Schijnt er bij jullie het mooie zonnetje niet? :shock:
Enne: danke voor the welcome back!
@Marieke_5000 wrote:
Monique ik wou het netjes neerzetten maar jij zegt precies wat ik wou zeggen :mrgreen:
hihihih ik ben niet zo netjes
Ik zeg meestal wat ik denk, al probeer ik met zulke gevoelige dingen wel een beetje na te denken :mrgreen: :silenced:
Ik wil zon, zee en mooi weer :mrgreen: 8)
nee nu!!!
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE LATUUUUUUUUUUUUUUURRRRRRRRRR
…ergens in het midden dan? :mrgreen:
Nou vooruit dan :roll: :mrgreen:
de zon komt toch eerder dan de sneeuw en het ijs
Volgens mij heb ik jou ook op de hyves "verloren geluk" gezien, kan dat??
Het is inderdaad nog maar kort geleden, maar het gaat wel redelijk. Tuurlijk is het verdriet enorm en zijn al je verwachtingen van de één op de andere dag weg, maar we zijn positief en willen vooruit.
Ben afgelopen week begonnen met werken, rustig opbouwen van 2 naar 3 dagen en vanaf deze week 2 uurtjes en elke week een uur per dag erbij.
Ik zou zo blij zijn als ik weer opnieuw zwanger was, het zou voelen als een nieuw begin!
Nee, ben niet aangesloten bij die hyves.
Goed dat jullie positief zijn ingesteld, zijn we hier ook.
Snap je gevoel van dat opnieuw beginnen helemaal, dat gevoel had ik met de jaarwisseling.
Met hoeveel weken zijn je zoontjes overleden?
@kantjeboord wrote:
Volgens mij heb ik jou ook op de hyves “verloren geluk” gezien, kan dat??
Het is inderdaad nog maar kort geleden, maar het gaat wel redelijk. Tuurlijk is het verdriet enorm en zijn al je verwachtingen van de één op de andere dag weg, maar we zijn positief en willen vooruit.
Ben afgelopen week begonnen met werken, rustig opbouwen van 2 naar 3 dagen en vanaf deze week 2 uurtjes en elke week een uur per dag erbij.
Ik zou zo blij zijn als ik weer opnieuw zwanger was, het zou voelen als een nieuw begin!
Nee, ben niet aangesloten bij die hyves.
Goed dat jullie positief zijn ingesteld, zijn we hier ook.
Snap je gevoel van dat opnieuw beginnen helemaal, dat gevoel had ik met de jaarwisseling.
Met hoeveel weken zijn je zoontjes overleden?
Met 23 weken en 3 dagen, pas vanaf 24 weken kunnen ze iets doen om de kindjes te redden… zo hard… Thijs heeft nog een uur geleefd na de geboorte maar omdat ze niet zelfstandig zuurstof kunnen rondpompen is hij uiteindelijk gestikt, zo vreselijk… Sem heeft 1 kreetje gegeven en is direct overleden…
Wij hadden dat gevoel ook hoor met oud&nieuw, we hebben 2 wenspijlen afgeschoten voor Sem en Thijs en zijn om 22.30 naar bed gegaan, hadden het zo gehad met 2008!
Wanneer is jouw kindje overleden?? Waaraan?? En wanneer heb je besloten om weer zwanger te worden??
Och Dees verschrikkelijk wat je hebt doorstaan…
Ook heel veel gelukswensen jullie kant op!
Jeetje Dees wat erg zeg wat jullie hebben meegemaakt. Goed dat jullie zo positief zijn :thumbup: .
@Dees75 wrote:
Met 23 weken en 3 dagen, pas vanaf 24 weken kunnen ze iets doen om de kindjes te redden… zo hard… Thijs heeft nog een uur geleefd na de geboorte maar omdat ze niet zelfstandig zuurstof kunnen rondpompen is hij uiteindelijk gestikt, zo vreselijk… Sem heeft 1 kreetje gegeven en is direct overleden…
Wij hadden dat gevoel ook hoor met oud&nieuw, we hebben 2 wenspijlen afgeschoten voor Sem en Thijs en zijn om 22.30 naar bed gegaan, hadden het zo gehad met 2008!
Wanneer is jouw kindje overleden?? Waaraan?? En wanneer heb je besloten om weer zwanger te worden??
Hier staat mijn verhaal. Anders worden we ook zo Off topic.
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=59988
pff wat verschrikkelijk zo oneerlijk ook.
Hoe komt het dat ze zo vroeg geboren zijn dan?
En het scheelde maar een paar dagen en dan konden ze misschien overleven
Jeetje kantjeboord, wat heb je dat mooi geschreven, maar wat een verdriet zeg. Jullie hebben het wel heel mooi gedaan zo met z’n allen.
Wat een mooi meisje, ze is helemaal af. Zo oneerlijk :hug:
Pff ben even stil van jullie verhalen kantjeboord en Dees… :hug:
Wat lijkt me dat vreselijk om mee te maken. Echt petje af voor hoe jullie er mee om gaan.
Dank je wel Alicia, je hebt gewoon weinig keus, je moet door…
Wij zijn gelukkig positief ingesteld, vandaar mijn aanwezigheid op dit topic, ik wil weer verder, weer opnieuw zwanger worden en weer een nieuwe kans…
Ik zal ook niet verder uitleggen wwat er allemaal is gebeurd, daar is dit topic niet voor bedoeld, wie wil weten wat er is gebeurd kan kijken op http://sementhijstoonen.vlindersite.nl Het wachtwoord is “vlinders”
Nou, ik ga de hond uitlaten, manlief komt zo thuis en wij moeten vanavond voreg naar bed
Bedankt voor al jullie lieve reacties!
ja je moet door dat is waar, maar dat kun je op heel verschilende manieren doen. Vind het heel goed van jullie dat jullie zo positief zijn en weer voor een kindje gaan. Hoop dat jullie wens snel in vervulling zal gaan.
Jeetje Dees, heb even zitten kijken op jullie site. De tranen biggelen over mijn wangen. Wens jullie alle kracht toe voor dit grote verlies en hoop dat jullie wens snel wordt vervuld.
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: