Het grote test topic deel 2!

Ik hoop dat het bij ons ook weer raak is.

Heb na de miskraam waarschijnlijk wel weer een eisprong gehad. ( Zag de gyn op de echo) vandaag ook bloed geprikt en volgende week weer.

't zal mij benieuwen. Zag alleen dat ik pas gebeld wordt over de uitslag als ik al heb kunnen testen evt. :think: :mrgreen:

Misschien dus een beetje overbodig dat prikken.

Kantjeboord, ach beter teveel dan niks :wink:

Hé las ik nou goed dat jij al 4 kinderen heb?

Ik dacht eigenlijk dat Ninte :**: jou eerste was :think:

Dan hadden ze net zo goed niet hoeven prikken :?

Wel fijn dat je iig wel een eisprong hebt gehad. Hoop voor jullie dat het raak is.

Dag meiden, ik kom me ook melden, wij zijn volop aan de klus, moet in principe 22e de eisprong hebben…

Nu ben ik nog rustig, maar vanaf de eisprong tot mijn NOD verander ik in een zwangerschapstestmonster… Weet niet hoeveel testen ik al heb gekocht hoor… Met jullie steun moet ik het dit keer kunnen volhouden tot mijn NOD hoop ik :slight_smile:

@bigsby wrote:

Kantjeboord, ach beter teveel dan niks :wink:

Hé las ik nou goed dat jij al 4 kinderen heb?

Ik dacht eigenlijk dat Ninte :**: jou eerste was :think:

Nee hoor klopt Bigsby! Maar door 2 banners past dat er niet meer onder. :wink:

Heb een meisje van bijna 14, een jongen van bijna 12, een meisje van net 9 en Ninte* nu alweer 6.5 maand ons lieve mooie vlindertje.

soms voel ik me ook wel eens schuldig hoor, dat ik nog zo’n verlangen heb naar nog een kindje. Mensen zeggen het ook wel eens tegen me: “ach je hebt er toch nog drie?” Tja, maar we missen er ook één. We hadden we zo bewust voor gekozen dat het nu zo ontzettend leeg voelt.

Dus zolang moeder natuur het toelaat proberen we het nog een keer.

@zonnetje01 wrote:

Dan hadden ze net zo goed niet hoeven prikken :?

Wel fijn dat je iig wel een eisprong hebt gehad. Hoop voor jullie dat het raak is.

Ach joh, vis m’n uitslag zelf wel uit de ziekenhuis computer. :silenced: :wink:

@Dees75 wrote:

Dag meiden, ik kom me ook melden, wij zijn volop aan de klus, moet in principe 22e de eisprong hebben…

Nu ben ik nog rustig, maar vanaf de eisprong tot mijn NOD verander ik in een zwangerschapstestmonster… Weet niet hoeveel testen ik al heb gekocht hoor… Met jullie steun moet ik het dit keer kunnen volhouden tot mijn NOD hoop ik :slight_smile:

Whahaha, mooie uitdrukking! “zwangerschapstestmonster”. Dat is vast 6 keer de woordwaarde bij het scrabble!

Hi Dees,

Gezellig dat je ook mee komt kletsen.

Mooi woord idd zwangerschapstestmonster, hihihhi die houden we erin.

Irritant hè die wachtweken.

Hoop dat het bij jullie ook snel raak mag zijn.

@kantjeboord wrote:

@bigsby wrote:
Mensen zeggen het ook wel eens tegen me: “ach je hebt er toch nog drie?”

:oops: :oops: :oops: mag ik even zeggen dat ik dit niet zo’n leuke opmerking van die mensen vind en dan druk ik me nog zachtjes uit :oops: :oops: :oops:

Meid ik hoop echt dat de natuur jullie goed gezind is en jullie een vijfde wondertje mogen ontvangen :-*

Dees75 welkom en hopelijk ook voor jou heel snel goed nieuws :smiley:

Hihihi zwangerschapstestmonster, ik vind um goed :lol:

@Marieke_5000 wrote:

@kantjeboord wrote:
@bigsby wrote:
Mensen zeggen het ook wel eens tegen me: “ach je hebt er toch nog drie?”

