan!!!

Paula en Dees, ik wil jullie allebei even een hele dikke knuf geven.

Ik heb net even op de site van Sem :: en Thijs :: gekeken. Prachtige mannetjes en zo oneerlijk dat ze niet mochten blijven.

Over Ninte :**: (blijf het zo’n mooie naam vinden) had ik al gelezen maar heb het toch weer gedaan. Zoveel liefde :inlove: en zo’n mooi meisje.

Ik hoop echt met heel mijn hart dat het jullie heel snel gegeven is weer een wondertje te ontvangen die wel bij jullie mag blijven en waar jullie die vele liefde die in jullie zit aan mogen geven :-* :-*

@Dees75 wrote:

Dank je wel Alicia, je hebt gewoon weinig keus, je moet door…

Wij zijn gelukkig positief ingesteld, vandaar mijn aanwezigheid op dit topic, ik wil weer verder, weer opnieuw zwanger worden en weer een nieuwe kans…

Ik zal ook niet verder uitleggen wwat er allemaal is gebeurd, daar is dit topic niet voor bedoeld, wie wil weten wat er is gebeurd kan kijken op http://sementhijstoonen.vlindersite.nl Het wachtwoord is “vlinders”

Nou, ik ga de hond uitlaten, manlief komt zo thuis en wij moeten vanavond voreg naar bed :wink:

Bedankt voor al jullie lieve reacties!

Dees, ik geloof dat we wel op dezelfde golflengte zitten. zou hetzelfde hebben kunnen schrijven als jij.

Enne, gezellige avond gehad? :wink:

Dees, heb je site net bekeken en een berichtje achtergelaten in het gastenboek.

Wat kan jij je gevoelens ook mooi opschrijven zeg!

Even een dikke knuf voor Paula en Dees

Het is rustig hier deze dagen, geen testen in aantocht??

Wat zijn jullie lief!!! :-*

Paula, dank je wel, ik heb het gelezen…

Laten we het nu weer eens over zwanger worden hebben…

Hier liggen we steeds vroeg in bed, al het goed is donderdag mijn eisprong… Daarna komen de 2 moeilijkste weken, ik heb nl GEEN geduld als het gaat om dat afwachten…

De etos heeft al heel wat centjes verdiend aan de vroege zwangerschapstesten volgens mij…

Hoe is dat bij jullie???

Is het misschien leuk om een soort lijstje bij te houden wie wanneer mag gaan testen??

X

AliciaC; heb je al getest??? 1 dag overtijd!!!

Ik geloof dat bij Alicia de ongi is doorgezet helaas :?

Lijstje had ik hier ook aleens geopperd maar is moeilijk om hier bij te houden :wink:

Ik heb voor de hopelijk zwangere mutsen wel een lijstje in elkaar geflanst.

Dees ik heb mezelf echt 1 ding beloofd: niet testen voor je nod :naughty: :hand: en daar hou ik me aan.

Maar dat wachten is inderdaad niet leuk en dan druk ik me nog zachtjes uit :wink:

19 januari: AliciaC

25 januari: Zonnetje

30 januari: Kantjeboord

5 februari: Marieke_5000, Dees75

12 februari: bigsby

14 februari: Chelle

16 februari: JaneS

Ik beloof jullie bij deze plechtig dat ik dit keer niet eerder dan 1 dag voor mijn NOD ga testen :lol:

Ik probeer het lijstje wel bij te houden, ok?!

Ha je hebt hem gevonden hahahaha, die hadden we ook nog hier ja.

en ik zie dat je gelijk met mij je nod hebt :smiley:

zwanger ongesteld

@Marieke_5000 wrote:

Ha je hebt hem gevonden hahahaha, die hadden we ook nog hier ja.

en ik zie dat je gelijk met mij je nod hebt :smiley:

Zullen we dan even afspreken dat we deze maand allebei positief testen en onze NOD gewoon skippen?? :dance:

Hi Dees, we hebben bij de hopelijk zwangere mutsen topic wel een lijstje met de dames en de NOD erbij. Misschien vind je het ook leuk om daar mee te schrijven en dan kan je ook op de lijst.

Ben idd ook benieuwd naar Alicia.

test

@Dees75 wrote:

zwanger ongesteld

Haha die hadden we hier idd ook nog :oops: Was ik echt helemaal vergeten.

Ik vind het hier wel leuk, gewoon klein groepje… Hoe is dat op dat andere topic??

Dees had je volgens mij ook bij 30+ voorbij zien komen of vergis ik me nu?

In ieder geval is mijn nod 24 jan.

Ik heb geen idee.

Marieke, het tietenknijpen is weer begonnen :lol: :lol:

24 januari: Sproetje

zwanger ongesteld

@Sproetje wrote:

Dees had je volgens mij ook bij 30+ voorbij zien komen of vergis ik me nu?

In ieder geval is mijn nod 24 jan.

Ik heb geen idee.

Marieke, het tietenknijpen is weer begonnen :lol: :lol:

Ik had me op een paar forums gemeld van verschillende sites om te kijken waar ik me het meest thuis zou voelen, nu je het zegt denk ik, ja volgens mij ook op de 30+. Zal mijn mail wel weer niet goed bij hebben gehouden, ik heb al gemerkt dat als je zo’n mail negeert je geen mails meer krijgt…

Maargoed, ik vind het leuk hier!! Was dat 30+ forum ook hier op het kindjeopkomstforum??