:oops: :oops: :oops: mag ik even zeggen dat ik dit niet zo’n leuke opmerking van die mensen vind en dan druk ik me nog zachtjes uit :oops: :oops: :oops:

Meid ik hoop echt dat de natuur jullie goed gezind is en jullie een vijfde wondertje mogen ontvangen :-*

Ik sluit me hier helemaal bij aan, ik ben in okotber mijn 1e 2 kindjes verloren, maar ik ben toch een moeder van 2 kindjes en dat blijf ik altijd!!!

Als ik weer zwanger wordt, wordt dat mijn 3e!

Dees precies dat zal jullie 3e kindje zijn :hug: :-*

Mijn gastkindjes en mijn eigen dochter zetten nu de boel op stelten, even ingrijpen :roll: :mrgreen:

Ach jee, Dees! Las helemaal over je banner heen!

Meid, wat kort geleden nog voor je. Kan je het allemaal een beetje aan?

Goh, nog weer twee vlinderkindjes erbij. Ik vind het nog steeds zo rot om te lezen. Voel het verdriet nog zo goed.

dikke :hug: voor jou Dees!

@kantjeboord wrote:

Goh, nog weer twee vlinderkindjes erbij. Ik vind het nog steeds zo rot om te lezen. Voel het verdriet nog zo goed.

Volgens mij heb ik jou ook op de hyves “verloren geluk” gezien, kan dat??

Het is inderdaad nog maar kort geleden, maar het gaat wel redelijk. Tuurlijk is het verdriet enorm en zijn al je verwachtingen van de één op de andere dag weg, maar we zijn positief en willen vooruit.

Ben afgelopen week begonnen met werken, rustig opbouwen van 2 naar 3 dagen en vanaf deze week 2 uurtjes en elke week een uur per dag erbij.

Ik zou zo blij zijn als ik weer opnieuw zwanger was, het zou voelen als een nieuw begin!

Hoi meiden!!!

Mag ik me ook weer komen melden hier? Ik heb even meegelezen en het is weer een ontzettend gezellig clubje. Hopend strakjes dat we met z’n alle over mogen naar de zwangere mama’s!

Het heeft wel weer lang genoeg geduurdt :wink:

En even voor de vlindertjes hier brand ik een kaarsje vanavond :kaars:

Kantjeboort, zo dat vind ik een k*topmerking zeg! ik snap niet dat mensen dat durfen zeggen :snooty:

Het is toch leuk dat jullie nog een kindje willen :inlove:

Drees: gezellig dat je mee komt kletsen.

En je gaat toch ook voor je 3e kindje, ben ik het helemaal mee eens.

En wat moet het moeilijk voor je zijn, en dan ook nog eens 2 vlindertjes tegelijk. Dikke knuf meid :hug:

Hopelijk is het snel weer raak!

Chelle: jij ook welkom :mrgreen:

Ha dankje Bigsby :smiley:

En idd wat je zegt.

Het is echt ongelooflijk dat mensen zoiets kunnen uitkramen :sick:

Je moet toch gewoon lekker kunnen doorgaan tot dat je het gevoel hebt dat jouw gezin compleet is?

zucht sommige mensen…

Monique ik wou het netjes neerzetten maar jij zegt precies wat ik wou zeggen :mrgreen:

Mag ik even gillen???

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ik word gek van dit vieze weer!!! Ik wil sneeuw, ik wil ijs, ik wil vorst, ik wil een elfstedentocht :angel:

…en ik was zo blij dat alle sneeuw en ijs weg was :lol:

Hihihi en ik wil een echte winter. Ik ben dit saaie weer zooooooooo zat :lol: Enne welcome back :thumbup:

@kantjeboord wrote:

Ik heb een hyves aangemaakt voor degene die hun gevoelens willen delen over het verlies van hun kindje(s). http://verlorenengeltjes.hyves.nl/

Groetjes,

Dees